کد خبر 1654564
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱
دستگیری فرزند زوج میانسال در پرونده قتل همسایه با آجر

یک پسر جوان در پرونده قتل مرد همسایه توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.

به گزارش مشرق، یکشنبه ۲۲ مهرماه امسال، مرگ مشکوک یک مرد جوان در فشافویه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که بر اثر ضربات چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نشان داد که مقتول در نتیجه یک نزاع در ساختمان مسکونی توسط زن و شوهری که همسایه‌اش بودند، قربانی جنایت شده است.

کارآگاهان در نخستین گام با انجام اقدامات اطلاعاتی، هویت افرادی را که در درگیری بودند، شناسایی کردند و متوجه شدند که آنها قصد فرار دارند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، پس از دریافت این اطلاعات مهم، زن و شوهر جوان را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی از زن و شوهر جوان نشان می‌داد؛ مقتول و متهمان به‌خاطر مسائل ساختمانی با یکدیگر درگیر شدند که زن جوان ابتدا مرد همسایه را هدف ضربه آجر قرار داده است و همسرش در ادامه با چاقو، دست به این جنایت هولناک زده است.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، تیم جنایی مأموریت یافتند با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، بررسی‌های خود را در رابطه با این نزاع مرگبار ادامه دهند.

دستگیری متهم دیگر پرونده

این زن و شوهر در تحقیقات مدعی شدند که پسر ۲۳ ساله‌شان در درگیری حضور داشته و او باعث قتل مرد همسایه شده است که همین سرنخ مهم کافی بود تا این متهم در یک قدمی بازداشت بگیرد.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از اظهارات متهمان، تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را آغاز کردند و پس از ردیابی تردد پسر جوان در فشافویه او را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

پسر جوان در جریان تحقیقات مقدماتی به شرکت در درگیری مرگبار اعتراف اما عنوان کرد ضربه مرگبار را به مقتول وارد نکرده است.

متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    7 1
    خیلی تابلوئه که قاتلین افغانی اند
    • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
      2 3
      علم غیب داری؟!
  • DE ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    3 2
    افاغنه كثيف و قاتل!
  • ناشناس IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    0 0
    بابا همه اعصاب خراب شدند با هرکی حرفت میشه طرف فوری دست به سلاح میشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس