مین حزب‌الله تلفات سنگینی را به صهیونیست‌ها وارد کرد

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طی حملات رزمندگان حزب‌الله در مناطق مرزی، ۷۰ نظامی اسرائیلی کشته و ۶۰۰ نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای، آماری از عملیات‌ها و توانایی‌های خود در مصاف با رژیم اشغالگر اسرائیل بیان کرد.

طبق این بیانیه، طی روزهای گذشته رزمندگان حزب‌الله ضربات مهلکی در نبرد زمینی و هوایی به رژیم صهیونیستی وارد کردند و همچنین رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به تسلط کامل و تثبیت دائمی هیچ یک از نقاط لبنان نشده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: طی عملیات‌های رزمندگان حزب‌الله در مناطق مرزی و طبق رصد صورت‌گرفته؛ تاکنون بیش از 70 نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و بیش از 600 نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

همچنین 28 تانک مرکاوا، 4 بولدزر نظامی، یک نفربر و یک خودروی زرهی منهدم شده است. 3 پهپاد هرمس 450 و یک پهپاد هرمس 900 نیز به دست رزمندگان لبنانی ساقط شده است.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد: این آمار، شامل تلفات و خسارت رژیم صهیونیستی در پایگاه‌ها و مواضع نظامی در خاک فلسطین اشغالی نمی‌شود.

حزب‌الله لبنان بامداد امروز (پنج‌شنبه) در اطلاعیه دیگری اعلام کرد که روز چهارشنبه در 34 عملیات مواضع ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی و همچنین عمق خاک فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس