کد خبر 1652929
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
بورس نمایه

شاخص کل بورس با کاهش ۲۱ هزار و ۷۳۱ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۶۹ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در جریان معاملات امروز ۲۴ مهرماه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۱ هزار و ۷۳۱ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۶۹ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن هم با کاهش ۵ هزار و ۵۴۵ واحدی در سطح ۶۸۴ هزار و ۷۳۸ واحدی ایستاد.

سه نماد فملی، فولاد و وبملت در جریان معاملات امروز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و سه نماد وپارس، فولاد و شستا پرتراکنش‌ترین نمادهای امروز بازار بورس بودند.

همچنین شاخص کل فرابورس هم با کاهش ۱۳۰ واحد در سطح ۲۱ هزار و ۶۷۰ واحد قرار گرفت. ارفع، حسینا و زاگرس بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند و فزر، زماهان و نیان هم به عنوان پرتراکنش‌ترین نمادهای فرابورس ثبت شدند.

در جریان معاملات امروز گروه بانک‌ها به ارزش معاملاتی ۱۹۳ هزار میلیارد تومان برترین گروه صنعتی بود و گروه فلزات اساسی و شیمیایی در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

بورس بیش از ۲۱ هزار واحد افت کرد +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    ما سهامداریم.... قاتل که نیستیم. چرا این طور با ما برخورد می کنید؟
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    بانکها بله با بالا بردن قیمت دلار و ...برنامه هفتم توسعه اجرا بشه نطام مهندسی ...‌
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای پزشکیان با سلام احتراما به استحضار می رسانم چهار سال است که سهامداران بورس در بدترین شرایط جسمی و روانی قرار دارند لطفا رسیدگی کنید
  • حسین حسین زاده فومنی IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    آقای صیدی نکنه شما هم مثل دیگران منتظر معجزه هستید تا مریضی بورس شفا پیدا کند . بدیهی است هر کسی بایستی در حیطه کاری خودش در زمان بحران و تهدیدات ابتکار عمل و تدبیر رفتاری برای بهبود اوضاع داشته باشد نه مثل مانکن و مجسمه باشد و تحرکی از خود نشان ندهد . این همه افتضاح و قرمز بودن شگفت آور بورس خیلی مایه تعجب و تاسف است . اگر میدان دار نیستید کشور که قحط رجال نیست لا اقل برید کنار و فرد متبحر و کاردان و موقعیت شناس و آگاه به زمان و مشرف بر اوضاع افیونی بورس دارد وارد عرصه شود . هنر یک مدیر در این نابسامانی بورس اصلاح امور و بر طرف کردن نگرانی سهامداران و سرمایه گذاران است نه اینکه مثل آقای همتی جمله نا صواب بیان دارد . مثل اینکه با کلاس اولی ها دارد صحبت می کند . عنوان داشته شرائط فعلی بازار گذراست . پس شما چکاره اید و چه طرح و برنامه ای در این خصوص دارید . لابد منتظرید معجزه شود .
  • ALIR12 IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    وجدان بیدار- حق ناسی که در ام قرای اسلام ی که وجود ندارد!
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    1 0
    بعد از چهار سال ریزش، عدم رشد بورس اسن ضربات واقعا مهلکه تو را به خدا به داد سهامداران برسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس