رسانه عبری: مشخصات نظامیان اسرائیلی لو رفته است

یک رسانه عبری فاش کرد فرد یا افرادی موفق شده‌اند نام و مشخصات نظامیان اسرائیلی حاضر در جنگ غزه را افشا کرده و در یک صفحه در شبکه اجتماعی منتشر کنند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی که شامگاه یک شنبه منتشر شد اعلام کرد، یک صفحه در ایکس که از مه گذشته راه اندازی شده با انتشار نام و مشخصات نظامیان اسرائیلی که در جنگ غزه مشارکت دارند (و در جنایات علیه مردم غزه سهیم هستند) بیش از ۲۰ هزار دنبال کننده پیدا کرده است.

به گزارش این رسانه عبری زبان، صاحبان این صفحه حاضر به اعلام هویت خود نیستند اما فقط یک هدف واحد را دنبال می‌کنند و آن مشخص کردن محل سکونت و اعلام اطلاعاتی در رابطه با نظامیان ارتش اسرائیل که در جنگ در نوار غزه مشارکت داشتند، است.

نحوه کار این اکانت به شکلی است که ظاهرا به شکل کاملا سازمان یافته‌ای فعالیت سربازان و افسران اسرائیلی را از طریق اینترنت رصد کرده و به شکل کاملا گسترده‌ای به پایش شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند و از این طریق هر نوع پستی که نظامیان اسرائیلی در صفحات خود منتشر می‌کنند را رصد و به شکل ویژه‌ای بر تصاویر منتشر شده از مناطق جنگی در نوار غزه متمرکز هستند.

بعد از آنکه هدف مذکور مشخص می‌شود، صاحبان این اکانت تحقیقات عمیقی را در مورد یکایک این نظامی انجام داده و نتایج جمع آوری اطلاعات را منتشر می‌کنند.

اطلاعات منتشر شده از اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، تابعیت‌های این نظامی، واحدی که در آن خدمت می‌کند تا اطلاعت خصوصی و خانواده و مسیال مورد علاقه‌اش را منتشر می‌کنند.

تمامی این اطلاعت را می‌توان در این صفحه پیدا کرد و هر نظامی اسرائیلی یک پرونده کامل از این اطلاعات در آن پیدا کرده است.

این رسانه عبری زبان در ادامه گزارش خود به شکل مصداقی به مشخصات تعدای از نظامیان اسرائیلی که در این صفحه افشا شده می‌پردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس