حسین شریعتمداری

اظهارنظر حضرتعالی در مصاحبه با شبکه NBC آمریکا، اولاً؛ بیرون از حوزه اختیارات شماست، ثانیاً؛ به دلائلی که اشاره می‌کنیم، در تضاد کامل با منافع ملی کشورمان است و...

به گزارش مشرق، حسین شریعتمداری طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت:

۱- آقای پزشکیان رئیس‌جمهور محترم کشورمان در مصاحبه با شبکه NBC آمریکا گفته است «ایران اصولاً آماده گفت‌وگو با دولت دوم ترامپ است‌»! که با عرض پوزش باید گفت: جناب پزشکیان شما صاحب ایران نیستید! شما رئیس‌جمهور ایران هستید که مسئولیت قوه اجرائی کشور برای ۴ سال به عنوان «یک امانت‌» به شما سپرده شده است و سازوکار به‌کارگیری این امانت و میزان اختیارات شما نیز به وضوح در قانون مشخص شده است و جنابعالی ملزم به حرکت در چارچوب قوانین یاد شده هستید.

از این روی، اظهارنظر حضرتعالی در مصاحبه با شبکه NBC آمریکا، اولاً؛ بیرون از حوزه اختیارات شماست، ثانیاً؛ به دلائلی که اشاره می‌کنیم، در تضاد کامل با منافع ملی کشورمان است و ثالثاً؛ پیام ذلت به دشمن قسم‌خورده ایران اسلامی است. دشمنی که تاکنون از هیچ جنایتی علیه ایران و مردم این مرز و بوم دریغ نکرده است و...

۲- حضرتعالی در این مصاحبه فرموده‌اید: «‌ایران هرگز قصد ترور ترامپ را نداشته است‌»! کاش از خبرنگار NBC می‌پرسیدید، مگر ترامپ چه کرده است که شما نگران ترور او هستید؟! در این صورت خبرنگار مجبور بود به ترور شهید سلیمانی و یارانش توسط ترامپ اعتراف کند و سپس می‌توانستید و باید می‌پرسیدید؛ آیا مرگ برای کسی که برجسته‌ترین و کارآمدترین شخصیت ضدتروریسم را ترور کرده است، کمترین و پیش‌پا افتاده‌ترین مجازات نیست؟!

باید به اظهارات ترامپ در مناظره تلویزیونی با هیلاری کلینتون اشاره می‌فرمودید که تاکید کرده بود گروه تروریستی داعش ساخته و پرداخته آمریکاست و می‌پرسیدید که مگر قلع و قمع داعش کار شهید سلیمانی نبود؟ چرا به خبرنگار NBC اجازه داده‌اید که به جای آمریکا، ایران را روی صندلی اتهام بنشاند؟! ما تروریست نیستیم ولی ترامپ و چند تن از همکارانش -از جمله مایک پمپئو، وزیر خارجه ترامپ- را به عنوان قاتلان شهید سلیمانی و یارانش، مستحق مرگ می‌دانیم. قصاص آنها وظیفه دینی و قانونی هر ایرانی غیرتمند و مسلمان است.

بنابراین وظیفه شما به عنوان یک ایرانی غیرتمند و مسلمان‌، اجرای این حکم الهی است و نه مذاکره با قاتل شهید سلیمانی و دل دادن و قلوه گرفتن!

۳- رئیس‌جمهور محترم به یقین می‌دانند -‌و باید بدانند- که مذاکره ترجمان دیگری از «‌معامله» است و در تمام فرهنگ‌های سیاسی برای آن ۳ بخش تعریف شده است. اول؛ کف مذاکره که از مجموعه نقاط مشترک تشکیل شده است. دوم: لایه میانی مذاکره که بحث و گفت‌وگو درباره بده و بستان‌هاست، یعنی هریک از دو سوی مذاکره چه می‌دهند و در مقابل چه می‌ستانند و سوم؛ سقف مذاکره، که نتیجه مذاکرات و «‌توافق نهائی‌» طرفین مذاکره است.

اکنون این پرسش از جناب پزشکیان و سایر کسانی که نسخه مذاکره با آمریکا را می‌پیچند، در میان است که اولاً؛ کف مذاکره از کدام نقطه یا نقاط مشترک تشکیل شده است؟ آمریکا با صراحت اعلام کرده است که براندازی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک هدف استراتژیک دنبال می‌کند و تاکید دارد که این خط استراتژیک با تغییر دولت‌ها تغییر پیدا نمی‌کند! ثانیاً؛ در بخش میانی قرار است چه چیزی بدهیم و چه بستانیم؟ آمریکا با صراحت اعلام کرده است که آنچه از ما می‌خواهد دقیقاً و بدون کم و کاست «‌نقاط قوت‌» و کانون اقتدار ایران اسلامی است‌... باید صنایع نظامی و مخصوصاً صنایع موشکی خود را تعطیل کنید! حضورتان در منطقه و در عرصه بین‌الملل در چارچوب تعیین‌شده از جانب آمریکا باشد! اسرائیل را به رسمیت بشناسید! از حمایت جبهه مقاومت دست بکشید! و... ثالثاً؛ همان‌گونه که به وضوح دیده می‌شود آمریکا پیشاپیش «‌سقف مذاکره‌» را تعیین کرده است و در یک کلمه از ایران می‌خواهد که برده آمریکا باشد! و تازه این نقطه پایان نیست و بی‌تردید بعد از حذف نقاط قوت کشورمان، پروژه براندازی را کلید خواهد زد!

۴- آقای پزشکیان! جنابعالی بارها تاکید کرده‌اید که برنامه دولت شما همان برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی رهبر معظم انقلاب است. در صداقت شما کمترین تردیدی نیست ولی در انطباق برخی از مواضعتان با الگوئی که اشاره کرده‌اید تفاوت‌هایی وجود دارد. حالا، به چند نمونه از موارد فراوان نظرات حضرت آقا در نفی مذاکره با آمریکا نگاهی بیندازید و صرفنظر از جایگاه ملکوتی حضرت ایشان، مستنداتی را که در این خصوص ارائه می‌فرمایند از نظر بگذرانید؛

l«‌ مذاکره یعنی معامله؛ یعنی یک چیزی بدهی، یک چیزی بگیری. آنچه در این معامله مورد نظر او است، درست نقاط قوّت جمهوری اسلامی است؛ مذاکره را روی این می‌برند. نمی‌گویند بیایید راجع به آب و هوا، راجع به منابع طبیعی، راجع به محیط‌زیست مذاکره کنیم، می‌گویند بیایید درباره سلاح دفاعی شما مذاکره کنیم، شما چرا سلاح دفاعی دارید»؟

l« خب سلاح دفاعی برای یک کشور ضروری است. اینها می‌گویند بیایید روی این مذاکره کنیم، مذاکره کنیم یعنی چه؟ یعنی شما اگر چنانچه فرض کنید موشک می‌سازید با فلان بُرد، با فلان دقّت، این بُرد را کم کنید به‌طوری که به پایگاه ما که آمریکا هستیم نرسد که اگر ما یک روز شما را زدیم، شما نتوانید جواب ما را بدهید. خب این مورد معامله است، شما قبول می‌کنید این را، یا قبول نمی‌کنید؟ معلوم است که قبول نمی‌کنید، وقتی قبول نکردید همین آش است و همین کاسه...».

l« بنشینیم با آمریکا مذاکره کنیم، تعهّد بگیریم که شما باید فلان کارها را بکنید، فلان کارها را نکنید، مشکل حل می‌شود؟ در قضیّه‌ بیانیّه‌ الجزایر، سر قضیّه‌ آزادی گروگان‌ها در سال ۶۰، شما نشستید با آمریکا صحبت کردید... قرارداد گذاشتند، تعهّدهای متعدّدی گرفتند که ثروت‌های ما را آزاد کنید، تحریم‌های ما را بردارید، در امور داخلی کشور ما دخالت نکنید، و ما هم از این طرف گروگان‌ها را آزاد می‌کنیم. گروگان‌ها را آزاد کردیم، آیا آمریکا به آن تعهّدات عمل کرد؟ آیا آمریکا تحریم را برداشت؟ آیا آمریکا ثروت‌های مسدود شده ما را به ما پس داد؟ نه، آمریکا به تعهّد عمل نمی‌کند؛ خیلی خب، این هم مذاکره و نشستن با آمریکا. یا در برجام؛ گفتند که [اگر] شما فعّالیّت صنعتی هسته‌ای را کم کنید -حالا جرأت نکردند بگویند تعطیلِ تعطیل- به این مقدار فروکاهی کنید، ما این کارها را انجام می‌دهیم؛ تحریم‌ها را برمی‌داریم، این کار را می‌کنیم، آن کار را می‌کنیم؛ کردند این کارها را؟ نکردند دیگر. مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند».

و ده‌ها مستند دیگر از همین دست.

۵- رئیس‌جمهور محترم فرموده‌اند «‌ایران برای گفت‌وگو با دولت دوم ترامپ آماده است‌»! و در این مورد بخصوص لازم است توجه جناب پزشکیان را به این بیان حکیمانه و مستند رهبر انقلاب جلب کنیم.

حضرت ایشان درباره مذاکره با ترامپ می‌فرمودند: «مذاکره با کسی که آدم حسابی باشد غلط است، حالا اینها که آدم حسابی هم نیستند؛ [مذاکره با] آدم‌هایی که زیر حرفشان می‌زنند، تعهّدشان را به هم می‌زنند، پابند به هیچ چیز نیستند -‌نه یک چیز اخلاقی، نه یک چیز قانونی، نه یک عرف بین‌المللی، به هیچ چیزی پابند نیستند- بنابراین مسخره است». این سخن رهبر معظم انقلاب هنگامی بود که هنوز دونالد ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا با اقدام تروریستی خود، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت نرسانده بود.

۶- هفته گذشته «ریچارد نفیو» که به معمار تحریم‌ها علیه ایران شهرت دارد طی یادداشتی در نشریه آمریکایی «فارن افرز» از کارآمدی تحریم‌ها علیه ایران ابراز ناامیدی کرده بود و درباره حمله احتمالی به ایران نیز می‌نویسد «‌پیامدهای حمله نظامی به ایران بسیار سنگین است و در آن، احتمال شکست و تضعیف اعتبار آمریکا وجود دارد، حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران نیز بی‌اثر است‌».

ریچارد نفیو تاکید می‌کند که «‌مذاکره، تنها راه برای مقابله و مهار ایران است‌» جناب پزشکیان عزیز! توجه بفرمائید! آمریکا، به صراحت اعلام می‌کند که مذاکره را تنها راه مقابله با ایران می‌داند و جنابعالی (بخوانید افراد زاویه‌دار و بدسابقه‌ای که شما را احاطه کرده‌اند) اعلام می‌کنند که برای حل مشکلات در پی مذاکره هستند!

۷- و بالاخره، کاش رئیس‌جمهور محترم کشورمان، اطراف خود را از افراد زاویه‌دار خالی کنند. افراد بدسابقه‌ای که بارها بی‌اعتقادی خود به انقلاب و نظام را نشان داده‌اند و در بسیاری از موارد با دشمنان تابلودار ایران اسلامی همسو بوده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 204
  • در انتظار بررسی: 85
  • غیر قابل انتشار: 43
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    ایران و آمریکا باید سر میز مذاکره بشینند.
    • DE ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      19 15
      جهت اطلاع آقای جمهور، رهبر فرزانه انقلاب حکم فرموده اند: «قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته‌ یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ کفش سلیمانی هم نمی‌شود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد - ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند.»
    • ALIRaa IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      21 25
      حتما شریعتمداری صاحب ایران است!
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      10 5
      ولی ترامپ و چند تن از همکارانش -از جمله مایک پمپئو، وزیر خارجه ترامپ- را به عنوان قاتلان شهید سلیمانی و یارانش، مستحق مرگ می‌دانیم. قصاص آنها وظیفه دینی و قانونی هر ایرانی غیرتمند و مسلمان است.// حاجی جان. من پیشبینی می کردم که بزودی یه گله از توله ها و تفاله های آمریکا بریزن اینجا.
    • کیوان IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      13 10
      کسی که ذره ای شرف داشته باشد، حرفی از مذاکره با قاتل شهید سلیمانی نمی زند.
    • ایرانی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      11 7
      درود بر شرفت مرد باغیرت
    • محمد IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      13 7
      تاریخ ثابت کرده اگر با دیوار مزاکره کنیم بهتر از مزاکره با آمریکاست.
    • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      8 3
      رییس جمهور بفرموده حاج حسین ی هیچ اراده و اختیاری از خود ندارد و باید فقط همان روال قبل را ادامه بدهد
    • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      13 11
      غلط اضافه می‌کنید که می خواهید:مذاکره کنید
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      12 8
      مگه مدعیان اصلاحات غیر از گدایی مذاکره و تسلیم و خودباختگی در مقابل آمریکای تروریست ، کار دیگری کرده اند ؟؟؟
    • کریم IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      11 7
      تو خودت اگه با یک نفر معامله کردی سرت کلاه گذاشت و دوباره رفتی معامله کردی باز سرت کلاه گذاشت ، دیگه با آن وارد معامله میشی احمق . پس چرا بیخودی میگی ؟
    • قریشی IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      10 4
      مگر یکبار ننشستند؟! ... نتیجه چه شد؟ چرا دوباره در راهی قدم بگذاریم که نتیجه اش ویرانی است؟
    • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      11 6
      خدایا انشاالله با چشم خودم نابودی امریکا را ببینم
    • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      26 15
      شریعتمداری چکاره ملت ایران است؟
    • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      9 4
      دشمنی که سودش در زیان تو باشد هرگز دوست تو نخواهد شد
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      4 5
      خب شاید نماینده افرادیه که بهشون ربط داره.مطمئنا که بدون هماهنگی نگفته
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      4 1
      احسنت
    • DE ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      5 3
      باشه حرص نخور
    • DE ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      6 5
      بزرگترین اشتباه
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    53 92
    باید مذاکره شکل بگیره.
    • ALIRaa IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      21 17
      اقای شریعتمداری شما چکاره این مملکت هستید برای رییس جمهور تعیین تکلیف می کنید.!
    • سعید IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      11 10
      خاک بر سر کسانی که خواستار مذاکره با ترامپ جنایتکار برای تسلیم کشور به بیگانگان هستند.
    • IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      10 10
      ما بارها مذاکره کردیم و امتیازات کامل داده‌ایم اما آمریکای شیطان صفت ذره ای به تعهدش عمل نکرده عقل شما کجاست؟ شرفتان را به چی فروختین؟
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    59 93
    به تو هم ربطی نداره
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
      0 3
      من میگم به تو ربطی نداره
    • حمید IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      13 12
      خطاب به 22:42،اتفاقاً به شریعتمداری و هر ایرانی باغیرت دیگری ربط دارد.فقط بی غیرت ها حاضرند که تحت سلطه اجانب باشند.
    • کیوان IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      17 11
      خطاب به 22:42، احمق جان، شریعتمداری نماینده رهبر انقلاب در موسسه کیهان است و حق دارد وقتی که بر خلاف نظر رهبری در جایی عمل شد تذکر بدهد.
    • DE ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      4 4
      اشتباهی مثبت دادم
    • DE ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      5 3
      دقیقا
  • DE ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    0 2
    آقای پزشکیان، جلوتر از رهبری و خلاف نظر ایشان حرکت نکنید.
  • US ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    24 45
    باراکالا، شریعتمداری، نه باراکالا
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      11 13
      شعور هم خوب چیزیه که غربگداها ازش بی بهره ان
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    45 96
    باید با آمریکا مذاکره کرد.
    • شاهین IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      13 7
      بایدی وجود ندارد. هنوز افراد باغیرتی در کشور وجود دارند که نخواهند گذاشت خون شهید سلیمانی پایمال شود.
    • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      18 6
      چرا با کسی که قبلاً امتحان شو پس داده و همه جهان می گویند به هیچ قراردادی پایبند نیست باید مذاکره کرد؟؟؟؟؟
    • مجید IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      15 6
      تا بحال چه کسی با یک قاتل پست فطرت حریس دیوانه مذاکره کرده که تو ابله درخواست مذاکره داری ؟
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    45 81
    مذاکرات را شروع باید کرد.
    • سعید IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      11 6
      خطاب به 22:49، عبرت گرفتن و عاقل شدن را شروع باید کرد. هیچ آدم عاقلی با دشمنش برای نابودی خودش .مذاکره نمی کند.
    • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      8 6
      مذاکرات بر سر فروش خاک ایران و غیرت مردان؟
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    47 80
    درود بر پزشکیان.
    • سروش IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      11 10
      درود بر شهید سلیمانی و لعنت بر بی غیرت هایی که بخواهند خون با ناحق ریخته او را پایمال کنند.
    • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      10 6
      لعنت خدا و رسولش بر امریکا
  • IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    0 1
    بعد سالها یک رئیس جمهور مردمی بی حاشیه و انقلابی داشتیم که اونم شهيد شد حالا دوباره‌ برگشتیم به دوران خواهش و التماس روحانی و دادن پیام ضعف و استیصال
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    45 84
    مذاکرات را آغاز کنید.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
      0 1
      بهش میگم😁
    • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      7 6
      بارها و بارها مذاکره انجام شده ما همه چیز دادیم اما آمریکا تف هم کف دست غربگداها نگذاشته
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    44 84
    صلح و مذاکرات باید شروع بشه
    • هوتن IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      9 5
      اینکه باید مذاکره کنیم یا نکنیم در حوزه اختیارات رییس جمهور نیست.در ضمن، رهبر انقلاب بارها مذاکره با یک جنایتکار بالفطره را نفی کرده اند.
    • آنتی تزویر IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      8 5
      اگر طالب صلحی آماده باش برای جنگیدن!امام علی علیه السلام
    • IR ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      7 7
      کدوم صلح؟
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      15 3
      چه زود سخن رهبری را پشت گوش انداختید
    • محمد IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      6 4
      سلام ظاهرا به جای تعهد از آمریکا باید از نوکران آمریکا وغرب در ایران ضمانت محضری بگیریم.
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      9 4
      پاسخ خون خانواده مارادر برخورد موشک عمدی ناو ویلسون به پرواز بندر عباس به امارات را تو میدهی خجالت از خون هزاران جوان ریر خاک صدام امریکایی را تومیدهی احمق
    • SE ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      12 5
      صلح گوشفندان با گرگ؟! چه توهم احمقانه ای
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    1 0
    باز کاسبین تحریم و انزوا فشار خوردن
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    0 0
    اجب! رئیس جمهور حتی اختیار اینو نداره که با یه خبرگزاری مصاحبه کنه بعد همینا میگن دولت تو ایران تمام اختیاراتو داره
  • ایرانی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    0 0
    چند تا حرف حسابی هم چیز بدی نیست هر بار میرند مذاکره میکنند باج میدهند عبرت نمیگیرند دوباره تکرار مکررات
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    1 0
    " اظهارنظر حضرتعالی در مصاحبه با شبکه NBC آمریکا، اولاً؛ بیرون از حوزه اختیارات شماست " ولی اظهار نظر در مورد رئیس جمهور منتخب مردم در حوزه اختیارات سردبیر کیهانه خخخخخخخخ
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
      0 0
      پ ن پ در حوزه ی اختیار آمریکاست!😅
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    0 0
    مزاکره با آمريکا آن هم که‌ طرف مزاکره کننده غرب پرستان باشند خسارت محض است‌
  • سیاوش IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    0 0
    آقای پزشکیان استادتمام دانشگاه هستند اما از الفبای سیاست اطلاعی ندارند.
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    1 0
    حتما تو صاحب ایرانی حرف اقای پزشکیان هماهنگ با بالاتر است
  • رضا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    1 0
    اتفاقا صحبتهای اقای شریعتمداری هم در ۲۰ سال گذشته خارج از اختیاراتشون و ضد منافع ملی بوده است
  • رضا IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    0 0
    درود بر پزشکیان. باید زودتر از تخاصم خارج شد. کشور نیاز به توسعه دارد. نا الان فقط دنبال بقا هستیم.
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۶
    1 0
    نکنه شما صاحب ایران هستین؟؟ نکنه باید از شما برای انجام مذاکرات اجازه می‌گرفت؟؟
  • IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 2
    احسنت
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    9 10
    چقدر تحلیل عاقلانه و زیبایی کرد آقای شریعتمداری
  • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    15 9
    کیهان هیچ مرجعیتی ندارد
    • سجاد IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      5 14
      پس حتما تو داری
  • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 11
    یه بار قبول دارم حرفای آقای شریعتمداری رو
  • DE ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    9 9
    جهت اطلاع آقای رئیس‌ جمهور، رهبر فرزانه انقلاب حکم فرموده اند: «قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است. اگر چه به گفته‌ یک عزیزی، کفش پای سلیمانی هم بر سرِ قاتل او شرف دارد و سرِ قاتل او هم برود، فدیه‌ کفش سلیمانی هم نمی‌شود؛ این هست امّا بالاخره غلطی کردند، بایستی انتقام پس بدهند؛ هم آمر، هم قاتل بدانند که در هر زمان ممکن، هر وقت ممکن شد - ما دنبال وقت ممکن هستیم- باید انتقامشان را پس بدهند.»
  • DE ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 6
    نوکران امریکا و غربگدایان و وطنفروشان براشون تفاوتی ندارد از مذاکرات چی بیرون بیاد.
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 6
    حرفهای شما درسته جناب شریعتمداری
  • حسن قادری IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 4
    درود بر پزشکیان ورهبری
  • ناشناس IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 4
    برید بشینید با دولت امریکا حرف بزنید مستقیم
  • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 4
    ادمی که می گوید من برنامه ای ای ندارم انتظاری ازش نیست
  • زهرا IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 8
    دهنی که حرف از مذاکره با آمریکا را می زند باید گل گرفت.
  • عباس IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 5
    ما با آمریکا مذاکره ای نداریم .. آمریکا هیچی نیست ... خودشو نمیتونه جمع کنه. هیچکس ترامپ رو قبول نداره ... تو میخوای قبول کنی . هر وقت تحریم ها برداشته شد با شرط دیدار میکنیم نه مذاکره .
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 7
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 6
    آقای پزشکیان انگار که کلا نمی شنود رهبری به شکل های مختلف دارند می گویند که مذاکره جز ضرر برای این کشور چیز دیگری ندارد.
  • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 6
    برجام مزخرفترین کلمه ایه که تو عمرم شنیدم ..
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 5
    آفرین آقای شریعتمداری، کاملا صحیح می فرمایید
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 5
    درود بر شریعتمداری
  • US ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 3
    شما شکمت سیره زیاد باید نباید می کنی اگر 10 تومن حقوق می گرفتی مستاجر بودی الان وضع دیگری بود
  • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 6
    هرکس میگه بایدمذاکره کنیم خیلی خیلی خیلی بیجا کرده!!!! مگه دفعه قبل مذاکره کردیم چه اتفاقی افتاد؟
  • علی IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 9
    از اینکه امریکا شیطان بزرگ است حرفی نیست ولی باید برای منافع ملت و مملکت با شیطان هم مذاکره کرد
  • Ali IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    9 7
    شریعت مداری نسخه برا ملت نپیچ ملت زیر بار گرونی خرد شدند باید مذاکره کرد شما در برابر اراده ملت عددی نیستید
  • جعفر IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 5
    مذاکره با شیطان اونم از نوع اکبرش. این آخرین رییس جمهوره آمریکاس ...
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 5
    هنوز گرد و خاک بمبهای آمریکایی رو سر مردم غزه نخوابیده از بمباران ها و ویرانیها و دشمنیهای وحشیانه ی دشمن هنوز چند ساعتی نگذشته .اینها رو میبینید و حرف از مذاکره با شیطان میزنید؟
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 6
    کسانی که حرف از مذاکره میزنید تو زندگی شخصی خودتون هم ، با کسی که باهاتون دشمنی داره و ازش متنفرید هم، همینجوری مذاکره میکنید؟
  • سید سعید IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 4
    درود بر پزشکیان
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 4
    موافقان مذاکره با آمریکا، یه دلیل عقلانی بیارید که مذاکره با دشمن به صلاحمونه.(مغالطه ممنوع)
  • IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 3
    آخه تو چکاره این مملکتی؟
  • CA ۰۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 5
    ما مذاکره ای نداریم
  • جهان CA ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 3
    باید مذاکره کرد عینی
  • NZ ۰۴:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 0
    قتی درايتی و غيرتی وجود نداره، دائما کشور در حال هزينه دادن میشه
  • محسن IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 5
    بابا انصاف داشته باشید ! طرف تو مسایل داخلی برنامه نداره وقتی برنامه نداره نه الان نه چهار صباح دیگه دستاوردی هم نداره
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    البته در صداقت پزشکیان شکی نیست ولی ...
  • IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 1
    خدایا هنوز یک سال نشده .
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 5
    آقای پزشکیان میخواهی مذاکره کنی جون زن وبچه های مارو به خطر بیندازی
  • حسین علی IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 4
    این بنده خدا به چه حق و نیتی با رییس جمهور ملت ایران اینگونه حرف میزنه
  • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 3
    من متوجه نیستم چرا نظام با این افراد مماشات میکند
  • پیروزه IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 4
    احسنت .آقای رییس جمهور یکبار گذشته ایران و آمریکا را بخوان ما همه چی مان را دادیم در عوض هیچی نگرفتیم .
  • سیدمحسن IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 2
    برو بابا
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 6
    عقل و منطق و حکمت فرمایشات حاج حسین رو تایید میکند
  • اکبر IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 4
    آمریکا موردَه باد منافق هم موردَه باد
  • IR ۰۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 0
    این همه مذاکره مذاکره میگنند واقعا فکر میکنند یا برنامه دارند ؟
  • ناشناس IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 5
    آره باید مذاکره کنیم که آمریکایی ها بیان بشینن رو سرمون
  • سروش IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 5
    طوری حرف میزنه انگاره مملکت ارثیه پدریش بوده
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    8 5
    آمریکا کینه شتری دارد
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 5
    کاش انهایی که میگویند مذاکره بشود یکبار با همان دلایلی ک اقای شریعتممداری مطرح گردند اینها هم دلیلی برای لزوم مذاکره داشتند هیچ دلیل قانع کننده ندارند فقط مذاکره بشود واقعا انسان نمیفهمد اینها متوجه ضرر نیستند یا پادو امریکان
  • IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 3
    ایشون همیشه نظرش مخالف
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 8
    بنا بر تاکید قرآن و سنت مذاکره با دشمنان امری واجب است.
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    11 3
    آقای پزشکیان منتخب مردمی است که طرفدار گفتمان رابطه با غرب و آمریکا می باشند لطفا نظر مردم را محترم بشمارید
  • ندا IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 3
    خدا چرا این جناعت این جورین .حافظه به این ضعیفی.... شما تا حالا چند بار مذاکره کردین . خواهشا خروجی اون چند بار رو ذکر کنین بعو منم میگم مذاکره.....
  • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 9
    حسین شریعتنداری راست میگه
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 8
    پادو های غرب گدا به صف شدن
  • مسعود دیپلمات IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 5
    جناب شریعتمداری در تمام مقالاتشان خطاب به پزشکیان، اظهار یا به عبارتی القاء میکنند که: "" در صداقت شما کمترین تردیدی نیست""
  • IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 4
    مذاکره ای با امریکا نداریم
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 6
    کسانی که طرفدار مذاکره هستند ، دستاوردهای مذاکرات قبلی را نام ببرند ... یه بچه هم تاحالا می فهمید که به آمریکا هیچ اطمینانی نیست و با قاتل و دزد نمی شود دل بست ...
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 1
    باید دادستان کل کشور در برابر حرفهای ایشان عکس العمل نشان دهد
  • محمود IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 1
    باشه بابا
  • ali IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    8 8
    یکی نیست به این بگه رییس جمهور مردم کاره ای نیست و اختیار نداره! تو همه کاره ای و اختیار داری هرچی بگی نخود هر آش !!!
  • mostafa IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 3
    مدیریت امثال شریعتمداری الکی
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 2
    رادیکال های تندرو مثل شریعتمداری وقتی که خللی ویا بحثی راجب برجام میشه همه رو متوجه رییس جمهور میدانند
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 8
    احسنت،درود برحاج حسین شریعتمداری بابصیرت ونکته سنج و نقطه زن!
  • حسن IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 8
    سلام‌ازیک‌نگاه‌حق‌با‌آقای‌شریعتمداری میباشد‌
  • محمد IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 3
    ظاهراً دولت اصرار دارد تا باز عبرتی شود بر نافرجامی و خسارت محض در مذاکره
  • فرهاد IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 7
    ما با امریکا مذاکره ای نداریم
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    6 2
    اگه اون رئیس جمهوه و حقی نداره حرف بزنه پس تو که هیچی!
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 6
    مذاکره با شیطان بزرگ عاقلانه نیست و تکرارش تکرار خسارت محض است
  • حمید ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 7
    درود بر اقای شریعتمداری
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 3
    تو صاحب ایران هستی ؟
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 1
    از پزشکیان چه انتظاراتی دارید
  • رضی IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 4
    جناب آقای شریعتمداری. تاموقعی که رهبری فهیم و مدبری همچون مقام معظم رهبری خلف صالح عبدصالح خداحضرت امام خمینی رحمت الله علیه ،سکان داراین انقلاب هستندنگران نیستیم .هرآنچه به صلاح این ملت ومملکت باشه عمل خواهند نمود.
  • سید حمید IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 0
    همینه دیگه!!
  • رزمنده مقاومت IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 3
    آقای شریعتمداری تو چکاره مملکت هستی؟
  • علی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 7
    ما با امریکا مذاکره نداریم
  • امیر IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 0
    صاحب اصلی ایران مردم هستند
  • نام آشنا IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 7
    مجلس در راس همه امور است و بایستی به قاطعیت تمام به این مسئله مهم ورود پیدا کند و تکلیف مذاکره با امریکا را حداقل تا زمانی که این دولت اصلاح طلب بر سرکار است را مشخص کند.
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 6
    ما با امریکا حرفی نداریم
  • SG ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 2
    باید مذاکره را شروع کرد و کشور را از این انزوای مهلک سیاسی و اقتصادی که به نابودی ایران می انجامد ، نجات داد
  • کارشناس IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 5
    ملت ایران با دنیا مشکل ندارد
    • سجاد IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      1 6
      با اسراییل چی ما حتما با اسراییلم مشکل نداری!! بعدشم از طرف خودت حرف بزن
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 5
    شریعتمدای درست میگه
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 4
    حسین شریعتمداری تو چه کاره ملت هستی
  • حامد پلاس IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    اگر برفرض محال هم که اظهار نظر از حوزه رییس جمهور خارج باشد که قطعا و حتما اینگونه نیست ، قطعا و حتما و از حوزه کیهان نیز خارج است......
  • CA ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    11 0
    بحث من شخص ترامپه نه آمریکا. ترامپ با پاره کردن برجام و ترور سردار سلیمانی تمام راه ها رو برای گفتگو با ایران بست
  • IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 5
    در هر کاری ایشون نظر میدن
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 3
    همه مردم از ترامپ بیزارند
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 3
    پزشکییان دردست افساد طلبان ،انقدر که به امریکاه اعتماد دارند به مردم خودشون اعتماد ندارند
  • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 1
    طوفان حاج حسین عزیز
  • سید IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 0
    اگر از راهی بروید و در چاله ای بیافتید محال است دوباره از آن راه برود پس جرا دوباره به این امریکا اعتماد می کنید
  • شاهرخ IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 0
    آقای شریعتمداری شما گفتیدآقای پزشکیان صاحب این کشور نیست و فقط مسئولیت داره بله درست گفتید نه اون و نه هیچ کسی جز خداوند صاحب این جهان نیست
  • US ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 0
    مذاکره هرگز
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    بهترین کار اینه که،شریعتمداری هزینه برای مردم ایران ایجاد نکند
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 1
    درود بر استاد قلم
  • محسن IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 0
    مذاکره با قاتل شهید سلیمانی و با تفکر استکباری هرگز
  • نصر IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 0
    اقای پزشکیان نمیداند سیاست های امریکا توسط لابی پشت پرده صهیونیست ها نوشته میشود
  • رضا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 0
    هر کس که به این مملکت و مردم علاقمند باشد و در یک بنگاه اقتصادی کوچکترین خرید و فروشی انجام داده باشد می‌داند که صحبتهای رهبری کاملا درست است و با یک آدم دزد و قمارباز و بی اعتبار به تعهدات نمیشه مذاکره کرد! آمریکا جز حرف زور نمیفهمد
  • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    آقای شریعتمداری میشه بگید شما چه سمتی دارید که به رییس جمهور کشور که با نظر رهبری مصاحبه کرده ایراد میگیرید؟شما چه کاره این مملکت هستید؟
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    آقای شریعتمداری اگه آقای پزشکیان صاحب ایران نیست قطعا شما هم صاحب ایران نیستید
  • IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 0
    فرافکنی دولت از معیشت
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 1
    مذاکره باید رو در رو باشه فارغ از نتیجه واسطه به درد نمیخوره واسطه فقط میتونه میزبان مذاکره باشه نه پیام آور و پیام ببر
  • DE ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 0
    آقای شریعتمداری کاملاً درست میگه .
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 1
    این نابسامانی و بهم ریختگی مردم را خسته کرده
  • ناشناس IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    سلام افرادی مثل شریعتمداری کار خراب میکنند
  • ناشناس IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    سلام ما نمیدانیم شریعتمداری تو ایران چه کار است ؟
  • عبدالله IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 1
    سلام آقای شریعتمداری اگر شما نماینده رهبری هستی ببین ایا نظر رهبری با این حرف شما موافق است
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 0
    یک سؤال مگه جانکری وزارت خارجه کجا بود ؟
  • حسین IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 0
    فقط جنگ با آمریکا و اسراییل . مذاکره یعنی خون سردارمون پایمال شده
  • محمد IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 0
    مذاکره با ترامپ جنایتکار خسارت برجام را صد برابر خواهد کرد و سودی برای ایران نخواهد داشت
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 3
    یعنی تمام دنیا اشتباه میگه فقط شریعتمداری درست فکر میکنند
    • سجاد IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      3 0
      دنیا تون دیدیم چه طور از جنایت کشتار اسراییل حمایت کرد
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 3
    ترامپ با یه تهدید ، جنگ غزه رو تمام کرد و عملا جلوی ادامه کشتار مردم بی گناه رو گرفت
  • سید IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 1
    کاش این آقا که همیشه مخالف هست برای برون رفت از این مشکلات یک راه‌حل عملیاتی پیشنهاد می داد
  • علی IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 3
    اقای شریعتمداری ایران را مال خود میداند؟؟!!!
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 6
    بذارین مردم یه نفسی بکشن.بس کنید... مردم واقعا دیگه تحمل ندارن.شما به خودتون نگاه میکنین که حقوق خوب میگیرین
  • GB ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 0
    امریکا و غرب حسن نیت ندارند, هدفشان از مذاکره خلع سلاح ایران بعد هم براندازی رژیم هستند, آقای پزشکیان نباید به امریکا اعتماد کند, باید همیشه از موضع قدرت صحبت کند, متاسفانه آقای پزشکیان سیاست مدار خبره نیستند.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 4
    من فقط یه سئوال از جناب شریعتمداری دارم. شما درست فرمودین که پزشکیان صاحب ایران نیست. اما آیا جنابعالی و سایر مسئولان و رئیسان خودتون را صاحب ایران می‌دانید
  • SE ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 0
    مذاکره با امریکا ضربه به منافع ملی است
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    1 4
    شما چه طور درباره رئیس جمهور مردمی صحبت میکنی
    • سجاد IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      2 0
      رییس جمهور مردمی!!
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    نظر شما برای خودتون محترمه
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 6
    چرا هر کسی به راحتی به رئیس جمهور کشور توهیین میکنه
  • DE ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 0
    هدف امریکا از مذاکره خلع سلاح ایران است که هروقت خواست حمله کنه و اغتشاشات داخلی راه بندازه . برای امریکا بهترین ایران ، ایرانی است مثل لیبی و سوریه .
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 4
    ما به پزشکیان رای دادیم که مذاکره کنیم
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 7
    دلیل رای دادن مردم به پزشکیان مذاکره با امریکا بوده
    • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
      7 1
      مذاکره با خیانتکار و عهد شکن!؟!؟
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    0 2
    چرا شما همه جا نظر میدید
  • محمدایوب IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 0
    هدف اطرافیان غربگدای پزشکیان ایجاد دوقطبی در کشور وفتنه ای دیگر مانند 88است
  • هادی IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    2 0
    تصمیم گرفتید با ترامپ معامله کنید؟
  • هادی IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 2
    به اونهایی که عاشق مذاکره هستن باید بگم قرار نیست از دل این مذاکرات آبی واسه ملت گرم بشه
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 2
    اون مستضعفینی که دنبال فرج از مذاکرات با امریکا هستند بدانند که دارند راه اشتباهی را طی می کنند
  • هادی IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    3 3
    ۹۰ درصد مشکل اقتصاد داخلیه و هیچ ربطی به تحریم ها نداره.‌
  • سجاد IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    8 0
    یادتون رفت ما دهه نود هم مذاکره کردیم چی شد اخرش نه تنها تحریم برنداشتن حتی حاضر نشدن به تعهدات نوشته شده تو برجام هم عمل کنن اخرش پاره اش کردن و این ما بودیم که همش ضرر دادیم
  • سجاد IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    5 0
    شریعتمداری راست می گه چه تضمینی هست امریکایی ها دبه در نیارن اونم ترامپی که حتی چشم به خاک همسایه ها و شریک هاش داره یک بار برجام رو پاره کرده
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    4 0
    سلام لطفا بدون تعصب نظر دهید. مذاکره قاعده دارد و طرف آمریکایی به هیچ قائد ه ای پایبند نیست.و مهمترین مسئله مذاکره بده بستان است‌. ما چه می خواهیم از مذاکره بگیرم و طرف مقابل از ما چه می خواهد. لطفا خودتان را گول نزنید
  • سید محمد علی موسوی فر IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 0
    با عرض سلام و احترام لطفافگر کنید آقای شریعتمداری هم یک شهروند است و سوال ایشان نیز سوال خیلی از شهروندان است که از مذاکرات قبلی چه نتیجه ای حاصل شد که دومرتبه خود زنی کنیم مذاکره با فردی که نرمال نیست وامروز ادعا می کند کانادا ایالت آمریکاست کانال پاناما متعلق به آمریکاست و هزاران ادعا جدا جای تأسف است که بزرگواران به جای توهین یک لحظه فکر کنند
  • مهدی US ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    25 0
    هر موقعه امریکا کم می آورد غربگرا های داخلی با تمام توان وارد صحنه می‌شوند تا به امریکا کمک کنند از زمان هاشمی همیشه این ترفند مذاکره و به نفع امریکا در ایران بوسیله غربگرا های اصلاح طلب مورد استفاده قرار گرفته و اجرا شده.
  • مهدی US ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    7 0
    هر موقعه امریکا کم می آورد غربگرا های داخلی با تمام توان وارد صحنه می‌شوند تا به امریکا کمک کنند از زمان هاشمی همیشه این ترفند مذاکره و به نفع امریکا در ایران بوسیله غربگرا های اصلاح طلب مورد استفاده قرار گرفته و اجرا شده.
  • سجاد IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۷
    8 0
    مذاکره خوب از نظر امریکایی ها اینه که ما بریم بشینیم هرچی گفتن امضا بدیم ولی اونا نه تضمین می دن نه تعهد که انجامش بدن هر موقع هم خواستن تقضش کنن ولی ما چون تعهد دادیم باید توش بمونیم اخرشم چوب دو سر نجس می شیم مثل مذاکرات اویل دهه هشتاد و مذاکرات دهه نود
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    0 0
    شیر مادرت حلالیت!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۱۰/۲۹
    0 0
    به رییس جمهور مربوط نیست؟؟؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس