کد خبر 1656349
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
التماس اسرائیل برای پاسخ ندادن ایران

سه منبع غربی مدعی شدند که رژیم صهیونیستی قبل از حمله به خاک ایران از طریق چند طرف ثالث از ایران خواسته تا این حملات را تلافی نکند.

به گزارش مشرق، وبگاه «آکسیوس» به نقل از سه منبع آگاه گزارش کرد که رژیم صهیونیستی روز گذشته (جمعه) قبل از حمله بامداد امروز (شنبه) از ایران خواسته است که حملات رژیم صهیونیستی را پاسخ ندهد.

این منابع گفته‌اند که پیام رژیم صهیونیستی در واقع تلاش این رژیم برای محدود کردن تبادل حملات بین اسرائیل و جمهوری اسلامی و جلوگیری از تنش‌های گسترده‌تر بوده است.

بر اساس این گزارش، پیام رژیم صهیونیستی از طریق چندین طرف ثالث به ایران منتقل شده است.

دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی به درخواست آکسیوس برای اظهارنظر درباره این خبر پاسخ نداده است.

رژیم جعلی، بامداد امروز نقاطی از مراکز نظامی در تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داد که ضمن رهگیری و مقابله موفقِ سامانهٔ یکپارچۀ پدافند هوایی، آسیب‌های محدودی به برخی نقاط وارد شد.

پیش از این، شبکه الجزیره به نقل از یک مقام بلندپایه آمریکایی با تأیید پایان حمله رژیم صهیونیستی به ایران نوشت که از تهران می‌خواهیم به این حمله پاسخ ندهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ZA ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    3 0
    امریکا جنگنده فرستاد اردن که حمله موشکی ایران رو بزنه
    • US ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
      7 2
      مطالبه مردمی پاسخ قاطع به تجاوز به پایتخت ایران هست. حتی اگه حمله کاملاً هم محدود و شکست خورده باشه باید پاسخ نظامی بهش داده بشه. به اردن هم به خاطر استفاده از مرز هوایی‌اش برای حمله به ایران باید پاسخ شدید نظامی داده بشه
  • سروش IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    1 7
    باشه پاسخ نمی دهیم به شرط اینکه قیمت هر موشک شلیک شده و پهپاد ایرانی به عین الأسد و وعده صادق 1 و 2 رو به قیمت هر فروند به قیمت یک فرونده اف 35 توسط ناتو و آمریکا و انگلیس و فرانسه و الخصوص آلمان به طور جداگانه به حساب ایران واریز کنید مثلا آلمان و آمریکا باید هرکدام به صورت جداگانه تعدا رو محاسبه کنند و واریزی رو به حساب بانکهای ایرانی مستقیما واریز کنند.
  • مهدی IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    10 0
    یعنی چی،واقعا دارید افکار عمومی رو برای جواب ندادن آماده میکنید،رژیم از روی ترس این اقدام را انجام داده ولی عدم پاسخ بعداز انتخابات آمریکا تبعات سنگینی برای جبهه مقاومت دارد،باز هم دارند فریمان میدهند نباید دوباره به دام دشمن بیوفتیم تا پروژه بعدیش را اجرا کند مانند ترور رهبران مقاومت
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    11 0
    بیخود کرده
  • محمد IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    11 0
    باید جواب قاطع دهیم
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
    13 0
    رژیم حرامزاده صهیونیست گورت را کندی .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس