کد خبر 1652951
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی پنج روز آینده در بعضی ساعات افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس بررسی و تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی آسمان استان تهران، طی پنج روز آینده تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد در نقاط پرتردد شهری، در بعضی ساعات افزایش برخی آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و در ارتفاعات به‌ویژه فیروزکوه افزایش ابر و در بعضی ساعات بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طی امروز (۲۴ مهر) و شنبه (۲۸ مهر) در پاره‌ای از نقاط استان به‌ویژه مناطق جنوبی و غربی به‌طور متناوب گاهی وزش باد شدید با احتمال خیزش موقت گرد و خاک و یا انتقال گرد و خاک از استان‌های همجوار مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فیروزکوه با کمینه دمای ۴ درجه سانتیگراد سردترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۵ مهر) صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۶ مهر) صاف تا کمی ابری، وزش باد و گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس