ترامپ: نتانیاهو به سخنان بایدن گوش نمی‌دهد

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به اظهارات ترامپ که گفته بود نتانیاهو به حرف‌های بایدن گوش نمی‌دهد، ادعا کرد که اسرائیل بر اساس منافع خود تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ در گردهمایی انتخاباتی شنبه‌شب در پنسیلوانیا مدعی شد که در جریان یک گفت‌وگو با نخست‌وزیر اسرائیل، نتانیاهو به او گفته به حرف‌های جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گوش نمی‌دهد.

او همچنین ادعا کرد که امتناع نتانیاهو از گوش‌دادن به سخنان بایدن، اسرائیل را در «موقعیت قوی» فعلی قرار داده است.

دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز در پاسخ به این اظهارات ترامپ اعلام کرد که نتانیاهو در گفت‌وگو با او آنچه علنی گفته بود را تکرار کرد و گفت «اسرائیل مسائلی را که دولت آمریکا مطرح می‌کند، در نظر می‌گیرد اما در نهایت بر اساس منافع خود تصمیم‌گیری می‌کند».

ترامپ پیش‌تر هم مدعی شده بود که اگر او در کاخ سفید بود، نتانیاهو صددرصد به حرفش گوش می‌داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    7 1
    اینا شامورتی بازی و هماهنگی شون هست تا کار اسرائیل رو از آمریکا جدا کنه... خیلی بچه‌گانه ست... کمک اطلاعاتی بهش می کنیم بمب بهش میدیم تاد بهش میدیم ولی حرفمون رو گوش نمیکنه. جالب بود :))) نقشه‌ی احمقانه... تکرارش هم احمقانه ست... (واضحه که ترامپ و بایدن و... همکار هم اند و هم هدف با رؤسای نتانیاهو و نتانیاهوی احمق)
  • رضا IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    1 2
    فقط برای خودمون غصه میخورم که با اینکه دشمن دونه دونه فرماندهان بزرگ مون رو زدند و وجب به وجب خاک سه کشور رو شخم زدند و به کوچیک و بزرگ هم رحم نکردند اما ما هنوز هم نتونستیم یکی از فرماندهان شونو بزنیم بلکه اگر شلیک هم میکنیم چنان دقیق میزنیم که از دماغ یکی از مردم شون هم خون نیاد ! قراره کاپ اخلاق رو به ما بدن !
  • ناشناس IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۹
    1 0
    نتانیاهو خودش را از ترامپ قویتر میدونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس