تشکیل نشست اضطراری شورای امنیت درباره حمله اسرائیل به ایران

نماینده دائم رژیم صهیونیستی در شورای امنیت اعلام کرد که شورای امنیت فردا دوشنبه درباره حمله این رژیم به ایران تشکیل جلسه خواهد داد.

به گزارش مشرق؛ به دنبال اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه ایران شورای امنیت سازمان ملل قرار است روز دوشنبه در این زمینه تشکیل جلسه بدهد.

ایران روز گذشته با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در حمله به ایران قوانین بین‌المللی را نقض کرده است در نامه‌ای به سازمان ملل خواستار تشکیل جلسه فوری شورای امنیت شد.

دنی دنون نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل با اعلام این موضوع گفت، «درخواست ایران تلاش دیگری از سوی این کشور برای آسیب زدن به ما این بار در عرصه سیاسی است..»

دنون تاکید کرد که اسرائیل از حق خود برای دفاع از خود استفاده می‌کند.

نماینده دائم اسرائیل در سازمان ملل همچنین مدعی شد که نقض قوانین بین‌المللی از طرف ما که ایران آن را مطرح کرده است مسخره است.

وی اضافه کرد، «تا زمانی که ایران به تهدید و تلاش برای آسیب رساندن به ما ادامه دهد، به این کشور اجازه نخواهیم داد که پشت گروه‌های وابسته خود پنهان شود و بهای آن را خواهد پرداخت.».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اسد IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    3 0
    میگم چرا هیچکس احترامی برای این 4 شهید که بر اثر حمله اسراییل شهید شدن قایل نیست یعنی چه اسراییل و آمریکا یک نفر که کشته میدن انگار تمام مردمش کشته شدن زمین و زمان به هم میدوزند بابا مسئله را اینقدر سبک نگیرید 4 نفر متخصص دفاع از ما کشته شده باید کل جهان بفهمن که 4 تا کشته دادیم برا ما بهتره آمریکا یک تاجر ازش تو پادگان عراق کشته شد دیدید چقدر قشقرق به راه انداخت
  • ZA ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
    0 0
    کشوری که سلاح هسته‌ای داره خودش را محتاج شورای امنیت نمی‌کند. اونم با پنج تا وتوی امریکا علیه غزه!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس