هریس درواکنش به ادعای ترور سنوار: باید به جنگ غزه پایان دهیم

کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا در واکنش به ادعای ترور یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس از سوی رژیم اسرائیل تاکید کرد که باید به جنگ غزه پایان دهیم.

به گزارش مشرق، کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در پی ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر ترور یحیی سنوار مدعی شد: این لحظه فرصتی برای پایان دادن به جنگ در غزه به ما می‌دهد.

معاون رئیس جمهوری آمریکا بدون اشاره به کمک های نظامی و امنیتی کشورش به اسرائیل در جنگ غزه گفت: جنگ غزه باید پایان یابد. گروگان ها باید آزاد شوند و ساکنان این منطقه از حق تعیین سرنوشت خود برخوردار شوند و و به این رنج پایان داده شود

او با تکرار این ادعا که «اسرائیل حق دفاع از خود دارد» بدون اشاره به جنایات این رژیم مدعی شد: زمان آن رسیده است که روز بعد، بدون حضور حماس در قدرت، آغاز شود.

نامزد دموکرات های برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور در واکنش به گزارش ها مبنی بر احتمال شهادت رهبر حماس بدون اشاره به جنایات رژیم اسرائیل مدعی شد: «عدالت اجرا شد.»

هریس بدون آنکه به جنایات و اقدامات تروریستی رژیم اسرائیل و ریشه های عملیات هفتم اکتبر ۲۰۲۳ اشاره کند، ادعا کرد: «سنوار مسئول کشتار هزاران انسان بی گناه از جمله قربانیان ۷ اکتبر و گروگان های کشته شده در غزه بود. مرگ او فرصتی برای پایان دادن به جنگ در غزه می دهد.»

معاون رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: «امروز فقط می توانم امیدوار باشم که خانواده های قربانیان حماس احساس آرامش کنند.»

رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه بار دیگر مدعی شد که «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه را ترور کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، ارتش و سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به (شاباک) در بیانیه ای مدعی شدند که السنوار در حملات این رژیم به جنوب غزه ترور شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همزمان با انتشار تصاویری مدعی شدند که این تصاویر، پیکر یحیی السنوار است و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که درحال بررسی "دی ان ای" پیکر یاد شده است که شبیه یحیی السنوار است.

در همین حال، رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که اولین آزمایش "دی ان ای" انجام شد و تایید می کند که یحیی السنوار شهید شده است.

این چهارمین بار است که رژیم اسرائیل مدعی ترور السنوار می شود. جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) هنوز به این ادعای رژیم صهیونیستی واکنشی نشان نداده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس