‌فرمانده سابق ارتش اسرائیل: باید فورا نوار غزه را ترک کنیم

منابع رسانه‌ای صهیونیستی از تنش میان نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و فرماندهان آنها به دلیل دشوار بودن نبرد زمینی با حزب‌الله پرده برداشتند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت در این باره فاش کرد که در پی نبرد دشوار در مراحل ابتدایی حمله زمینی به خاک لبنان، تنش میان نظامیان یگان «ایگور» و فرماندهان ارشد آنها شکل گرفته است.

بر پایه این گزارش، نظامیان مذکور خواستار تغییر در نحوه تصمیم گیری فرماندهان جدیدشان قبل از اعزام آنها برای جنگ در لبنان هستند.

یدیعوت آحارنوت همچنین نوشت: جابجایی افسران در یگان ایگور به عنوان جایگزینی برای کسانی که در درگیری با حزب‌الله کشته یا مجروح شدند، صورت گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت‌های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد. حزب الله همزمان با عملیات‌های هوایی خود مانع از پیشروی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در خاک لبنان شده است.

حزب‌الله لبنان اخیرا با انتشار یک اینفوگرافیک اعلام کرد که از هشتم اکتبر ۲۰۲۳ تا هشتم اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهرماه ۱۴۰۲ تا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳) در مجموع سه هزار و ۱۹۴ عملیات علیه مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سهیل بشردوست DE ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    3 0
    مرگ بر اسراییل
  • دلاوری IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
    0 0
    مثل غزه شده ضاحیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس