image.png

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم بسترسازی برای سرمایه‌گذاری مردم در تولید گفت: کشور دچار ناترازی در مدیریت است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف شامگاه شنبه در یادواره سردار شهید حسین املاکی در مسجد جامع لنگرود با اشاره به ویژگی‌های خاص شهید املاکی اظهار کرد: شهید املاکی از نوابغ دوران خودش بود، سرداری که زحمات زیادی برای اعتلای نظام کشید.

رئیس، مجلس شورای اسلامی با اشاره به عظمت و بزرگی شهدا، به تشریح جایگاه والای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه پرداخت و بیان کرد: اقتدار نظام اسلامی را مرهون زحمات شهدا هستیم.

قالیباف با بیان اینکه شهدا مظهر بالندگی ایران اسلامی هستند، گفت: فرهنگ و تفکر شهدایی، جمهوری اسلامی را از گزند چالش‌ها، کینه‌ورزی‌های دشمنان و مشکلات در امان گذاشته است.

وی با بیان اینکه محافل شهدا بسیار ارزشمند و گرانبها است، افزود: حضور در محافل شهدا یک افتخار بزرگ در جامعه اسلامی است‌.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مشارکت حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس در کشور بیان کرد: جمعه آخر سال بعنوان روز قدس و دفاع از مظلومین جهان بشریت بویژه مردم فلسطین از سوی بنیانگذار حضرت امام (ره) نامگذاری شده، این حضور بسیار اهمیت دارد.

محافل شهدا محل تذکر و توجه مسئولان است

قالیباف با بیان اینکه امروز فلسطین علاوه بر اینکه مسئله اول جهان اسلام، موضوع نخست انسانیت و بشریت است، گفت: روز قدس، جهان بشریت را برای حمایت از مردم فلسطین بیدار و پویا کرد.

وی با اشاره به اهمیت محافل شهدا در جامعه افزود: محافل شهدا محل تذکر و توجه مسئولان است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محافل یادواره شهدا تلنگری برای همه مسئولان است، گفت: مسئولان در مقابل عظمت و بزرگی شهدا تکلیف سنگینی دارند.

قالیباف با بیان اینکه چراغ محافل شهدا همیشه باید روشن باشد، اضافه کرد: مسئولان کارآمدی دین در اداره جامعه را اثبات کنند.

وی با بیان اینکه مبانی دینی کلید حل مشکلات جامعه است، افزود: پایبندی به مبانی دینی از سوی مسئولان بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

رئیس قوه مقننه با بیان اینکه مردم دین شأن را به انقلاب اسلامی ادا کردند، گفت: مردم همواره در صحنه‌های مختلف پای نظام، انقلاب و رهبری ایستادند و این مسئولان هستند که باید در انجام وظایفشان به درستی عمل کنند.

قالیباف با بیان اینکه در کشور دچار انباشتگی مشکلات هستیم، اضافه کرد: تضعیف نقش و مشارکت معنی‌دار مردم در جامعه موجب انباشتگی مشکلات در جامعه شده است.

وی با اشاره به نقش محوری مردم در دوران دفاع مقدس افزود: مردم طلایه‌داران واقعی هشت‌سال دفاع مقدس هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به چالش‌های جنگ در دوران بنی‌صدر اضافه کرد: بنی‌صدر در مدیریت جنگ هم زمین را داد و هم زمان را باخت.

مشارکت مردم راه حل مشکلات اقتصادی جامعه است

قالیباف با اشاره به نقش‌دهی حضرت امام به مردم در هشت سال دفاع مقدس با تشکیل بسیج تصریح کرد: مردم با جان و دل از کیان اسلامی دفاع کردند و برگ برنده جنگ هشت ساله بودند.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم راه حل مشکلات اقتصادی جامعه است، افزود: هر گاه مردم را صحنه اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حذف کردیم شکست خوردیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بستر برای مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف فراهم شود، گفت: بستر برای سرمایه‌گذاری مردم در تولید و رونق اقتصادی فراهم شود.

قالیباف با اشاره به نقش سرمایه‌گذاری کوچک و خرد در توسعه اقتصادی جامعه اضافه کرد: فضای اقتصادی و رشد برای سرمایه‌گذاری خرد فراهم‌سازی شود.

وی با اشاره به سهامداری بیش از ۵۰ درصد مردم در سهام عدالت و انتقاد از دولتی‌کردن این حوزه افزود: مدیریت سهام عدالت به مردم سپرده شود تا به توسعه و رشد برسد.

رئیس قوه مقننه با اشاره به ساماندهی کالابرگ برای جلوگیری گران‌سازی کالاها بیان کرد: ساماندهی کالابرگ‌ها جلوی گران‌سازی کالاها را می‌گیرد.

قالیباف با بیان اینکه ناترازی در مدیریت و نوع نگاه مسئولان است، گفت: کشوری که ۱۹/۵ درصد ذخیره فسیلی و گاز دنیا را دارد چه کسی می‌پذیرد که در این کشور با ناترازی انرژی مواجه باشیم!

وی با تاکید بر لزوم پیاده‌سازی باورهای دینی و انقلابی در جامعه افزود: مشکلات جامعه با پی‌ریزی فرهنگ ایثار و شهادت قابل حل است.

رئیس مجلس به وقوع سیل در اشکورات رودسر اشاره کرد و گفت: قرار بود بازدیدی از منطقه داشته باشم اما با توجه به تأخیر در پرواز نتوانستم در این منطقه حضور پیدا کنم لذا از طریق نماینده مردم رودسر در مجلس پیگیر مطالبات سیل زدگان هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 184
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 33
  • TR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    5 3
    از صدر تا ذیل نظام باید بیان کمک
    • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      9 0
      کمبود . اسم دیگ ناترازی
    • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      11 0
      با سقوط اقتصاد کشور دیگر تکلیف مردم روشن شده است.
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      13 1
      از ناترازی مدیریت در دولت شروع کن
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      11 13
      فعلا غربگدا از تصمیم گیری ها تهی شود که مملکت رادارند نابود می کنند
    • SE ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      14 0
      کشور دچار ناترازی عقل مدیران است
    • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      4 0
      مشکل اصلی اینه که همه با هم رودروایسی دارن حرفشون رو رو راست نمی زنن
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      6 2
      بی کفایت ترین های نظام رانام ببرید
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      1 2
      موافقم
    • IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      0 2
      بله
    • DE ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      1 3
      قالیباف درست میگوید، نگاه کنید میبینید
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    2 5
    پس مردم چرا کمک نمیکنن
    • DK ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      0 5
      مردم باید یاررس باشند
  • حکیم IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    0 3
    حل میشه ان شالله
  • IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    11 3
    بهتر است بگوییم کشور دچار هرج و‌مرج در اقتصاد و فرهنگ است و هیچ ترمزی برای هیچ کدام وجود ندارد
  • US ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    1 4
    این درد تازه ای نیست و نبود
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    0 19
    قالیباف دوستت داریم
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    8 0
    مگر مردم ایران موش آزمایشگاهی اند؟
  • جواد IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    5 4
    اتباععععععععع سالی صد میلیارد دلار یارانه وارز برا چنج درامدشغلشون می‌خوان
  • مهدی US ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    0 11
    خدا حفظظت کنه
    • US ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      0 4
      ان شاء الله
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۰۹
    2 2
    خدا خودش کمک میکنه
  • ایران IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 1
    قشنگ بگو مردم کمک کنن
  • IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 14
    درود بر سردار
    • IR ۰۴:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      1 7
      منفی زدم چون ایشان دیگر سردار نیست بلکه دکتر است
    • IR ۰۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      0 8
      درود
    • محمد IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      0 6
      درود
  • DK ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 1
    سران قواه دچار ناترازی در درک از دین شدن
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    17 0
    بلایی که شما برخی بر دین آوردید،معاویه و خاندانش نیا ورزند.
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    8 3
    ناترازی مدیریتی مثل رئیس مجلس و رئیس جمهور که مقابل حکم خدا ایستاده اند و رئیس قوه قضاییه وبقیه مسئولین هم تماشاچی هستند! و حرف ازکارآمدی دین درجامعه میزنن و حکم قطعی دین رو ابلاغ واجرا نمیکنن!
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 0
    وقتی میگید کشور دچار سوئ مدیریتی شده خوب چرا تغییر نمیدهید چهارتا مدیر مدبر وبالایق مسئولیت برعهده بگیرند
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      2 0
      بی کفایت ترین مدیران را شناسایی و عزل کنید
  • جمیل اسماعیلی IR ۰۲:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 1
    لطفا بفرمایید مسئولانی که دم از دین میزنند کارآمدی و عمل به فرامین دینی را در اخلاق و رفتار خودشان به نمایش بگذارند عملا نشان دهند چقدر به فرامین دینی عمل کرده اند،خود اعتراف کنند با وسوسه پول و قدرت چند هزار کیلومتر از دین و فرامین متعالی دین اسلام فاصله گرفته اند ؟؟!
  • ن IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 0
    برخی از مسئولینی که باعث ناترازی هستید نباید هیچ کاری کنند باید بروند
  • IR ۰۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    مگر میشود مسئولینی همکار یا زیر دست ناترازش را نشناسد خوب اقدام کنید برای تغییر
  • Jack PH ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 3
    احنس .درد مملکت در سر کار بودن یک عده بی سواد وکوتاه فکر مسلمان نماست .
  • علی IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 0
    خودگوئی و خودخندی، عجب مرد هنرمندی...
  • IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 0
    باوجود افراد مشکل دار باپرونده های اقتصادی ناموفق انتظاری بهترازاین نباید داشته باشیم ازتملاک شهرداری گرفته وبذل و بخشش کردن بودجه شهرداری تحت عنوان خیره به همیر وعیره
  • حسن IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 1
    اقای قالیباف شما نمونه ای از این افراد را نام ببرید
  • IR ۰۴:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 4
    حرف حق رو بیان فرمودی
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      0 3
      بله
  • IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    8 1
    آنقدر این 47 سال فساد در انواع مختلف در ایران زیاد شده به طوریکه اگر 40 وزارتخانه ضد فساد هم درست کنید فساد از بین نخواهد رفت داریم سوریه می شویم
    • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      0 0
      آره قبل ۴۷ سال کشور تراز ضد فساد بود!!! تو سلطنت طلب منافقی
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 1
    تو خود بخوان حدیث چای دبش
    • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      1 2
      بله
  • IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    به جای این حرفامشکل را باید حل کرد
  • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    ناتراز ترین مدیر کیست؟
  • IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 0
    کشور دچار برخی مسئولین شده که فقط فکر خود وخانواده هستند
  • یوسف IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    یکی از مسئولین بلند پایه را نام ببرید
  • جواد IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 1
    وضعیت کشور به علت ناکارآمدی مسولین و عدم توانایی و کمک از متخصصان وطن دوست به بحران رسیده است. خدا به داد مردم صبور ایران برسد
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 3
    زدی توخال
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 1
    تعارض منافع تصمیم گیرندگان باعث عدم اصلاح کشور شده و همه طرحهای اصلاحی توسط آنها رد می شود .
  • ایرانی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 2
    شما که می دانید چرا مشکل را حل نمی کنید؟
  • افزایش رضایت مردم ! IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    مهمترین وظیفه همه قوا ( مجلس دولت عدلیه ) در شرایط فعلی ، تقویت سرمایه اجتماعی است !! ..... با کاهش فاصله طبقاتی ، اصلاح قوانین ، کاهش انواع رانت ، سرکوب قاطع مفاسد و مفسدین اقتصادی ، گسترش خدمات دولتی با کیفیت در زمینه : درمان ، آموزش ، نیازهای اصلی تغذیه ای ، خدمات حقوقی و .... محور اصلی برای قانونگذاری و نظارت بر این موارد ، مجلس است !!
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    اولین نفر ناتراز مدیریت خود دولت
  • رضا IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    اکثر مسئولین ناترازند
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    نا کارآمدی این است که در برابر همه چیز سکوت کنیم
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 0
    مهمترین چالش و ناترازی درکشور وحود افراد دروغگو ، منافق ، غیر متخصص و خائن است که قصد نابودی ایران وایرانی به قیمت داشتن پست ومقام و بدست آوردن پول وثروت برای خود خانواده را هدف خود قرار دادند و بس ۰
  • م IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    مسولان ناتراز را کی سر کار آورد؟
  • امیر IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 0
    برخی با کوتاهی در مسئولیت هاشن آسیب به جامعه زدند
  • حسین DE ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 3
    درود
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    تمام ناترازیهای مملکت از ناترازی عقلی سران توهمی می‌باشد
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 1
    فعلا مهمترین نانرازی در کشور وجود نفوذی ها جاسوسها برای ویران کردن کشور است
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 2
    چه انتظاری دارید
  • معلم بازنشسته IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 0
    دوره ی شعار دادن تمام شده.فقر وفلاکت تولید می کنید.در همین چند ماه بیش از۵۰درصد ارزش پول ملی کم شده.به چه چیز امید داشته باشیم. بیا مثل ما ۱۵میلیون حقوق بگیر تا طعم فقر را بچشی.
  • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    چرا برای حل این مشکل راهکاری نمی دهید؟
  • د IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    راهکارش چیست؟
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      1 3
      راهکارش تغییر در سیستم مدیریتی
  • ایرانی IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 0
    مردم دیگه میدونن تنها کسی که میتونه به مردم این مملکت کمک کنه ، فقط خداست و از بنده ی خدا کاری ساخته نیست .
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 2
    کارامدی مسیولین رو دیدیم
  • ایران IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    دیر فهمیدی جناب دکتر
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 3
    پس از چهل و اندی سال ادعای پیشرفت،کلا همه چیز نا تراز شده.
  • مهدی IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    ناترازی انرژی حرف مسخره ی بیش نیست،، ناترازی مدیران بی لیاقت داریم
  • امید IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    آقای قالیباف ناترازی رومسئولین ایجاد کردید نه مردم
  • FI ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 0
    آدم عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.
  • بیطرف IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 1
    دقیقا اززمانیکه صاحبان تجربه و تخصص را به بهانه های جناحی وسیاسی... از گردانه خارج می‌کنند و ملاک مدیریت تحصیل در دانشگاه خاص و وابستگی سیاسی نسبی و سببی می شود نتیجه بهتر از این نخواهد شد
    • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      0 0
      از نوشته‌ات کاملا مشخص هست بیطرفی از سمت فقط خودت
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 0
    خودت هم از مدیران هستی
  • فرهاد IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 0
    ناترارزی قدرت طلبان رو فراموش کردی
  • اص IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    اینها که در ایران داریم ناترازی نیست. اسمش بحران و فاجعه است
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    ناترازی از ضعف مدیران است
  • سالار IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    شعار و حرف زندگی مردم را نابودکرده .
  • حامد IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    ناترازی مدیریت داریم خب امثال شما باید حلش کنن
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    اکنون دچار مشکلات اقتصادی هستیم
  • ایرانی IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 0
    فکر نمیکنی این ناترازی بعلت انتخاب اشتباه بوده؟
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 1
    اول از مجلس باید شروع کنیم
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    دقیقا درست می فرمایید
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    تا حالا هر چی بوده سوئ استفاده از دین بوده متاسفانه
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    درود بر شما
  • ناشناس IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    آقای قالیباف حقیقتا راهکار شما برای حل این ناترازی چیست
  • حسین IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    ناترازی ادبیات جدید دولتمردان و قانونگذاران
  • F IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    چهل و اندی سال فقط شعار
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    کاملا درسته
  • محمدحسن IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    قالیباف مساوی است با قهرمان
  • PL ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    درود بر مرد میدان
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 0
    با کمک خدا حل میکنیم
  • ناشناس IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    جناب ما هوادار شما هستیم
  • ناشناس IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 3
    آقای قالیباف خدا شما رو برای اسلام حفظ کنن
  • ح IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    عجب
  • امیرعلی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    کشوری که کمونیسم دارد باید فاتحه اس را خواند فر
  • صادق IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    بله متاسفانه
  • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    سلام میاز هست که سیستم آموزش تغیررات اساسی یکنه تا مدیران خوبی پرورش پیدا کنند
  • رزمنده دوران دفاع مقدس IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 3
    بسیار عالی
  • محمدایوب IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 0
    باورهای دینی را در جامعه می بینیم دزدان رها بزودی خانواده شهدا دستگیر فقط روضه خوانی آزاد انهم بی خطر
  • یه باز نشسته IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 0
    تو 45 سال از هر جناحی سر کار امده ناترازی مسولین و نا کارامدی انها از افرادی که خودسان در راس مدیزیت هستند بیان شده
  • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 3
    عمری بدهد و یه 4 سال ریس مجلس امتحان کنیم برای ریاست جمهوری
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 0
    خدا خیر بده به هرچی مدیر دلسوزه
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    متشکر
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    عجب
  • شهاب IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    در آن سالهایی که به بهانه های واهی همه مدیران باسواد و فرهیخته را حذف کردید و ملاک برای مدیریت ریش و جای مهر پیشانی شد چنین روزهایی قابل پیش بینی بود.
  • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    واقعا وضعیت فلاکت باری داره مدیریت در ایران
  • محمد IE ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    نمیدونم ناترازی یا همه چی ترازهای فقط آیند میدونم با فوق لیسانس عمران و ۴۸ سال سن الان اومدم کار مناسبی بخدا پیدا نکردم الان ۱ سال اسنپ کار میکنم به خرج و مخارج زندگیم نمیرسم والسلام
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    مدیریت انقلابی، راه و چاره همین است و بس
  • ایران غریب IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    این حرف درستی است .ناترازی در مدیریت یعنی همین که نتیجه عدم رفتارهای غیر عقلانی و خلاف منافع ملی عمل کردن و بی توجهی به پرورش نیروی متخصص علمی امور مملکت داری در محیط علمی و عقلانی، اما این محیط فراهم نبوده و برعکس عمل کرده و به سوی جهل و جاهلیت و نادانی منحرف گردیده است!
  • مغز IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 1
    چرا حلی را می‌توان اندیشید برای این مشکل؟؟؟
  • شاکی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    بله
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    با استعفای برخی مسئولین همه ی مشکلات حل میشه
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    سلام، بهترین کار این است که مدیران پیر در نقش مشاور باشند تا در مسند مدیریت ، مدیریت باید در دست جوانان باشد.
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    عمه من که تو این ۴۵ سال مدیر نبوده ،چرا این مدیران ناتراز را عوض نکردید
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    عمه من که تو این ۴۵ سال مدیر نبوده ،خوب چرا این مدیران ناتراز را عوض نکردید
  • Ha IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    شما به عنوان مسئولین در حل این مشکل چه کردید؟
  • حسین IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    مگر مسئولین برای ما مردم دینی باقی گذاشته اند؟
  • ابراهیم کروندی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    خیلی وقته که مردم و کارشناسان مدیریت اعلام کرده بودند ناترازی ما در مدیریت و امور مدیریتی است اما شما همه اصرار دارید و تلقین می‌کنید به مردم ناترازی ها در آب و برق و بودجه است خیلی دیر فهمیدید که شماها تراز مدیریت یک کشور بزرگی مانند ایران نیستید
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 0
    این حرف را باید خیلی وقت پیش می گفتید
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    سلام آقای قالیباف برخی از مسئولین مهره اجنبی بودن و این یعنی خیانت به مملکت و مردم دین را از سیاست جدا کنید تا لا اقل مردم بی دین نشوند وکفر در جامعه رسوخ نکند آنهایی که دین را با سیاست در آمیختند مردم وسیاست را سر بریدند و نتیجه آن این است ک می بینید
  • کاوە IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    درست مثل چرخه زندگی،کارمندی که حقوق مناسب دریافت نکند کارآیی چندانی نخواهد داشت هر چند بعضیها هستند که از جان هم مایه میزارن ولی در کل تعبییر من اینطور است
  • محمد IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    ناترازی!!! خخخخ عجب کلید واژه های عجیب و غریبی.. مث این می مونه من هیچی پول ندارم و بگم دارای ناترازی پول هستم.... از روزی که دانشگاه از جامعه بیگانه شد و به نخبگان و متخصصین بی محلی شد کمر جامعه خم شد.. اون وقت بگیم ناترازی مدیریت، ناترازی انرژی و....
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    باید از کارشناسان زبده استفاده کنید
  • ارش IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 1
    اقای قالی باف تازه یادتون افتاده اثبات کار امدی دینی رو بعد ۴۵ سال ویران کردن مملکت دیر نیست وقتی که تعهد را جای تخصص قراد دادید ومدیران نخبه رو فراری دادید یادتون افتاده روز قیامت باید جواب کو باشطد
  • محمود IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    به اطراف نگاه کنید مدیران ناتراز مشاهده میشوند
  • همراه IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    آقای قالیباف إن شاء الله که این ناترازی فقط حاصل این چند ماه نباشد قبلا همه چیز تراز تراز نبوده
  • PL ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    ناترازی رو دولت ومجلس ناکارآمد به وجود میآورد
  • PL ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    ناترازی رو دولت ومجلس ناکارآمد به وجود میآورد
  • خاکستری IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    جناب قالیباف ،اکثر این مدیرانی که مورد خطاب قرار دادید یا مستقیم و یا بصورت غیرمستقیم توسط نمایندگان مجلسی که ریاست را شما دارید انتخاب می شوند! یا مردم در انتخاب خود اشتباه کردند و یا نمایندگان مردم
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 0
    پیامبر اکرم فرموده است. با علم و عقل زندگی دنیایی خودتان را اداره کنید. کار دین توصیه است. گسترش معنویت و اخلاق رسالت دین است.
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    نکندمدیریت ناکارامدهم تقصیرمردم است
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    پیغمبر میفرماید در دوره آخر زمان افرادی با لباس ما و و به خواندن قرآن و ادعای خداپرستی و اجرای حکم خدا. حکومت میکنن که اینها دشمن اصلی دین و پیغمبر و خدا هستن
  • ناصر IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    مملکت نیاز یه آدم خشن سیبل دار تند رو درست کار بی رحم و کار بلد باشه دلسوز به خاک کشور نیاز داره
  • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    ما این مدیران ناتراز را می شناسیم یعنی شما نمی دانید
  • ارش IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    اقای قالی باف تازه یادتون افتاده اثبات کار امدی دینی رو بعد ۴۵ سال ویران کردن مملکت دیر نیست وقتی که تعهد را جای تخصص قراد دادید ومدیران نخبه رو فراری دادید یادتون افتاده روز قیامت باید جواب کو باشطد
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 2
    دین؟؟!
  • ناشناس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    مردم دیگه اعصاب اینهمه گرونی و فلاکت رو ندارن
  • ناشناس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    وقتی جای برای نخبگان ایرانی وجود ندارد این می شود
  • ناشناس IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    ما تو این مملکت مدیر نداریم فقط و فقط کسانی را داریم که به دنبال منافع خودشان هستند اگه نبود این وضع مردممون نبود
  • حسین کریمی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    بی عدالتی ونادانی بعضی از مدیران وبیکفایتی آنان ستم ب کشور و انقلاب وخون شهدا وزحمت ایثارگران است وقتی اندک معیشتی من ایثارگر را اول ماه رمضان وشب عید نوروز باهزار و ففروگرفتاری و زن سرطانیم خودم دردمن وشیمیایی و ناتوان را قطع می‌کنند این ناترازی نیست این ستم وشکنجه خاموش است
  • ایران IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 1
    خوب که از خواب خرگوشی بیدارشدید
  • علی IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    سلام علیکم.. جناب قالیباف. تازمانیکه رجال وسیاسیون افکارثروت اندوزی درسرنداشتن کشور مشکلی نداشت باتوجه به اینکه جنگ بود اما الان چی کدامیک از رجال داعیه ثروتمندی بزرگی درسرندارید..
  • ناشناس IR ۰۲:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 2
    درست می فرمایید
  • DE ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    1 0
    ناترازی ؟
  • IR ۰۴:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 2
    مسئولان مامورند ناکارآمدی دین را اول به مردم ایران و سپس به مردم جهان اثبات کنند
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    وقتی رئیس جمهور وزیران سفارش شده خاتمی ودوستان که هیچ‌انگیزه خدمتی به کشور ندارند معرفی کرد و مجلس به اونها رای داد هردو رئیس در برابر خدا باید پاسخ باشید
  • علی IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    بی ارزش ترین پول ملی جهان مبارکتون باشه این مدیریت شما هست و بس
  • ناشناس IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    فعلا در دزدی و. اختلاس و ریا و دروغ و فریب مردم توسط مدیران نالایق فقط ناترازی نداریم یه مشت مفت خور بی سواد شدن مسیولان این کشور که وضعمون اینه الا ن
  • حمید IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 2
    برای اداره یک کشور نیاز به افراد کاردان وکاربلد هست ،نه وفاداربه بالا دستی. حلقه مفقوده ایران در ۴۵سال گذشته .که گفتند ما متعهد میخواهیم نه متخصص.واین تفکر اشتباه باتلاقی شد که جمهوری اسلامی را می‌بلعد...
  • علی صغر مهدوی نیا IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    ریا و نفاق و مدعیان دروغین و اهل الشعار چه بر سر دین و دنیای ما آوردند فقط شعار شعار شعار
  • علی اصغر مهدوی نیا IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    روز قیامت چه جوابی خواهید داشت ما که از حقمان نخواهیم گذشت
  • Say IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    آقا نیاز به جراحی در بخش مدیریت هست جامعه ما مبتلا به مرضی به اسم سرطان در اجرا و مدیریت شده قانون اجرا نمی شود قانون اصلاح نمی شود قانون مدیریت نمی شود
  • کاظم IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    سلام اگر دولت عاقل باش دست از کارهای اقتصادی بردارد مردم خودشان به بهترین شکل ممکن اقتصادرامیسازتدکه حتی دولت هم کیف کند
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    چه ربطی به دین داره، ناکارآمدی از مسئولین است
  • رضا SE ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    حرف زدن و نظر دادن که راحته
  • ابی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    مردم بسیار ناراحتن از این وضعیت
  • ایرانی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    فقط حرف
  • ایرانی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    فقط حرف
  • آریایی IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    آقای قالیباف این حرفها به کی می زنی
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    وقتی انتصاب ها از پارتی است چ انتظاری دارن ملت هر مسولین بفکر خودشه
  • ق ف IT ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    1 0
    وقتی خانوادگی اداره شود ، از این بدتر نشیم صلوات، چرا ؟ چون ب خانواده نمیشه گفت چرا چنین کردین، گذشت همان و ایجاد ناترازیها همین...
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    مشکل مملکت نفوذ خوارجیون است
  • علی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    در واقع این ناترازی نیست بلکه ورشکستگی است
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 3
    مدیریت لوطی مسلک ۴۶ ساله همین بوده ناترازی در تمام گروه حاکمیت است
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 6
    در این ۴۵ سال ما متوجه شدیم دین از سیاست جداست مدیریت دینی به اقتصاد و سیاست و فرهنگ جامعه ضربه میزنه و ایجاد تفرقه فرهنگی سیاسی و اقتصادی میشه سیاست دینه به پایگاه دین هم ضربه‌های زیادی میزنه افسوس که استعمار اجازه نداد مردم زودتر متوجه بشن یک نمونه از موفقیت سیاست دینی در کشور بگید تازه دره های عمیق فرهنگی داره خودشو نشون میده و بین ایرانی و اسلامی شکاف عمیقی داره ایجاد میشه
    • IR ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      1 0
      شما ۴۵۰ سال هم بگذره متوجه نمیشی چون کوردل هستی
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    1 0
    جالبه از رییس جمهور محترم و رییس مجلس محترم و نمایندگان محترم همه از ناکارآمدی و بیان مشکلات دم میزنند ولی کاری نمی کنن
  • سعید FI ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    اولین ناترازی مدیریت مربوط به برخی نمایندگان مجلس
  • منیژه IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    می فرمایند بی کفایت ترینهای نظام را نام ببرید خنده ام گرفت باید چندتن کاغذ ا چهار تهیه کنی مادر جون برای راحتی کار بهتره با کفایتهارا نام ببری
  • ج IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    مگر تا الان تراز بود که حالا ناتراز است
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    علت ناترازی مسئولان هستند
  • حقی از قم IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    نا ترازی ار گونده تا کوچیک همیشه وجود داشته
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    واقعا هم درسته
  • IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    کاملا درست می فرمایید
  • نادر IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    0 0
    برای رفع این معضل چ کرده اید؟
  • IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    0 0
    خدا به داد این مردم برسد
  • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    0 0
    دکی لازم به تشکر تو نیست چون ما بخاطر خدا و فرمایش نائب امام زمانمان پای کار هستیم
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    0 0
    بله
  • آینده نگر IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۴
    0 0
    انتظار نتیجه بهتر از این نداشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس