صالحی: تغییرات در وزارت گردشگری کاملا تخصصی و فنی است

وزیر میراث، صنایع دستی و گردشگری تاکید کرد که تغییرات در دستگاه ما کاملا تخصصی و فنی است و قطعاً مبتنی بر سلایق و رویکردهای احساسی نخواهد بود.

به گزارش مشرق، محمد رضا صالحی امیری وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در آذربایجان شرقی، گفت: در نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری در استان آذربایجان شرقی، ۳۵۰ غرفه از ۳۱ استان و هشت غرفه از هشت کشور همسایه شرکت داشتند که براساس آماری که مدیریت نمایشگاه در روز جمعه گذشته به من ارائه داد، بیش از ۱۰۰ هزار نفر از نمایشگاه صنایع دستی، گردشگری و اتومبیل‌رانی تبریز بازدید به عمل آوردند که اتفاق بسیار خوبی بود و این وضعیت در استان‌ها و شهرهای مختلف ادامه دارد.

وی افزود: در حال حاضر عازم همدان، ملایر و نهاوند هستم و ان‌شاءالله هر هفته روند وضعیت صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی را در استان‌ها دنبال خواهیم کرد.

وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در خصوص تغییرات مدیریتی در وزارتخانه خود، اذعان کرد: راجع به تغییرات در دستگاه به طور طبیعی هر دستگاهی تغییراتی خواهد داشت و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی ادامه داد: به طور طبیعی هر دستگاهی تغییرات خواهد داشت. ما هم در استان‌ها و هم در ستاد تغییراتی داریم؛ تا الان هم تعدادی تغییر کردند و تعدادی هم در مسیر استعلام برای تغییرات هستند. اما این تغییرات در دستگاه ما کاملاً تخصصی و فنی است و مبتنی بر سلایق و رویکردهای احساسی قطعاً نخواهد بود. تغییر ذات یک دستگاه است برای اینکه پویایی داشته باشد.

شایان ذکر است؛ در یازدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و سومین نمایشگاه بین المللی گردشگری تبریز ۲۲۰ غرفه‌ی صنایع دستی، ۷۰ غرفه‌ی گردشگری و ۶۰ غرفه‌ی جانبی در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز با مساحت ۱۱ هزار متر مربع، از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه بر پا شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۲
    0 0
    بعدا معلوم میشه تغییرات سلیقه ای بوده یا تخصصی و فنی باید عملکرد را دید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس