مدیری که از مادر دانش‌آموز خواست کلاس تمیز کند، برکنار شد

مدیر مدرسه‌ای که به مادر یکی از دانش‌آموزان گفته بود برای دریافت لباس فرم باید کلاس درس را تمیز کند، برکنار و لغو ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، اخیراً در فضای مجازی خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از مدارس دولتی در شهر قدس، شرط ثبت‌نام دانش‌آموز در مدرسه را تمیز کردن کلاس‌های درس توسط مادر دانش‌آموز اعلام کرده بود!

در همین ارتباط اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در واکنشی مبهم اعلام کرده بود:

"بر اساس بررسی انجام شده آنچه تاکنون محرز شده با مطلب منتشر شده در فضای مجازی فاصله معناداری دارد؛ بی‌شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیای گرامی و فرهنگیان محترم را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی‌ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفین برخورد خواهد شد."

در این توضیح آموزش و پرورش مشخص نبود که بالاخره آیا مدرسه مذکور، مرتکب این اقدام زشت و توهین‌آمیز شده است یا خیر؟!

اما امروز آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در توضیح دیگری اعلام کرد: "بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و با عنایت به اظهارات ثبت شده مدیر مدرسه، اولیا دانش‌آموز و بر اساس مستندات موجود با پذیرش استعفای مدیر، ابلاغ مدیر مدرسه مذکور، لغو و پرونده جهت ادامه بررسی وفق قوانین و مقرارت در اختیار هیئت رسیدگی به تخلفات قرار گرفت."

مادری این دانش‌آموز درباره تمیز کردن کلاس‌های درس گفته بود: "مدیر مدرسه از دختر دانش‌آموزم ثبت‌نام کرده بود اما برای دادن نامه دریافت لباس فرم دخترم به قیمت نیم‌بها، مدیر به من گفت که بیا و کلاس‌های درس را تمیز کن و من هم با رضایت خودم با کمک سرایدار مدرسه، کلاس‌های درس را تمیز کردیم."

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    10 2
    وزیر آموزش و پرورش مقصر اصلی هست باید جوابگو باشند
    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      1 0
      برخی از مردم دوست دارند کار بهتری انجام دهند مثل گچکاری و نصب دوربین و کابل کشی و تعمیرات و ... به نظرم پیاز داغ موضوع خیلی زیاد شده
  • نامی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    5 3
    باید علاوه بر برکناری تبعید به مناطق دورافتاده بشه تا دفعه دیگه غلط اضافه نکنه
  • DE ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 4
    درست کار بدی کرده ولی طبق کدوم قانون می تونی به این راحتی مدیری رو برکنار کنی؟ کاملا سلیقه ای.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 2
    بذارید اینجور ببینیم: مادر هزینه لباس فرم رو ندشاته، مدیر خواسته بدون اینکه غرور مادر خدشه دار بشه، کمکش کنه و لباس رو نیم بها بهش بدن. احتمالا نصف دیگه پول لباس رو هم قرار بوده خود مدیر بده. این عیبی داره؟! میتونست بگه به من چه پول نداری؟! برو بدزد؟! یا مثل گداها کمکش میکرد؟! تصورم اینه که نیت مدیر، خیر بوده. خود مادر هم که راضی وبده. دیگه برخورد برای چی؟!
    • فاطمه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
      0 0
      تو بمیر و نظر نده
  • شریف IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    5 1
    کارخوبی کردن حقشه... همون مدیررابایدبه نظافت وادارن تادفعه دیگه کسی راتحقیرنکنه...
  • GB ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    اصلا تقصیر مدیر نیست لباس فرم مدرسه چه ربطی به مدیرداره نمیدونم اگرتحت پوششه که کمیته اگرهم مشکل داشته اموزش وپرورش یعنی لباس بچه رو مدیرباید پولشو میداد نبایدمدیرقبول میکرد برای خودش شردرست کنه وگرنه کارکردن چه عیبی داره اگرمیگفت پول لباسو بده اونم میفرفت دزدی یا کارنادرستی چی
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 2
    این هم یک جور ترور شخصیتِ
  • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    پس چرا اول تکذیب می کردند؟
  • ناشناس IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    1 0
    به چه حقی به خودشان مدیران و اقایان اموزش پرورش به خودشان اجازه این کارها می کنند تا موقع اون دانش اموز مدرسه باشه از سوی این قبل مدیران تحقیر و از نظر روی و روانی بهم می ریزد
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    0 0
    خاک بر سر اون مدیر. باید جارو بدید دستش بگید کل مدارس شهر قدس رو جارو بزنه تا حالش جا بیاد
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۵
    2 0
    اینکه مدیر برکنار شد،درسی برای دیگر مدیران خواهد بود که والدین رو بخاطر شهریه تحت فشار نذارن،اما براستی مدیران مقصر هستن؟ اداره مدرسه هزینه میخواهد،دولت کوچکترین هزینه ای برای اداره پرداخت نمی کند وتمام آن به دوش خانواده هاست که مدیر با التماس وگاها با رفتار ناشایست از والدین می طلبد. اگر مدیر برکنار میشود ،مسئولین هم کلا باید استعفا دهند چراکه هیچگونه هزینه مالی برای این نهاد ارزشمند کشور که پایه علم هر کشوریست در نظر نمیگرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس