آغاز مراسم وداع با شهید نیلفروشان در مشهد

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مقاومت، شهید عباس نیلفروشان هم اکنون با حضور صدها نفر از مردم شهیدپرور مشهد و جمعی از مسئولان در حال برگزاری است.

به گزارش مشرق، حال و هوای میدان بسیج و خیابان‌های منتهی به حرم در پی تشییع پیکر شهید حاج عباس نیلفروشان رنگ و بوی غم و مات به خود گرفته است، مسیر وداع با این شهید بزرگوار غرق نوحه و ندبه است، شهیدی که زنده‌تر از همیشه امروز خنکای نسیم حیات را را به سوی ما آورد .

حاج عباس همه جا هست در قاب عکس روی دستان مردم، در عکس‌هایی که در سطح شهر نصب شده است، همه جا پر از لبخند سردار است. چه شادمان می‌روی سردار!

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید بزرگ هم اکنون با حضور صدها نفر از مردم شهیدپرور مشهد و جمعی از مسئولان در حال برگزاری است.

حضور پرشور مردم مشهد برای مراسم تشییع شهید نیلفروشان

چه دست ها که امروز در تمنای رزق شهادت به سوی تابوت حاج عباس دراز شده و چه بسیار چشمانی که در مراسم تشییع این شهید والا مقام اشک باران است.

پیکر سردار شهید عباس نیلفروشان‌ وارد فرودگاه مشهد شد

صبح چهارشنبه پیکر مطهر سردار شهید عباس نیلفروشان وارد فرودگاه مشهد شد.

مراسم تشییع شهید عباس نیلفروشان از میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

لحظه ورود پیکر شهید سردار عباس نیلفروشان به فرودگاه هاشمی نژاد


‌آماده‌سازی مسیر برگزاری مراسم تشییع شهید نیلفروشان در مشهد

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: مسیر تشییع در خیابان امام رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا حرم مطهر، به صورت ویژه با تانکرهای فشار قوی شست‌وشو و نظافت شده است.

احسان نجاری مقدم در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی و آماده‌سازی مسیر برگزاری مراسم تشییع نیلفروشان در مشهد اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه خدمات شهری برای آماده‌سازی مسیر و ارائه خدمات همزمان با برگزاری مراسم تشییع شهید نیلفروشان انجام شده است.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: به همین منظور مسیر تشییع در خیابان امام رضا (ع) حدفاصل میدان بسیج تا حرم مطهر، شب گذشته به صورت ویژه با تانکرهای فشار قوی شست‌وشو و نظافت شده است.

وی گفت: علاوه بر خدمت‌رسانی ۹۰ پاکبان به صورت ویژه در این مراسم و ۳۵ نیروی رفع سد معبر در راستای ایجاد انضباط شهری فعالیت دارند.

حضور مردم مشهد در مراسم تشییع شهید نیلفروشان

مردم خراسان رضوی بصیرت خود را در تشییع شهید نیلفروشان نشان می‌دهند

استاندار خراسان‌رضوی گفت: مردم خراسان رضوی در تشییع پیکر پاک شهید عباس نیلفروشان به سوی مرقد مطهر حضرت رضا (ع)، بار دیگر بصیرت و آگاهی انقلابی خویش را به نمایش خواهند گذاشت.

غلامحسین مظفری در پیامی با گرامیداشت مقام شهدای مقاومت اظهار کرد: مردم خراسان رضوی در تشییع پیکر پاک شهید عباس نیلفروشان به سوی مرقد مطهر حضرت رضا (ع)، بار دیگر بصیرت و آگاهی انقلابی خویش را به نمایش خواهند گذاشت و اندوه جانکاه خود را فریاد می‌زنند.

استاندار خراسان رضوی از مردم برای حضور در مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهید عباس نیلفروشان دعوت کرد.

وی در این پیام آورده است: عزت ایران اسلامی در گرو فداکاری‌های عزیزانی است که از مرزهای شرف و انسانیت و حدود این خاک پاک دفاع و برای آن در هر عرصه‌ای جانفشانی می‌کنند.

مظفری با بیان اینکه ایران اسلامی داغدار از دست دادن فرزند برومند و فداکاری است که یادگار سال‌های دفاع مقدس است، افزود: فقدان شهید نیلفروشان و شهدای دیگر جبهه مقاومت که برخاسته از متن و دل ملت منطقه بودند، این روزها اندوهی بزرگی را بر دل مردم گذاشته است و ندای پایمردی را در مسیر اهداف انقلاب اسلامی بلندتر از قبل فریاد می‌زند.

لحظه انتقال پیکر شهید نیلفروشان به میدان بسیج مشهد

آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نیلفروشان

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید عباس نیلفروشان در مشهد آغاز شد.

تشییع پیکر شهید نیلفروشان از میدان بسیج تا حرم رضوی

مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید عباس نیلفروشان مستشار نظامی سپاه در جبهه مقاومت از میدان بسیج مستضعفین تا حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انبوه جمعیت در مراسم تشییع شهید نیلفروشان در مشهد

اقامه نماز بر پیکر شهید نیلفروشان در حرم رضوی

ورود پیکر شهید نیلفروشان به رواق امام خمینی (ره)

در حال تکمیل ...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس