عملیات ضدصهیونیستی در تل‌آویو

صبح امروز، طی یک عملیات استشهادی در قلب تل آویو در نزدیکی مقر موساد، بیش از ۵۰ صهیونیست کشته و زخمی شدند.

سرویس جهان مشرق - در یک عملیات زیرگیری که با استفاده از یک دستگاه کامیون انجام شد، بیش از ۵۰ نفر از صهیونیست‌های حاضر که به نظر می رسد همه نظامی بوده اند در یک ایستگاه اتوبوس در شمال تل آویو زخمی شدند. به اذعان منابع عبری تاکنون در این عملیات زیرگیری پنج نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

دقایقی پیش منابع عبری زبان از وقوع حادثه امنیتی خطرناکی در نزدیکی تقاطع گلیلوت در شمال تل آویو در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند. این منابع تاکید کردند که بخش سانسور نظامی ارتش فعلاً اجازه انتشار جزئیات این حادثه را نداده است.

ویدئو

در ادامه برخی منابع عبری زبان اعلام کردند یک دستگاه کامیون در تقاطع گلیلوت در نزدیکی مقر موساد در تل آویو ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست را زیر گرفته که تا این لحظه ۴۰ نفر در این حادثه زخمی شدن که حال برخی مجروحان وخیم اعلام شد.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که نیروهای امنیتی به سمت راننده این کامیون تیراندازی کردند. رسانه‌های صهیونیستی در ادامه اذعان کردند که مجروحان حادثه امنیتی در شمال تل آویو همگی نظامی هستند.

برخی منابع عبری زبان اعلام کردند که همه مجروحان عملیات زیرگیری با یک دستگاه کامیون در نزدیکی مقر موساد در تل آویو از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی هستند. این منابع اعلام کردند که این کامیون شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی را در نزدیکی پایگاهی اسرائیلی در تقاطع گلیلوت در شمال تل آویو زیر گرفته است.

الجزیره همچنین گزارش داد شمار زیادی از کسانی که در ایستگاه اتوبوس حضور داشتند از نظامیانی بودند که قصد داشتند به پادگان‌های نظامی خود بروند.

شمار مجروحان تا این لحظه بیش از ۵۰ نفر اعلام شده که حال دست کم ۱۵ نفر از آن‌ها وخیم است. روزنامه عبری زبان یدیعوت احرونوت تاکید کرد که شماری از مجروحان همچنان زیر کامیون هستند و امدادرسانی به آن‌ها صورت نگرفته و وضعیت وخیمی دارند.

منابع خبری تصاویری از انبوه آمبولانس‌ها در محل وقوع عملیات زیرگیری با کامیون در نزدیکی مقر موساد در تل آویو برای انتقال مجروحان خبر دادند.

شبکه المیادین به نقل از رسانه‌های صهیونیست گزارش داد در عملیات زیر گیری با اتوبوس در شمال تل آویو ۶ صهیونیست به هلاکت رسید و ۵۰ نفر زخمی شدند که حالی برخی زخمی‌ها وخیم اعلام شده است.

سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که راننده کامیون مذکور، از ساکنان شهر قلنسوه در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ است.

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به عملیات استشهادی امروز تل آویو گفت: عملیات تل آویو که سربازان و افسران واحد اطلاعات نظامی ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد را تبریک می گوییم.

تصویر عامل عملیات شهادت طلبانه در تل آویو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس