کد خبر 1655043
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
کارشناس داوری: قضاوت یوسوکه بدون نقص بود/ پرسپولیس پنالتی طلب ندارد

کارشناس داوری فوتبال ایران گفت:آراکی یوسوکه داور ژاپنی بازی پرسپولیس و السد قطرقضاوت بدون نقصی را در ورزشگاه ورزشگاه جاسم بن حمد به اجرا گذاشت.

به گزارش مشرق، حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال ایران با اشاره به قضاوت آراکی یوسوکه داور ژاپنی بازی پرسپولیس و السد قطر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: به نظر من آراکی یوسوکه و تیم داوری‌اش عالی کار کردند و قضاوت بدون نقصی را در ورزشگاه جاسم بن حمد به اجرا گذاشت.

وی افزود: بازی پرسپولیس و السد قطر دو صحنه مشکوک داشت که در هر دو صحنه آراکی یوسوکه به درستی سوت زد و به طور حتم از سوی ناظر کنفدراسیون فوتبال آسیا بالاترین نمره داوری را می‌گیرد.

کارشناس داوری فوتبال ایران خاطرنشان کرد: در نیمه دوم امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد داشت خطای پنالتی روی او صورت گرفته که پخش دوباره تصاویر تلویزیون نشان داد هیچ خطایی صورت نگرفته است.

سلیمانی تصریح کرد: در دقیقه ۷۸ لوکاس ژوائو در محوطه جریمه السد قطر سرنگون شد که بر این باور بود داور باید نقطه پنالتی را نشان دهد، در این باره باید توضیح داد هیچ گونه ضربه‌ای از سوی مدافع السد قطر به بالا تنه و یا پایین تنه لوکاس ژوائو زده نشد و بهترین تصمیم ادامه بازی بود که داور انجام داد.

وی در پایان گفت: شاید تنها ایرادی که بتوان از آراکی یوسوکه داور ژاپنی گرفت این باشد که به جای ۷ دقیقه می‌توانست ۱۰ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم اعلام کند چرا که چندیم بار برای VAR و تعویض‌ها بازی متوقف شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه جاسم بن‌حمد به مصاف السد قطر رفت.

این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر السد قطر به پایان رسید، تک گل این مسابقه در دقیقه ۲+۴۵ توسط ماتئوس اوریبه به ثمر رسید

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس