کد خبر 1654476
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
ترامپ: نتانیاهو به سخنان بایدن گوش نمی‌دهد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ اعلام کرد که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو پس از حمله اخیر به اقامتگاهش در فلسطین اشغالی، به او زنگ زده است.

به گزارش مشرق، «نتانیاهو به حرف‌های بایدن گوش نمی‌دهد و به همین خاطر الان در موقعیت قوی‌تری است.» ترامپ این حرف را بیان کرد.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی سخنرانی در جمع حامیان خود در ایالت پنسیلوانیا از نتانیاهو و حملات رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان تمجید کرد.

وی گفت که جو بایدن «دارد به بی‌بی (نتانیاهو) می‌گوید که نتانیاهو این کار را نکن آن کار را نکن و بی‌بی به او گوش نداد...به شما می‌گویم که آنها (اسرائیل) قطعا الان در موقعیت بسیار قدرتمندتری از سه ماه قبل قرار دارند.»

ترامپ مدعی شد که نتانیاهو به او زنگ زد و گفت که دلیل «موفقیت‌های اسرائیل» این بود که او به درخواست‌های بایدن بی‌اعتنا بوده است.

نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا به حامیانش در پنسیلوانیا گفت که «او به بایدن گوش نخواهد داد اگه او این کار را می‌کرد آنها در این موقعیت نبودند.»

به دنبال این سخنان ترامپ درباره تماس نتانیاهو با او، دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تایید کرد که نتانیاهو بعد از حمله پهپادی به اقامتگاهش در فلسطین اشغالی، با رئیس‌جمهور سابق آمریکا تماس تلفنی برقرار کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس