بن‌گویر: طی ۸ ماه ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان اسرائیلی‌ها توزیع کردیم

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از توزیع ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان شهرک‌نشینان طی ۸ ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، «ایتامار بن‌گویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سخنانی مدعی شد: «ما اکنون فرصت ضربه زدن به ایران را داریم و نتانیاهو در تلاش برای گرفتن تصمیمات شجاعانه است.»

بن‌گویر به رادیو ارتش اسرائیل گفت: «اگر ما وارد کردن سوخت به نوار غزه را متوقف کرده بودیم، اکنون شده بودیم گروگان‌ها را بازگردانیم.»

این وزیر افراطی کابینه نتانیاهو اظهار داشت: طی ۸ ماه ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان اسرائیلی‌ها توزیع شده است.

توزیع سلاح میان شهرک‌نشینان در شرایطی است که حملات آنها به فلسطینی‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله کرانه باختری و قدس افزایش یافته است.

رادیو ارتش اسرائیل تصریح کرد: از ابتدای سال جاری عملیات تیراندازی افزایشی شدید داشته و منجر به کشته شدن ۳۹ اسرائیلی شده است.

این رسانه صهیونیست همچنین درخصوص حملات حزب‌الله اظهار داشت که این جنبش بکارگیری موشک‌های بالستیک را شدت بخشیده و حیفا را با موشک زمین به زمین هدف می‌گیرد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی تصریح کرد ضربات موشکی حزب الله موجب فرار صدها هزار اسرائیلی به پناهگاه‌ها می‌شود.

سخنان بن‌گویر درخصوص لزوم عدم ارسال سوخت به نوار غزه در حالی است که «اسامه حمدان»، از رهبران حماس شب گذشته اظهار داشت رژیم صهیونیستی اجرای «طرح ژنرال‌ها» در شمال غزه را آغاز کرده و از دو هفته پیش اجازه ورود مواد غذایی و آب به این منطقه را نداده است.

رژیم صهیونیستی با اجرای طرح ژنرال‌ها به دنبال کوچاندن اجباری مردم از شمال غزه و تحت فشار گذاشتن رزمندگان فلسطینی در این منطقه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    ان شاءالله همون سلاح ها رو برعلیه خودتون استفاده می‌کنند .
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    چه جمعیتی کذایی هست
  • DE ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    بن‌گوزیر: طی ۸ ماه ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان اسرائیلی‌ها توزیع کردیم./ خخخخخخ یعنی الان صهیونیستها سلاح بدست به داخل پناهگاهها فرار میکنند؟؟؟ در حقیقت تو 170 هزار صهیونیست را بین سلاح ها تقسیم کردی حیوان. رژیم نسل کش کودک کش کلا یک پادگان نظامی و ماشین قتل و جنایت است . اراذل و اوباش اروپائی با حمله به سرخپوستان و نسل کشی تاریخی و غصب سرزمین و منابع آنها خود را صاحب آنجا کردند و شد امریکاه و صهیونیست ها همین الگو را در فلسطین اجرا میکنند.
  • سروش IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    یعنی حزب الله لبنان و حماس در غزه 170 هزار تروریست جدید و هدف جدید رو باید نابود کنند کار خیلی سختی هست برای تک تیر اندازان ولی شدنیه بالاخره دفاع از خود هزینه و مشکلات خودش رو داره ما هم باید کمکشون کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس