کد خبر 1653026
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰

آویز طلا و پلاک طلا از جمله زیورآلات گردنی کاربردی و محبوب میان خانم‌های خوش‌سلیقه به شمار می‌آید که می‌خواهند خاص باشند. با توجه به زیبایی، تنوع و ارزش مادی بالا، خرید پلاک طلا را از سایت RubyGold هم برای استفاده شخصی و نیز هدیه دادن پیشنهاد می‌دهیم. به همین خاطر در این مطلب با تفاوت‌ها و شباهت‌های پلاک و آویز طلا، خواص ارزشمند طلا و نحوه استایل کردن درست این فلز با لباس، آشنا می‌شوید. در انتها نیز سایت RubyGold را برای خرید آنلاین پلاک و آویز طلا با تضمین اصالت و کیفیت، معرفی می‌کنیم.

با پلاک و آویز طلا، استایل خودتو بساز

تفاوت‌ها و شباهت‌های پلاک و آویز طلا

پلاک طلا و آویز طلا بسیاری از خریداران به ویژه خانم‌ها را در زمان خرید این مصنوعات، گمراه می‌کند. خوب است بدانید این زیورآلات از نظر ظاهر و کاربرد بسیار شبیه به هم هستند.

در واقع، پلاک طلا و آویز طلا به عنوان مصنوعات طلا تفاوت‌های جزئی در نحوه کاربری و طراحی دارند؛ اما هر دو از جنس طلا هستند و برای یک هدف مشترک، یعنی زیبایی و زینت‌بخشی، استفاده می‌شوند.

شما می‌توانید پلاک طلا و آویز طلا را در هر شکل و سایزی که علاقه دارید از سایت روبی تهیه کنید.

چرا پلاک و آویز طلا بهترین انتخاب برای هدیه است؟

با پلاک و آویز طلا، استایل خودتو بساز

ارزش بالا، تنوع، منحصربه‌فرد بودن، قیمت مناسب، ماندگاری و کاربرد زیاد، پلاک و آویز طلا را به گزینه‌ای ایده‌آل برای هدیه دادن تبدیل می‌کند. در ادامه توضیحات کامل‌تری را ارائه دادیم، از این جهت که چرا انتخاب شما برای هدیه باید طلا باشد.

خواص منحصربه‌فرد طلا در صنعت طلا و جواهرسازی

طلا به عنوان یکی از ارزشمندترین فلزات، با داشتن خواص فیزیکی خاصش، در صنعت طلا و جواهرسازی کاربرد گسترده‌ای دارد. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های طلا عبارتند از:

  • پایداری در برابر خوردگی: طلا در برابر اکسیژن، آب و بسیاری از مواد شیمیایی مقاوم است و تغییر رنگ نمی‌دهد.
  • چکش‌خواری و شکل‌پذیری: طلا به راحتی قابل شکل‌دهی و حک شدن است و به همین دلیل در ساخت جواهرات با طرح‌های پیچیده و ظریف کاربرد دارد.
  • نرمی: طلای خالص بسیار نرم است و به همین دلیل برای افزایش استحکام آن، با فلزات دیگر آلیاژ می‌شود.
  • رنگ: رنگ زرد طلا، محبوب‌ترین رنگ در صنعت طلا و جواهرسازی است. با افزودن فلزات دیگر به طلا می‌توان رنگ‌های متنوعی مانند سفید، قرمز و سبز ایجاد کرد.
  • درخشندگی: طلا دارای درخشندگی طبیعی و زیبایی است که به آن جذابیت خاصی می‌بخشد.
  • رسانایی الکتریکی و حرارتی: طلا رسانای بسیار خوبی برای گرما و الکتریسیته است.

آلیاژهای طلا و رنگ‌های مختلف آن

برای افزایش استحکام و ایجاد رنگ‌های متنوع، طلا را با فلزات دیگری مانند نقره، مس، نیکل و پالادیوم آلیاژ می‌کنند. برخی از آلیاژهای رایج طلا عبارتند از:

  • طلای زرد: رایج‌ترین نوع طلا که با افزودن مس به طلا به دست می‌آید.
  • طلای سفید: با افزودن نقره، نیکل و پالادیوم به طلا به دست می‌آید.
  • طلای قرمز: با افزایش مقدار مس در آلیاژ طلا به دست می‌آید.
  • طلای سبز: با کاهش مقدار مس و افزایش مقدار نقره در آلیاژ طلا به دست می‌آید.

عیار طلا

عیار طلا نشان‌دهنده میزان خلوص طلا در یک آلیاژ است. از جمله عیارهای رایج طلا عبارتند از:

  • طلای ۲۴ عیار: خالص‌ترین نوع طلا است و به دلیل نرمی زیاد، معمولا در ساخت شمش طلا کاربرد دارد.
  • طلای ۲۲ عیار: در ایران و بسیاری از کشورهای آسیایی، طلای 22 عیار را برای سکه و شمش استفاده می‌کنند.
  • طلای ۱۸ عیار: رایج‌ترین نوع که برای ساخت طلاهای زینتی و جواهرات کاربرد دارد.

هنگام خرید طلا، حتما از فروشنده گواهی اصالت طلا را که در آن عیار طلا به صورت دقیق ذکر شده باشد، دریافت کنید.

این گواهی را مراکز معتبر ارائه می‌دهند. اگر پلاک طلا را برای هدیه دادن انتخاب کردید، برای خرید به شما سایت RubyGold را پیشنهاد می‌دهیم تا خریدی مطمئن را در کنار دریافت گواهی اصالت طلا تجربه کنید.

با پلاک و آویز طلا، استایل خودتو بساز

چگونه پلاک و آویز طلا را با استایل‌های مختلف ست کنیم؟

ست کردن درست پلاک و آویز طلا با استایل‌های مختلف، بر اساس لباس و سلیقه، روی جذابیت ظاهری شما تاثیرگذار است. در ادامه به شما نشان می‌دهیم چگونه به صورت حرفه‌ای و درست، آویز طلا را با استایل‌های مختلف ست کنید.

  • استایل روزمره؛ طبیعی و راحت: برای این نوع استایل پلاک‌های ساده و کوچک یا آویز طلا با سنگ‌های کوچک مناسب‌اند تا استایل شما را از یکنواختی همیشگی درآورند.
  • استایل رسمی؛ ظاهری حرفه‌ای و شیک: برای استایل رسمی پیشنهاد ما پلاک‌ها و آویز طلا ظریف و کلاسیک است. البته در مقابل، آویزهای بزرگ‌تر با سنگ‌های قیمتی، جذابیت و وقار را در استایل شما پررنگ‌تر می‌کنند.
  • استایل بوهمی؛ خلاقانه و هنری: آویزهای بلند با طراحی‌های خاص برای استایل بوهمی باعث ایجاد هماهنگی خوبی با لباس‌های آزاد می‌شوند.
  • استایل مینیمال؛ ساده و کم‌ریسک: این نوع استایل را با پلاک‌های کوچک و طراحی‌های ساده و لباس‌های مینیمالیستی هماهنگ کنید. آویز طلا ظریف روی زنجیر را برای تکمیل این استایل پیشنهاد می‌دهیم.
  • استایل مجلسی و لوکس؛ جلوه‌ای خاص و متمایز: آویزهای بزرگ با جزئیات بالا، همراه با الماس‌، برای موقعیت‌های مجلسی انتخابی عالی است که به جذابیت شما می‌افزاید.
  • استایل وینتیج؛ حس نوستالژی: طرح‌های قدیمی و آنتیک پلاک و آویز طلا با نقش‌ونگارهای کلاسیک هماهنگی زیبایی با لباس‌های وینتیج دارند.
  • استایل اسپرت؛ سبک و کاربردی: برای ای نوع استایل، باید پلاک‌ها و آویز طلا سبک و راحت که مانع از فعالیت ورزشی نمی‌شوند را استفاده کنید تا هم راحت باشید و در عین حال به زیبایی ظاهری‌تان افزوده شود.

راز درخشش، هدیه ما به شما

چه برای استفاده شخصی یا سرمایه‌گذاری و چه برای هدیه دادن، با توجه به ماهیت فلز طلا، این زیورآلات شما را ناامید نمی‌کنند. همچنین برای داشتن خرید آنلاین مطمئن، سایت RubyGold را به عنوان بهترین انتخاب پیشنهاد دادیم؛ چرا که در این بستر، تعدد گزینه‌ها، در کنار فیلترهای مختلفی نظیر قیمت، وزن، رنگ طلا و موارد دیگر، پاسخ‌گوی شما با هر سلیقه و بودجه‌ای خواهد بود. پس با خیال راحت، در سایه امنیت و اعتماد، از روبی گلد خرید کنید.

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس