کد خبر 1652832
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
کره شمالی بخش‌هایی از جاده بین دو کره را منفجر کرد

رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد، پیونگ یانگ بخش‌هایی از یک جاده بین دو کره‌ را در سمت مرزهای به شدت نظامی شده بین دو کشور منفجر کرده است.

به گزارش مشرق، رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی در پیامی که به رسانه‌ها ارسال شد، اعلام کرد حوالی ظهر امروز به وقت محلی برخی از نقاط جاده شمال خط مرزی نظامی که دو کشور را تقسیم می‌کند، منفجر شد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، در این بیانیه آمده است که ارتش کره جنوبی نظارت و آمادگی خود را در واکنش به آن افزایش داده است.

سئول روز دوشنبه هشدار داده بود که پیونگ یانگ در حال آماده شدن برای منفجر کردن جاده‌های بین دو کشور است.

تنش‌ها در شبه جزیره کره در میانه لفاظی‌های جدی بین دو کشور و پس از آن تشدید شده که سئول پهپادهایی را به سمت آسمان پیونگ یانگ فرستاد.

پیونگ یانگ روز جمعه گفته بود که این پهپادها یکسری جزوه‌های ضد کره شمالی بر فراز شهر انداخت که اقدامی تحریک آمیز و سیاسی است و می‌تواند به نبردی مسلحانه بدل شود.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز دوشنبه در نشستی با حضور مقام‌های دفاعی و امنیتی این کشور به بررسی چگونگی پاسخ دادن به تحریکات جدی دشمن پرداخت که حق حاکمیت کره شمالی را نقض می‌کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    کره شمالی باید متوجه باشد برهم زننده امنیت دو کره ایجاد دشمنی و تفرقه بین آنها فقط و فقط امریکاست باید موشک‌های خود را بسوی امریکا نشانه بگیر نه کره جنوبی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس