lobnan (2)(1).jpg

صهیونیست ها در محور جنوب شرق و جنوب فشار سنگینی را برای اشغال دو شهرک راهبردی العدیسه و عیتاالشعب وارد می کنند اما با مقاومت رزمندگان حزب الله مواجه شده اند.

سرویس جهان مشرق - درگیری ها در نوار مرزی لبنان و سرزمین های اشغالی در محورهای جنوب شرق، جنوب و جنوب غرب ادامه دارد و رزمندگان حزب الله با وجود بمباران گسترده جنگنده ها و آتش سنگین توپخانه رژیم صهیونیستی تا حدود زیاد مواضع خود را حفظ کرده اند و با عملیات های مختلف، تلفات دشمن را به حداکثر رسانده اند.

منبع میدانی مشرق در نوار مرزی لبنان با بیان این که رزمندگان با مقاومت کم نظیر اجازه پیشروی خاصی به صهیونیست ها نداده اند، گفت: در حال حاضر بیشترین درگیری ها از نوار مرزی جنوب شرق لبنان (شهرک العدیسه) و محور جنوبی (شهرک عیتا الشعب) گزارش شده و تاکنون تلاش عناصر اشغالگر برای پیشروی در این دو بخش ناکام مانده است.

این منبع میدانی افزود: در نوار مرزی جنوب شرق لبنان، درگیری ها به حومه شرق شهرک رب الثلاثین، جنوب شرق شهرک مرکبا و جنوب شهرک طیبه کشیده شده است و حزب الله با عملیات موشکی، راکتی، پهپادی، تله های انفجاری و آتش توپخانه به صهیونیست ها اجازه نداده وارد این مناطق شوند یا مواضع خود را تثبیت کنند.

این منبع میدانی با رد ادعای صهیونیست ها در خصوص اشغال شهرک العدیسه، گفت: رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویر راه رفتن تعدادی از نظامیان خود در یک منطقه مدعی شد در حال تثبیت مواضع در شهرک العدیسه است در صورتی که با تطبیق نقشه ها مشخص شد تصاویر در محدوده جنوب شرق، شرق و شمال شرق ثبت شده و عناصر اشغالگر در فاصله ۲۰۰ تا ۶۰۰ متری شهرک قرار دارند و ورود به العدیسه کذب است.

آخرین خبرها از نوار مرزی جنوب و جنوب شرق لبنان / فشار سنگین صهیونیست‌ها برای اشغال دو شهرک راهبردی + نقشه میدانی 
برای مشاهده اندازه اصلی روی نقشه کلیک کنید

به گفته این منبع میدانی، صهیونیست ها در نوار مرزی جنوب شرق لبنان تلاش می کنند با اشغال شهرک طیبه، شهرک العدیسه را از محور شمال و شهرک کفرکلا را از محور غربی به محاصره دربیاورند و خود را به به دروازه های شهرک های عدشیت و یحمر برسانند که با مقاومت رزمندگان مواجه شدند و به نتیجه ای نرسیدند.

وی به دردسرساز شدن شهرک رمیش برای رزمندگان در جنوب لبنان و فشار صهیونیست از این محور به حومه شرقی شهرک عیتاالشعب اشاره کرد و گفت: اهالی روستای مسیحی نشین رمیش با تسلیم شدن و باز کردن مسیر برای صهیونیست ها باعث شدند شهرک های صموخه و جبال العرب از کنترل خارج و همچنین جاده بنت جبیل با عیتا الشعب مسدود شود.

به گزارش مشرق، صهیونیست ها تاکنون نتوانسته اند عیتا الشعب را به اشغال دربیاورند و همین مسئله آنان را به شدت عصبانی کرده و با بمباران سنگین هوایی، بخش وسیعی از شهرک را تخریب کردند؛ در صورت سقوط شهرک عیتا الشعب، صهیونیست ها به ورودی شهرک های قوزح، حانین و دبل خواهند رسید و فشار بر شرق شهرک رامیه افزایش می یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس