به گزارش مشرق، مهمترین عناوین بین الملل  دوشنبه 15 آبانماه به شرح زیر است:

دعوت به اسلام با رز +تصاویر
همراه با موج جدید اسلام‌هراسی در جهان، جوانان مسلمان در 27 کشور در قاره‌های مختلف با توزیع 4 هزار شاخه رز سفید، پیام صلح و دوستی اسلام را به هم‌میهنان خویش ابلاغ کردند.


انفجار خودرو بمبگذاری شده در ترکیه
انفجار خودرو بمبگذاری شده در ترکیه یک کشته و 18 مجروح برجا گذاشت.


نظرجالب وزیرخارجه فرانسه درمورد نجف‌زاده
رولان دوما وزیر خارجه سابق فرانسه گفت: اخراج نجف زاده از فرانسه همان قدر عجیب بود که تحریم دارویی ایران.


ماجرای الاغ‌ دموکرات و فیل‌ جمهوریخواه
«الاغ» و «فیل» به ترتیب نماد دو حزب دموکرات و جمهوریخواه هستند که وجه تسمیه آنها از ابتدا، با کنایه سیاسی همراه بوده، اما هواداران این دو حزب بعدها با زیرکی از این واژه‌ها به نفع خود بهره‌برداری کردند.


پایتخت "حشیش" در آمریکا
مسئولان ایالتهای واشنگتن، کلرادو و اورگن آمریکا تصمیم دارند سه شنبه این هفته درباره قانونی شدن مصرف ماده مخدر "حشیش" تصمیم گیری کنند.ز این واژه‌ها به نفع خود بهره‌برداری کردند.


گفت‌وگوی تلفنی پرز با محمود عباس
در حالی که اظهارات اخیر رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره حق بازگشت آوارگان فلسطینی جنجال زیادی را در صحنه فلسطین به پا کرده است، رئیس رژیم صهیونیستی با وی تلفنی گفت‌وگو کرد.د بهره‌برداری کردند.

شمارش معکوس انتخابات آمریکا +اینفوگرافی
یک روز بیشتر به انتخابات آمریکا زمان باقی نمانده است و جدیدترین نتایج نظرسنجی‌هایی که در سطح ملی در آمریکا برگزار شده نشان می‌دهد اوباما و رامنی به طور تنگاتنگ برای رسیدن به کاخ سفید رقابت می‌کنند.


چامسکی: رامنی و تیمش دیوانه اند
نوآم چامسکی نظریه‌پرداز آمریکایی با اعلام اینکه هیچ کدام از دو نامزد انتخابات آمریکا مطلوب و مناسب نیستند گفت: در این میان اوباما را بر رامنی ترجیح می‌دهد.


دست‌نویس نصرالله به کودک لبنانی
دبیرکل حزب‌الله لبنان در نامه‌ای دست نویس به کودک لبنانی که اقدام به جمع آوری پولهای نقدی خود برای کمک به حزب‌الله کرده بود، از این کودک لبنانی به دلیل این اقدام شایسته تقدیر و تشکر کرد.


شباهت يك فلسطيني به عرفات+تصاویر
او یاسر عرفات را با اسمی که این نماد فلسطین در اینجا شناخته مي‌شود، صدا مي‌کند. ابو عمار با نشان دادن علامت پیروزی و لبخندی که دندانهایش را هم به نمایش مي‌گذارد به او جواب مي‌دهد و از جلوی کلم و کدو‌ها رد مي‌شود تا با خریدارانی که دستشان را برای دست دادن با او دراز کرده اند احوال پرسی کند.







عربستان توسعه مسجدالحرام را آغاز کرد
شمارش معکوس برای توسعه صحن مسجد الحرام توسط مسئولان دولت عربستان سعودی آغاز شده است و پیش بینی می شود برای توسعه این مکان مقدس بیش از یکهزار و 800 واحد ساختمانی همچون 400 هتل و مجتمع اسکان حجاج تخریب شود.


امضای قرارداد بین اسرائیل و مایکروسافت
مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت قرار است در سفر به سرزمین‌های اشغالی،‌ با مقامات اسرائیلی قرارداد همکاری امضا کند.


همکاری 5 کشور با اسرائیل برای حمله به سودان
وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که جنگنده های صهیونیستی برای حمله به سودان از 5 کشور عبور کرده‌اند.


شیخ نشینی‌های مادام العمر و کشتار در سوریه
صرف نظر از اینکه نشست قطر به نتایج ملموس و واقعی برای حل مشکل سوریه دست یافته یا همچنان بر طبل کشتار و تروریسم در این کشور بکوبد و در سایه سناریوهای موجود در رابطه با سرنوشت بحران حاکم بر سوریه، بازیگرانی در این صحنه فعالیت می کنند که به میزان حضور خود نسبت تاثیر گذاری خود را بر این بحران داشته و متقابلا از این بحران متاثر هم می شوند .


به خاطر یک مشت دلار +اینفوگرافی
یک روز بیشتر به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا زمان باقی نمانده است و جدیدترین نتایج نظرسنجی‌ها از رقابت تنگاتنگ و نزدیک دو نامزد دموکرات و جمهوری‌خواه این کشور حکایت دارد.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس