پیام رزمندگان حزب‌الله از خط مقدم به دوستداران مقاومت +فیلم

رزمندگان حزب‌الله در نقطه صفر درگیری‌ها در خط مقدم جنوب لبنان، با ضبط ویدئویی به تمامی دوستداران مقاومت گفتند که پرچم مقاومت هرگز به زمین نخواهد افتاد.

به گزارش مشرق، رزمندگان حزب‌الله با ضبط ودئویی پیامی برای تمامی دوستداران مقاومت، ارسال کردند.

محتوای این پیام بدین شرح است:

به تمامی دوستان و عزیزان در مجاورت درختان و سنگ‌ها در تمامی تپه‌ها و کوهها و مناطق از قلب تمامی مجاهدین از دعا و محبت شما ممنونیم.

پیام رزمندگان حزب‌الله از خط مقدم به دوستداران مقاومت +فیلم

از همه مادران و پدران و برادران و خواهران، از کودکان و سالخوردگان ممنونیم، سلام و سخنان پاک و صادقانه شما را شنیدیم که موجب افزایش عزم و اراده ما است و مانند نسیم خنک و آرامش‌بخش بر ما وزید.

ما در خاک مقاومت و فداکاری هستیم، پیروزی جز با صبر به دست نمی‌آید.

سلام به یاران مقاومت و شرافت، ای شریف‌ترین و پاک‌ترین و منزه‌ترین مردمان، شما همان مقاومت هستید، شما امانت مقدس‌ترین شهید ما حضرت سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) هستید. شما امانتی بر گردن ما هستید که هر اندازه تلفات و هزینه هم باشد [بر این امنت پایبندیم].

اما درباره دغدغه و سؤالات شما، به شما اطمینان می‌دهیم که حال ما و شرایط ما به حمدلله بسیار خوب است.

ما همانند کوههایی هستیم که به خوبی می‌شناسید و بر روی خاک آن‌ها، تانک‌های اشغالگران و سربازان آن‌ها را به آتش می‌کشیم و نابود می‌کنیم.

صدای شما و پیام‌های شما را می‌شنویم، و از زمان آغاز مقاومت، به روحیه بالای شما مأنوس شده‌ایم، اندکی صبر کنید، ان‌شاءالله به زودی به عرصه باز خواهیم گشت تا در کنار هم جمع شویم.

ای دوستان شهید والامقام، به خون هر شهید، به رنج هر مجروح، به صبر شما و به رنج شما سوگند، این پرچم در دست ماست و هرگز سقوط نخواهد کرد.

میان ما و دشمن میدان نبرد و عملیات‌ها قرار دارد و عهد ما با شما پیروزی موعود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس