کد خبر 1652841
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
روند شکایت پرسپولیس از ازبکستان مشخص شد

مدیران باشگاه منتظر دریافت گزارش تیم پزشکی درباره مصدومیت اورونوف هستند تا در صورت شدت پیدا کردن آسیب دیدگی‌اش به دلیل سهل انگاری پزشکان تیم ملی ازبکستان از این فدراسیون به فیفا شکایت کنند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ازبکستان در حالی امروز مقابل امارات در هفته چهارم گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ بازی می‌کند که اوستون اورونوف را در اختیار ندارد. اورونوف که با مصدومیت ناگهانی قبل از شروع بازی پرسپولیس و چادرملو اردکان در هفته هفتم لیگ برتر ایران از ترکیب سرخپوشان خارج شد به اردوی تیم ملی ازبکستان دعوت شد و با تأیید پزشکان تیم ملی ازبکستان مجوز تمرین و سپس بازی کردن مقابل ایران را پیدا کرد.

او که از دقیقه ۷۱ برای ازبک ها مقابل ایران به میدان رفت نتوانست تأثیرگذاری لازم را داشته باشد تا با تشدید آسیب دیدگی‌اش دیدار امروز با امارات را هم از دست بدهد.

حالا باشگاه پرسپولیس به ارونوف اعلام کرده است صبح پنجشنبه هفته جاری راهی قطر شود تا به اردوی این تیم قبل از بازی با السد در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا اضافه شده و مورد معاینه کادر پزشکی قرار بگیرد.

مدیران باشگاه منتظر دریافت گزارش تیم پزشکی درباره مصدومیت اورونوف هستند تا در صورت شدت پیدا کردن آسیب دیدگی‌اش به دلیل سهل انگاری پزشکان تیم ملی ازبکستان از این فدراسیون به فیفا شکایت کنند و از آنها غرامت بابت فیفادی دریافت کنند.

همچنین این باشگاه با توجه به اینکه بازیکن در روزهای فیفادی در اردوی تیم ملی ازبکستان حاضر شده است و نمی‌توانسته از مقررات بازی‌های ملی سرپیچی کند جریمه انضباطی نخواهد شد اما دوران درمان خود را زیر نظر پزشکان پرسپولیس طی خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس