مادرشهید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت مادر شهید «امیر شاهوارپور» را تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار سلامی در بخشی از این پیام اعلام کرد: بی شک مجاهدت‌های این ام الشهید و مادر مؤمن، صبور و شاکر در تربیت فرزندان برومند که موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده پرافتخار سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان سلام علیکم. درگذشت والده مکرمه حاجیه خانم روبخیرشنگلی، مادرِ مکرمه شهید والامقام امیر شاهوارپور و جنابعالی موجب تألم و تأثر اینجانب گردید. بی شک مجاهدت‌های این ام الشهید و مادر مؤمن، صبور و شاکر در تربیت فرزندان برومند که موجب مباهات و الگوی وفاداری و فداکاری در دفاع از اسلام و انقلاب است برای همیشه ماندگار و الهام بخش همه مادران این سرزمین بوده و به مانند خورشیدی پر فروغ بر صفحات تاریخ این مرز و بوم خواهد درخشید.

اینجانب این ضایعه را به جنابعالی، بیت مکرم شهید شاهوارپور و بستگان محترم این فقیده سعیده تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای آن بانوی صالحه رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان و داغ دیدگان مکرم، صبر و شکیبایی مسالت دارم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس