برخورد قانونی با تحصن غیرقانونی

اگرچه حجاب یک امر عقلانی و قانونی است اما "تندروی" و افراط"؛ آفتی است که حتی سر حجاب را هم خواهد برید.

سرویس سیاست مشرق - برخورد جمعه شب پلیس تهران با تحصن تعدادی فرد مدعی انقلابی گری، حادثه ای بود که عبرت های زیادی را با خود داشت.

متحصنین که جملگی افراد با حجاب و مدعی انقلابی گری بودند اما در یک تحصن و تجمع غیر قانونی به بهانه تأکید بر لزوم اجرای قانون حجاب شرکت کرده بودند.

آنها حتی پس از اعلام غیر قانونی بودن این تجمع و حضور پلیس نیز حاضر به ترک تجمع و خاتمه آن نشدند و در ادامه حتی صحنه های زشتی مثل حمله به پلیس را هم رقم زدند.

اگرچه این تجمع با اقتدار و تخصص پلیس تهران مهار شد اما همانطور که اشاره کردیم نباید عبرت های آنرا از یاد برد.

حافظه سیاسی ایران پیوسته عادت داشت که چنین تجمعات غیر قانونی و خشنی را در چارچوب "فتنه" و دستپخت های همیشگی چپ های نانجیب ارزیابی کند. اما اینک با پدیده ای مواجهیم که اگرچه رفتارش همانند اصلاح طلبان نانجیب است اما با آنها هماهنگی ندارد و به قوه عاقله خودش متکی است.

آدم های عجیبی که در پوشش دین و انقلابی گری اما مبتلای تفریط شده اند، به اهمیت قانون واقف نیستند و تجربه نشان داد که حتی حاضرند به نماد قانون یعنی پلیس کشور هم حمله کنند.

از قرآن سر نیزه تا حجاب یک حمله‌کننده به پلیس/ اگر جلوی "بانیان تحصّن غیر قانونی" را نگیرید!

این در حالی است که قانون یعنی فصل الخطاب و هر شخص و جریانی که پنجه به صورت قانون بکشد؛ نه حزب الهی است، نه اصلاح طلب اصیل است، نه اصولگراست و نه حتی بر اساس منش یک ایرانی اصیل رفتار می کند.

جالب است که می توان تقیّد به قانون را به عنوان سنجه ای در نظر گرفت که عیار انقلابی گری، سطح سیاست ورزی و میزان علاقه به اسلام و ایران را به راحتی نشان می دهد.

*خطری بزرگتر از تحصن غیر قانونی/ با حامیان و مشوقان چنین تجمعاتی چه باید کرد؟

حاضران در آن تحصن غیر قانونی و اشتباهات آنان اگرچه بارزترین عبرت ماجرای تلخ جمعه شب گذشته هستند اما این قضیه یک عبرت تلخ تر و البته پنهان نیز دارد و آن حامیان و مشوّقان چنین رفتارهایی هستند.

دیدیم که چندی قبل یک نماینده مجلس در یکی از تجمعات همینان حاضر شد و در جمع آنان اینطور اظهار کرد که چون ظریف را غیرقانونی معاون رییس جمهور کردند پس نباید از تجمع غیرقانونی هم گلایه‌ای کنند.! [1]

و یا همینطور دیدیم نمایندگانی را که در سایر تجمعات غیر قانونی این جماعت حاضر شده و صراحتا علیه رئیس مجلس که امین رهبر انقلاب است بیانیه خوانی کردند و عملا او را مقصر اجرا نشدن قانون حجاب خواندند.

آیا گناه و جرم این حامیان و مشوّقان از متحصنین آن تجمع غیر قانونی که پنجه به صورت پلیس کشیدند کمتر است؟ مسلما خیر و بر خواص سیاسی و دستگاه های مسئول کشور است که همزمان با هدایت و جمع کردن متحصنان غیر قانونی، با اینان نیز به نحو آموزنده ای برخورد کنند و جامعه را نیز در جریان این برخورد بگذارند.

چه اگر با این مشوّقان و فرماندهان پشت پرده برخورد نشود؛ آنها در صبح فردا مجددا تعدادی ساده لوح دیگر را پیدا می کنند و آنها را علیه قانون و شخصیت های کشور می شورانند و این تواتر شوم تا رقم زدن حوادث تلخ تر ادامه خواهد یافت.

طرفه اینکه اگرچه حجاب یک امر عقلانی و قانونی است اما "تندروی" و افراط"؛ آفتی است که حتی سر حجاب را هم خواهد برید.

آفتی که می تواند با نوفرقانیسم، سوپرانقلابی گری و تحجّر هم‌بسته شود و خطرات، نقارها و انشقاق های بزرگی را ایجاد کند.

این نکته را در تاریخ صدر اسلام و ترورهای صدر انقلاب اسلامی هم می تواند به رأی العین مشاهده کرد که تندروی چگونه می تواند به اسم دین اما در لحظه مرتکب بزرگترین بلاها و آسیب ها شود و تا چند نسل و بلکه حتی یک تاریخ را درگیر دگرگونی های سوء نماید.

در واقع اکنون با 2 مسئله مواجهیم. اول ایجاد یک مفاهمه عمومی برای لزوم برخورد با حامیان و مشوّقان افراطی‌گری در کشور و دوم اینکه مسئول این برخورد در 4 سطح تبیینی، قانونی، قضایی و امنیتی چه کسانی هستند؟

حل این دو مسئله در قبال حوادث اخیر؛ از خطر حوادث آینده خواهد کاست.

***

1_khabaronline.ir/xnkCJ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 295
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 52
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    مشرق لیبرال شدی رفتی
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      52 69
      تو داعشی شدی و به خوارج پیوستی
    • IT ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      35 7
      مثل بن سلمان
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      4 18
      نه اشتباه میکنی
    • کارگر IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      25 7
      جای حاجی بخشی و گرینف اش خالی !
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      51 24
      راحت باش مشرق بگو میخواییم بساط حجاب جمع کنیم حکومت لائیک تشکیل بدیم
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      73 16
      تمام تلاشم میکنم نزارم یک مذهبی و متدین قدمی برا شما برداره تا اینطور امروز با این ادبیات بهش حمله کنیدو تباهش کنید امیدوارم بقیه هم بفهمن و همین کارو بکنن دیگه بود نبود این نظام فرقی نداره
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      6 0
      غلطه
    • نادر IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      23 30
      ۵۰ سال چادر از سر زنان این ملت برداشتند ۵۰ سال به زور چادر سر زنان این ملت کردن هیچکدام جواب نداد
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      26 8
      جماعت انقلابی و متدین این حکومت بعد ۱۴۰۱ مرد بهش امید نداشته باشید اینا فقط برا چارتا سلبریتی سرمایه دار گوش شنوا دارن
    • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      24 38
      آقا خانم عزیز ، کسی نگفته شما چادر سرت نکن . به لباس دیگران کاری نداشته باش . تو خودت پر از اشکالات مختلف هستی . تصمیم بگیر مشکلات خودت با خدا را کم کنی . اصلا وقت نخواهی کرد به دیگران بپردازید . این که در بهت مربوط نیست دخالت میکنی ، علتش اینه که از معایب خودت غافلی . مو را در چشم دیگران میبینی و تیر چراغ برق را در چشمت خودت نمی‌بینی . اول از همه برو معایب خودت را اصلاح کن . تو رو که توی قبر دیگران نخواهند گذاشت . یه نماز ظاهری را می‌خوانی ، هزار عیب درونت را ول کردی . یه نگاهی به انگیزه های اعمال خودت بنداز ، اگه صادق باشی از خجالت آب میشی و اینقدر مزاحم خلق الله نمیشی و مردم آزاری نمیکنی . دروغگو دشمن خداست .
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      1 1
      نگو
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      14 8
      اتفاقا یکی از مشاوران دکتر پزشکیان توییت زده که این تحصن قانونی بوده و پلیس نباید برخورد قهری می کرد این یعنی دولت در این زمینه دخالتی نداشته
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      9 29
      کاری که 48 روز دیرتر انجام شد و بایست در ساعات اولیه رخ میداد ....اگر همین گروه مقابل صدا و سیما تحصن کنند که چرا موسیقی غنایی پخش میکنند نه آن است که در نصف روز با آنها برخورد خواهد شد ؟؟؟
    • علی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      10 33
      مالک اشتر در صفین فریاد زد قرآن ناطق جلوی چشم هاتون هست اونا که سر نیزه هست کاغذی بیش نیست در مقابل قران اصلی،انگاری یه سطل آب برده بودن جلوی دریا،ولی خوارج خواب بودند،از رهبر خودتون رو جلوتر میدونین؟بسه بابا جمع کنین بساط تون رو،فقط خدا کنه خدا کنه برای پول نباشه
    • SE ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      3 0
      دروغ نگو
    • FR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      21 3
      شماها که قانون قانون می کنید چرا در مقابل انتصابات غیر قانونی ساکت موندید؟ اتفاقا طبق قانون اساسی هر نوع نجمعی که ضد اسلام نباشد قانونی لحاظ شده.
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      15 3
      وقتی مردم حزب‌اللهی در بزنگاه ها پشت پلیس را خالی کردند وپلیس در میان کفتارهای رادیکال تنها ماند دیگر رسانه های بی تجربه از این تیتر ها نخواهند زد
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      22 3
      حفظ نظام شریعت اوجب واجبات است، که سیدالشهداء می‌گوید: ای شم‌شیرها مه را در بر گیرید. حفظ نظام قدرت اگر اوجب واجبات بود که امیرالمؤمنین ربع قرن به خانه‌نشینی نمی‌رفت...
    • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      3 13
      مشکل کشور هم‌این این دو تا مو است ؟
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      6 0
      این واقعی‌ترین دوقطبی اکنونی جامعه‌ی ایرانی است...
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      8 4
      از قانون دم می زنی؟ حجاب قانون این کشور هست یا نه؟؟؟!! فقط با همین دو مساله مواجهیم؟ برویم سر قانونمداران را ببریم؟ همه چی درست میشود؟
    • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      4 0
      هر چه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک.
    • DE ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۴
      3 0
      همین بهتر که منتشر نمی کنید تا دیگران منتشر کنند: هسته سخت جمهوری اسلامی از کی اخ و پیف شد؟ اصولگرایان و نهادهای قدرت و ثروت متصل به آنها طی بیست سال سعی کردند از هسته سخت حامیان جمهوری اسلامی یک توده مطیع و حرف گوش کن بسازند که فقط به آنها بگوید چشم. اما دو انتخابات اخیر مجلس و ریاست‌جمهوری آخرین و محکم‌ترین میخ بر تابوت این رویای خام بود. این دو انتخابات به آنها ثابت کرد جماعتی که قرار بود در قرارگاه‌ها، مدارس خاص، جلسات بصیرتی سررسیدمحور، رسانه‌های مبتنی بر کدکشی و... پیاده‌نظام آنها بار بیایند، حالا دارند از زمین بازی بیرونشان می‌کنند.
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    16 45
    مشرق رسانه محبوب جریان انقلاب
    • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      39 18
      مشرق چرا با خودت چنین کردی
    • IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      11 22
      مشرق باید افراط کنه تو بپسندی ؟؟
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      20 5
      مشرق رسانه محبوب انقلابیون عافیت طلب
    • تهرانی IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      11 20
      منه‌ پزشک ایرانی و فدایی ولایت دیگه حساب ولایت فقیه رو از نظام جدا کردم بعد از اعتراف ظریف. نظام داره خلاف جهت امام خامنه ای و ولایت حرکت میکنه‌‌ و دیگه براش جون نمی‌دم تو اغتشاشات و جنگ.
    • FR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      19 2
      امان از پول حروم که حتی درمقابل دستور خدا که قیام تک تک هست هم می ایسته. غیرقانونی شماها هستید.
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    41 70
    این افراطیون رو زودتر جمع کنید
    • مصطفی JO ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      مشرق چرا ناموس مردم رو تا بیابون ول کنند
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      96 26
      تا با خیال راحت به بی بند و باری ادامه بدی؟
    • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      71 32
      امر به معروف و نهی از منکر افراظی گری نیست
    • اعتدال IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      19 89
      با عرض سلام و قبولی طاعات ، همانطور که باید با افراط قانونی برخورد کرد ، با تفریط نیز باید قانونی برخورد کرد . نمیشود با قانون سر قانون را برید . نمیشود یک طرف قضیه را متهم به بی قانونی کرد و طرف دیگر مورد حمایت چتر بی قانونی قرار گیرد .
    • عزیز IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      13 5
      باز هم این طرفدارهای حجاب و عفاف به یک چیزهایی اعتقاد دارن و خیلی راحت سرکوب میشن چرا؟ چون ۲۰۰ تا شبکه معاند فارسی پشتشون نیستن تا از کاه کوه بسازن. فقط کافی بود یک درصد این برخوردها با زنان بی حجاب صورت بگیره ، اون موقع به پشتوانه ۲۰۰ تا شبکه فارسی زبان جیره خور جبهه غرب آشوب و بلوایی درست می کردن و جنجالی به راه می انداختن که بیا و بپرس
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    77 19
    شما در آزمون اقامه حجاب مردود شدید.
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      9 64
      اتفذقا مشرق کارش درستاه اوضاع کشورمون طوری نیست که از داخل دو دستگی بوجود بیاریم و الانه تنها رسانه ایی هست که پیامهای اکثر مردم رو گاهی تایید میکنه برعکس بقیه
    • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      2 13
      شما افتادین تو دام و خیلی راحت دارین ملعبه دست کسانی میشید که هدفشون از فشار وتحصن برای حجاب دوقطبی کردن جامعه است
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      0 14
      مشرق واقعا کارش درسته و بی طرفانه عمل می‌کنه . این افراطی ها خودشونو از حضرت علی ع بالاتر و عاقل تر و فهمیده تر میدانند و در خلوت شب، با شیاطین خودشان خلوت میکنند
    • هادی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      25 1
      شیاطین جمعند. یه دو قطبی یاد گرفتن ول کنش نیستن. با تعریف شماها امام علی بزرگترین دو قطبی ساز عالمه. خجالت بکشید منافقین مزور
    • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 13
      حضرت علی ع آزاده ترین و دانشمندترین و عارف ترین آدم در دل کل نژاد بشر بود و به حجاب و بی حجاب کاری نداشت . به کارهای مهمتر رسیدگی میکرد. یارو زنا کرده بود ، یه فضول رفته بود چغلی پیش حضرت علی و حضرت علی بهش گفته بود : به تو چه ؟ اومدی اینجا چغلی . پس خیال میکنی چرا کشتنش . امثال شما .
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    اگه میخواین بیشتر از این ضربه نخورین بساط موسسه مصباح را جمع کنین
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      38 46
      دقیق
    • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      26 19
      به فضل الهی بساط و ریشه کفار و مشرکین و منافقین به ویژه ضدانقلاب رو به زودی از ایران اسلامی جمع خواهیم کرد.
    • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      1 8
      مگه موسسه مصباح گفته مصوبه شاک به تاریخ ۱۳ اسفند رو زمانی با خشونت عملیاتی کنیدتا اتحاد و وحدت و یکپارچگی شیرین ملت دلاورایران در روز قدس را به کام مردم تلخ کنند؟؟؟!!!!!!
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    45 46
    حالا تماشا کنید . بر روی پلیس اسلحه هم خواهند کشید و شلیک هم خواهند کرد . من مرده شما زنده
    • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      5 9
      نهکاری نیکنند که پلیس بهشون شلیک کنه ..در حالی که اسلحه ای در دست نخواهند داشت ...انتقام یعنی این اگر وجدان داشتی عذاب وجدانش برای تو ...من عافیت طلب نیستم... و نخواهم بود ...
    • عزیز IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      11 14
      طرفدارهای حجاب و عفاف به یه اصولی پایبندند دنبال اغتشاش و آشوب هم نیستند .اون زن زندگی آزادی ها هستند که دست به اسلحه بردن و مثل داعشی ها نیروی حافظ امنیتمون رو سلاخی کردن.
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      5 23
      عزیز جان ، پای تقسیم ثروت که وسط بیاد ، زن زندگی آزادی ها و طرفداران افراطی حجاب و عفاف یکسان عمل خواهند کرد . صبور باش بشین و تماشا کن
    • IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      1 0
      . صبور باش بشین و وقایع پیش رو را نظاره کن
    • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      3 0
      حالا کجاشو دیدید
    • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۴
      0 0
      ۱۶:۱۲ وا
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    81 15
    آسمون ریسمون بافتی مشرق
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    63 4
    فرار رو به جلو برای توجیه
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    69 13
    مشرق خیلی وقته مقابل حکم خدا رجزخوانی میکنه
  • عبدالله IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    34 85
    به والله قسم خطری که از جانب این متحجرین متوجه اسلام .تشیع و انقلاب می‌شود از طرف هیچ گروهی نیست باید از اینها ترسید واویلا از این روبه صفتان حقه باز
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      43 14
      حداقل از اسمت خجالت بكش! ببين چي نوشتي؟!!!
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      21 14
      عبدالله تو که وهابی هستی موضع گیری های قبلیت هست حالا از شیعیان دفاع میکنی
    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      12 13
      مرد نا حسابی حجاب تحجر نیست
    • FR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      24 5
      خدا بزنه تو کمر تو و تمامی عزیزان تحریریه مشرق که جلو حکم خدا و قانون اساسی ایستادی. معاونت های غیر قانونی دولت چی پس؟ .
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      3 13
      خدا گفته که از حساب راننده اسنپ ۷ میلیون بردارید چون خانم بدحجاب سوار ماشینش شده
    • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      15 3
      ببین کی به کی میگه متحجر. البته تعجب نداره؛ از نظر تو حجاب تحجره و بی‌حجابی میشه تدین.
    • IR ۰۵:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      0 0
      این چه حرفیه
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 1
    نه .....
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    23 9
    مشرق لیبرال نیوز
    • US ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 16
      لیبرال کدومه. هر آدمی که یه جو سواد تاریخی داشته باشه میتونه بفهمه که اشتباه رضا شاه قلدر رو نباید تکرار کرد. بازور چماق و مشت و لگد چادر از سر زنها برداشت. حالاشما میخواین با روز چماق و مشت و لگدچادر سر زنها کنید؟ زور جواب نمیده. باید فرهنگ سازی کنید. بدون زور و تظاهرات و چماق . هرچی بیشتر زور بگین نتیجه بد تر میشه.
  • TR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    29 54
    خخخ چهل سال جهل و خرافه و شستشوی مغزی
    • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      30 14
      خرافه پرستی رو وقتی مردی می فهمی
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    65 19
    ببخشید کدوم‌افراط؟؟؟آلان ۳ ساله زنان دارن بی حجاب می چرخند کسی اقدامی نمیکنه!!!! مشرق شما خودت رو ظاهرا به نادانی زدی
    • نادان IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      8 47
      چقدرنادانی دیگه تو
  • هوشنگ IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    20 6
    بی خیال امروز ۱۵۰ دلار جنس فروختم می دونی ۱۵۰ دلار به پول بی ارزش شما یعنی چند ؟
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      3 9
      کسی ازت نظر خواست ؟؟؟‌
    • FR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      2 0
      اره میدونم
    • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      1 12
      لو دادی ایرانی نیستی :) گفتی پول بی ارزش شما !!!!! از نظرات سیاسی قبلیت هم مشخص بود
    • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      1 4
      روزی ۱۵ میلیون جنس میفروشی؟ ناراضی هستی؟ من ماهی ۱۵ میلیون درآمدم هست، دوستم ۱۲ میلیون. برید حالش رو ببرید. نه دین گذاشتید نه زندگی. فقط کاسبی. مملکت کاسبکارها. کی گفته شما مسلمونید؟ ولله همتون آمریکایی هستید.
    • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      0 4
      دیوانه
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    16 21
    «دشمن دانا بلندت میکند بر زمینت می‌زند نادان دوست»
  • علی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    18 37
    اینا واقعا بویی از عقل نبردن! خیلی هاشون توسط نفوذی ها مدیریت میشن و ازشون سو استفاده شده
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    74 17
    حالا تا مغز استخون کافر شدین
  • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    16 3
    عجب خوب این تجمع غیرقانونی است چرا زانوهای اقتصاد کشور را جمع نمی‌کن
  • علی IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    23 7
    کسی از اون رفتار دفاع نمیکنه. ولی شما اصل تحصن رو زدی؟
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    12 29
    جاسوس ها و نفوذی ها با هر بهانه ای بدنبال ایجاد هزینه برای نظام هستند
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    16 4
    کلمه سوپر انقلابی رو خراب کردین
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    این تجمع طبق نص صریح قانون اساسی بوده و بهیچ عنوان اطلاق غیر قانونی بر آن وارد نیست
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    سال 401 به اونایی که مقابل پلیس ایستادن گفتیم اوباش، الان این خانم ها با اون اوباش چه تفاوتی دارن؟ من از بیگانگان هرگز ننالم، که با من هر چه کرد آن آشنا کرد
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      61 27
      با حجاب و بی حجاب، با هم یکسان نیستند
    • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      16 75
      هرکس به پلیس حمله کنه به حاکمیت قانون حمله کرده، نفوذی باشه یا تن، با حجاب باشه یا لخت، هیچ فرقی بینشون نیست ، والسلام
    • . IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      50 11
      یعنی تو واقعا تفاوت رو در این حد هم نمیفهمی که این تجمع برای مطالبه ی اجرای قانون مصوب مجلس بود که توسط لابی پزشکیان و رفقاش جلوی اجراش گرفته شده ؟! برو به حال خودت بنال که حتی اینقدر توان تفکر و تشخیص نداری
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      29 7
      حاکمیت قانون؟! اگه قانون حاکم بود که نیازی به این تجمعات نبود.
    • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      48 6
      عقل کل ... تحصن اعتراض مسالمت آمیز و بدون درگیریه .
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    16 6
    مشرق جان رو به جلو فرار می کنی
  • یک دوست IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    10 9
    دوست عزیز نگارنده گزارش خیلی تند ترو در اینکه مخالف تجمعات غیرقانونی حتی به اسم حجاب هستیم شکی نیست...!!! اما به راستی اجرا نشدن یک قانون مصوب با چه دلیل است؟؟؟
    • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      10 17
      قانون مصوب اجرا نشده میخوای؟! یبار قانون اساسی رو بخون
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    21 1
    شما هم محافظه کار شدید کجا قانون در این کشور رعایت میشه
  • یک دوست IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    24 3
    خبرگزاری مشرق عزیز نکن با خودت
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 6
    همه درد شما از شعار بر عليه دین است
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    13 33
    عده ای محدود با هوچی گری و غوغا سالاری سعی دارند با هر وسیله ای شده اهداف و منافع شخصی و حزبی خودشان را پیش ببرند و هیچ کس و هیچ قانونی برایشان مهم نیستند .
  • رضا IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    19 6
    فعلا که نهج البلاغه سر نیزه است
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 2
      اولا که نهج البلاغه سخنان امام علی هست و امام علی اولین امام مسلمینه و مسلمانان هم کتاب آسمانیشون قرآنه ... پس درواقع نهج البلاغه سخن اسلامه ... دوما توی نهج البلاغه هم کلی درباره حجاب نوشته ... پس ربطی نداره ... شما داری نهج البلاغه رو در برابر قرآن قرار میدی که از لحاظ منطقی درست نیست
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    18 20
    تو دوست داری انقلاب اسلامی بمیره میمیره تا راحت شی ازت بیزارم . .
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    13 32
    همه ی طرفداران جلیلی افراطی هستند
    • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      14 3
      افراطی شماها هستید که مقابل قانون خدا ایستادید و مومنین با غیرت رو افراطی خطاب میکنید
    • FR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      12 1
      درد و بلای اون ۱۴ میلیون افراطی که برای این کشور جون می دن بخوره تو سر شما عقلایی که برای تحریم مردم نامه می زنید به ترامپ. آنروز افراطی رو سفید شد و عقل بی آبرو شد.
    • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 0
      اتفاقا خیلی از طرفداران آقای جلیلی کم حجاب هستند ..
    • IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 0
      چرا چرت میگی
  • نوذری IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 24
    نمایندگانی که از این اقلیت افراطی حمایت می کنند تحت فشار همسران خود هستند، چون اگر غیر از این موضع بگیرند، با دمپایی ادب خواهند شد. حرکت این اقلیت افراطی فقط قانون شکنی نیست، بلکه تجاوز به حریم خصوصی مردم است.
  • احمد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    10 19
    اینا را ببرین غزه با اسراییل بجگند و شهید بشن
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      14 3
      تا تو و امثال تو هم برین قطب جنوب حال کنید؟
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    21 3
    آخر الزمان است وغربال میشویم !
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    10 10
    لعنت بر افراط وتفریط وکسانی که با ایستادن مقابل قانون ودین به ایران عزیز واصل خانواده وعفت زنان ومردان خیانت می‌کنند اول بی حجابان قانون شکن بی دین ونیز تجمع کنندگان افراطی حجاب وقانون شکن ونیز حمله کنندگان به بی حجابان اینها هردوعلط است ولی گناه بی حجابی ونابودی خانواده وفاسدکردن نسل هزاران بار گناه آن بیشتراست
    • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      8 1
      دوغ و دوشاب رو قاطی کردی و به تجمع کننده ها حمله کردی
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    69 3
    پشت انکار دوقطبی‌های واقعی، طرح معماری جامعه‌ی تک‌قطبی با قطبیت کفار و فساق است؛ این وضعیت تک‌قطبی این روزها وفاق نامیده می‌شود...
  • رضی IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    16 3
    فارغ از اینکه طرفدار چه جریان سیاسی ای باشیم این اتفاق خیلی دردناکه در جمهوری اسلامی مجبور بشن برای ظواهر دین تحصن کنن و اینکه جمهوری اسلامی اونها رو سرکوب کنه
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 1
    عجب
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    8 16
    خطرناکن مراقب باشید
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    9 12
    یعنی شما نمیدانید این ها کی هستن؟ ما ادم عادی میدانیم شما نمی دانید؟ تمام این اوباش طرفداران دولت در تاریکی و متحجر جلیلی و رفقا هستن
    • صداقت IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      10 4
      اوباش؟! اونوقت پزشکیانی که قانون رو چه در اعلام عدم اجرا قانون مصوب مجلس ، چه در مورد مشاغل خاص و انتصاب خانواده دو تابعیتی ها و چه در به کارگیری اغتشاشگرها و ..... زیر پا گذاشته چیه ؟!
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      3 0
      اوباش شما و فتنه گران و اغتشاشگران هستند
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    24 12
    چرا درباره بی حجابی و ولنگاری ناموس مردم چیزی نمی گویید
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 40
    تو را به خدای محمد قسم که اعتدال را رعایت کنید نه از این طرف بام بیفتین نه از اون طرف بابا لااکراه فی الدین ...چه باحجاب اسلامی و چه شل حجاب همه محترم و فقط با تقوای خود نزد خدا مواخذه میشن
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      10 0
      لا اکراه فی دین مال اعتقاده نه حق الناس .... چه بسیار کسانی که به خاطر نگاه آلوده به گناه آلوده شدند
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 9
    اینا یه مشت ...
  • وطنی US ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 1
    خودتان را چراگول میزنید
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    13 5
    دولت رئیسی دخترها رو بی حجاب در خیابان رها کرد . الان انتظار دارن پزشکیان چیکار کنه ؟
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      14 3
      نه که یک افراد زیادی از یک جریان خاص سیاسی از عدم برخورد طرفداری می کردند و در ثانی موقع برخورد ها عده ای می گفتند چرا وقتی قانونی تصویت نشده برخورد می کنند و اما حالا که قانون تصویب شده در مجلس از خودت بپرس که چه کس یا کسانی مانع اجرایش هستن. امیدواریم بی اطلاع بوده باشید خدا هدایت کند و اگر مطلع بودید و عمدا این را می نویسید که مخالفت با راه خدا می کنید امیدوارم خداوند خداوند خود تکلیفتان را معین کند...
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    34 4
    (آدم های عجیبی که در پوشش دین و انقلابی گری اما مبتلای تفریط شده اند، به اهمیت قانون واقف نیستند) داخل پرانتز تکه ای از یادداشت مشرق است. مشرق لطفا بگوید چرا رئیس جمهور و دیگرانی چند به اهمیت قانون واقف نیستند؟چرا قانون مصوب مجلس را اجرا نمی کنند؟ یک بام و دو هوا را کی تمام می کنید.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 24
    جمع کنید این ها رو ممنون
  • ضد لیبرالیسم IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    32 5
    مشرق تا محترم اصل ۲۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بیان می‌دارد: «تشکیل اجتماعات و راهپیمایی‌ها بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد، آزاد است.
  • US ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 1
    عجب
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 3
    اوهوم
  • عباسعلی سعادت IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    56 9
    حجاب حکم خداست و فراطی گری نیست. باید بر علیه بی حجابی قانونی تصویب و اجرا شود.نظام باید تکلیف خود را با حجاب مشخص کند.لعنت بر مسئولین بی لیاقت و خائن.
    • پدرام IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 9
      حکم خداست ولی اجبارنیست کجایید شما واقعا
    • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      2 0
      به نظر من هم باید قانون حجاب را اجرا کنن
  • BE ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 8
    افراز و تفریط درست نیست
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    12 3
    مشرق آتش بیار معرکه
  • کارشناس IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 17
    باید با گاز اشک اور و باتوم رفت سراغشان
  • بهداد IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    10 36
    چرا دین خدا ملعبه خواستهای دنیویتان ميکنيد کشور در حال جنگ همه جانبه هست عده ای به اسم حجاب دارند برای دنیای فانی کیسه می‌دوزند،، مگه پیامبر رحمت نفرمود انی بعثت لمکارم الاخلاق توی این قانون حجاب کجاش از اخلاق و فرهنگ اسلامی صحبت هست، چرا عده ای نادان به دنبال چند پاره کردن این ملت هستند، چرا نمیفهمید که بر خوردهای ما با این جوانان و نوجوانان که در اوج غرور جوانی هستند عامل این وضعیت بلبشوی حجاب شده که هیچکدام از ما از آن راضی نیستیم
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      12 3
      عامل این بلبشوی بی حجابی، امثال شما هستید که به خاطر حفظ منافع دنیوی و مصلحتهای واهی، شریعت و عدالت رو ذبح میکنید و اتفاقا تفکر شماست که باعث بی اعتمادی جوانها شده.
  • علی مدد جمشیدی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 2
    ای داد و بیداد
  • Name DK ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 1
    عجب
  • تب IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 6
    این تندروها ، شیوخ نهروان هستن !!
  • IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 4
    رهبری فرمودند آتش به اختیار
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 14
    چرا زنا اعتراز دارن اینا که بهم محرم هستند اگه زنی موی زن دیگر ببیند گناه نیست باید مردا اعتراز کنن نامحرمند و گناه عجبا
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      3 0
      دفاع از حکم خدا زن و مرد نمیشناسه و بر همه واجبه
    • IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      1 0
      از املات مشخصه که ... اعتراض درسته نه اعتراز .... دوما مرد هم بینشون هست تو فیلم ها مشخصه سوما چه اشکال داره زنان باشند ... امر به معروف که زن و مرد نداره ... چهارما کاش قضیه فقط دو تار مو بود
  • hojjat IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    36 5
    کار رسیده به جایی که تحصن چند خانم محجبه که خواهان اجرای قانون هستند مشکل یزرگ کل کشور و نیروی انتظامی شده اما زیر پا گذاشتن قانون توسط رییس جمهوری که به آن سوگند خورده اصلا مهم نیست
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    30 2
    این تجمعات ظبق نظر قوه قضائیه غیر قانونی نیست به این دلیل که هر تجمعی اگر اجازه هم نگرفته باشن غیر قانونی نیست مگر در این تجمعات خشونت آمیز باشه به دین و نظام حمله بشه .
  • IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 70
    پلیس کار خوبی کرده که این اوباش رو جمع کرده
    • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      4 0
      اوباش ؟ مگه اینا سطل زباله اتیش زدن ؟ مگه شیشه شکستن ؟ مگه پلیس رو کتک زدن ؟ مگه کسی رو کشتنن ؟ اوباش اونایی بودن که 401 کشور رو بهم ریختن و با امنیت ملی کشور بازی کردن نه این ها
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    54 9
    حالا فهمیدم اونهایی که در شب شهادت امام علی سر مرقد فردوسی هنجار شکنی کردن ورقصیدن وشعار دادن واهانت کردن ویا در حافظیه شیراز نرده هارا شکستن چون در ایام روزهای عذاداری امیر المومنین ع تعطیل بود مجوز داشتن از دولت وکارشان قانونی بود و پلیس هم نظاره گر بود هیچی هم نگفت که هیچ تشکر هم کرد
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      0 1
      عجب
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 1
    کار نیروی انتظامی جون خوتان درسته??
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 5
    من با اینا موافق نیستم ولی مشرق جان تو هم منحرف شدی
  • علی IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    8 1
    در دوره شاه که بی حجابی ازاد بود پس چرا انقلاب کردید
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 37
    افراطیون را توجیه بعد جمع کنید کسانی که بی قانونی میکنن و بدون مجوز تجمع برگزار میکنند خواستار اجرای قانون هستند!!!!!!!!!
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 3
    زنو دختر هیچ کس نمیخواد توی فضای بی بند باری باشه ...حجاب خیلی مهمه و اینکه نباید عافیت طلب باشیمو ولی من نمی دونم موضوع چیه .....؟؟؟؟
  • شهروند IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 4
    از اسلام فقط هر چیزی دلتون بخواد قبول میکنید ؟!
  • ایثارگر IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    9 22
    خیلی خوبه تحصن غیر قانونی انجام میدن وبعد انهایکه از قم امدن با ماشین شخضب بردن قم دم در خونه پیاده کردن ولی امثال ما که مسئولین نظام از ما دارن وحق خودمون خواستیم بجز چوب زدن وزندانی چیزی بما نرسیده واقعا در اسلام گفتن رزمندگان اسلام همچین برخوردی بشه وای بر ما خدای هم هست
    • AT ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      4 12
      دقیقا.اینا هیچکدومشون حتی یه ساعتم بازداشت نشدن!کتکم نخوردن! میدونین چرا؟ چون چادری بودن
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      12 2
      شما از چادر تنفر دارید چون جلوی بی بند و باری ها و عیاشی و هوس بازی ها رو میگیره.
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 9
      چقدر ساده اید این زن فیلم بازی کرده کتک نخورده
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 5
    درود بر مشرق و این نگارش عالمانه
  • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 5
    دین را به چه فروختی امین رییس
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    19 1
    خب تجمع غیر قانونی اگر اشکال داره؟ سوال اینا انتصاب فلان فرد به معاونت رئیس جمهور به صورت غیر قانونی آیا اشکال نداره؟؟؟ امام خمینی به رئیس جمهوری که گفت قانون را قبول ندارم فرمودند تو غلط میکنی .
    • AT ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 3
      کلا اینایی که گفتی به موضوع ربطی نداشت
  • CA ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 14
    چه عجب بالاخره با این تجمع غیر قانونی برخورد شد. تا وقتی استاندارد برخورد با تجمع دوگانه باشد. وضعیت همین است.
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    13 1
    هر کاری کنن شما یک برچسب غیرقانونی میزنید
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    10 3
    پس چطوری اعتراض کنن؟
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 24
    درود بر مشرق
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    16 3
    کارشون کاملا درسته، اجرای قانونی که خود مجلس گذاشته یادآوری کردن
  • داود غلامحسینی هستم IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 9
    مشرق عالی بوووود
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    39 7
    چرا باحجاب باشی بهت تندرو میگن و بی حجاب باشی تندرو نمیگن؟
  • ناشناس IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 34
    یک گروه ساده ولی دلواپس واقعی که فریب و بازیچه اصولگرایان و سوپر انقلابی ها شدند .
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 4
    مشرق‌نیوز ماشاالله
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 12
    چه عقلی گفته عقلانیه؟
    • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      14 4
      حجاب دستور خداست. خالق تو بهتر میفهمه یا تو بی دین؟
  • م IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 6
    ساده اند. نمیدونن که تا وقتی حکومت بخواد بی حجابی خلاف قانونه و تا وقتی بخواد آزاده. اینها ساده اند که فکر میکنن حکم خدا و... بلکه چماقیه رو سر مردم که بنا به موقعیت ها و سیاستهاشون تغییر میکنه.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 16
    یه مشت اگه راست میگید برای غارت اموال مسلمین توسط اختلاسگران و رانت خوران حکومتی تحصن کنید برای اقتصاد ورشکسته و سیستم ربا بانکی تحصن کنید
    • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      15 4
      خودت چرا برای این چیزایی که گفتی تحصن نمیکنی؟ همیشه همه بارها باید به دوش مومنین باشه؟
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 2
    سیاسیه،میشه بفرمایید این سیستم کثیف فاسد سرتاپا....کی اجازه تحصن قانونی میده.
  • ک IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 0
    حالا اگه سیاست حکومت بر اجبار حجاب بود اینا رو نمیگفتن افراطگر بلکه میگفتن مطالبه به حق..
  • AT ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 14
    این حجاب اینقدر اهمیت پیدا کرده. مسأله اول ما معیشت است
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      4 1
      مساله اول حیوانات هم شکم و زیرشکم است
  • علی IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 5
    اینا رو جمع کنید
  • رها IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    9 6
    کسیکه اصل ونسبت داره هیچوقت کشف حجاب نمیکنه
  • IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    8 2
    تحصن این افراد هیچ ایرادی ندارد امیدوارم نیروی انتظامی که ایشان را در بیابان رها کرده پاسخگوی این رفتار خود باشند بی بندوباری انقدر زیاد و وحشتناکه که جرات نداریم با کودکان برویم بگردیم خدایا کاش وضع نظام به اینحا نمیکشید
  • حمید IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 4
    قانونی که توسط مشتی نماینده خردمند! تصويب شده و حالا از تصويب آن پشیمان شده اند! اینان حقيقتا نماینده مردمند؟ !
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 1
    خب قبول. ولی چرا مثل اینها با بی حجابها که خلاف شرع و قانون اقدام می کنند برخورد نمی شود؟؟؟؟؟؟؟
  • As IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 7
    میگن شریعتی پسرش رفته بود فرانسه ادامه تحصیل بده برای پدرش نوشته بود که فرانسه نمیتونه بمونه چون اینجا بی‌حجابی زیاده پدرش بهش گفته بود اگر تونستی توی اون محیط گناه نکنی و خودتو نگهداشتی درسته
    • FR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      12 0
      وقتی پسر شریعتی اونقدر بزرگ شد، اصلا شریعتی زنده نبود.با این منطق اگر تونستی در یک جامعه گران بدون دزدی گلیمت رو از آب بکشی بالا مردی. پس از گرانی ننالم دوست من
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 1
    بگین اخر زمان الک میشن آدم ها ادم های که به ظاهر خوب هست در پوسته خوب بودن خود رو مخفی میکنن و مردم رو فریب میدن الک میشن وخود واقعی شون رو نشون میدن و جای خوب وبد ..حق و باطل عوض میشه راست و دورغ جاشون عوض میش داره اتفاق میفته کسانی که فکر میکردیم خوبن خود واقعی شون و دارن نشون کسی که قران و اسلام به نیزه کردن و بی لباسی رو خوب میدونن برعکس
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    این ترامپ رحم نکرد به طرفداران خودش.بدقولی ودروغ زد.بیت کوین میلیون ها نفر در امریکا بادروغ ترامپ بدبخت کرد ابرو واعتبار ماسک رابرد.یادتون باشد به فر ودگاه بین المللی که در جهان محترم است حمله کرد وسردار و عراقی راشهیدکرد.نامه آشتی را سرکاری فرستاده تا صبح فطر آمادگی نیروها نباشد واحساس کنند ترامپ تا دوماه صبر می کند.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 1
    قطار فم تهران قم همش 40 هزار تومن میشه 20 تومن تو هر مسیر!!!!
  • حسین IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 2
    مشرق با اسراییل است برو بمیر
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 2
    بذار به ما بگن سوپرانقلابی و تندرو
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 1
    عجب
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    0 1
    مشرق شما هم خودتان هیچوقت را اعتدال و‌ میانه روی را پیش نگرفتین باید از خودتان شروع کنین
  • فرهنگ IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 7
    اینها نه برای حجاب و نه برای عفاف آمده اند بلکه اینها جیره بگیران و مواجب بگیران یه عده از نفوذی های کشور هستند .
  • احمد IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 12
    تا وقتی در این مملکت با تفاله هایی مثل الله کرم و آن نماینده ای که با یک ژ س بدست گرفته نماینده شده و امثال او که بفکر مشکلات مردم نیستند وفقط نان خوردن خودرا در این نوع رویداد ها می‌بینند ونظرات فاسد خود را برتر می‌دانند، بر خورد نشود وضع بدتر خواهد شد وبهتر نخواهد شد یک تفاله ای دستور حمله به سفارت عربستان را داد و آخر آن چی شد
    • US ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      2 0
      ساکت
    • محمدایوب IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      3 1
      اگر امثال حسین الله کرم نبودند الان خواهر وبرادرت خودت عربی حرف
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      1 0
      توهین نکنیم
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      0 3
      اگر کسی خوب میجنگه، استراتژیست خوبه؟ نه برادر! مسائل رو بهم ربط نده.
  • حسن GB ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    13 3
    شکست جمهوری اسلامی ، حالا دیگه طرفداران ایدئولوژی های جمهوری اسلامی هم متوجه شدن که همه شعار های چهل ساله اون دروغی بیش نبوده هم حجاب اینو ثابت کرد هم حمایت نکردن جمهوری اسلامی از محور مقاومت
  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 0
    موافق حل این دو مسئله هستم
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 2
    خدا لعنتتان کنه اینطوری به جوانان رحم نکردید عوضیهایی که جهل ساله بجای اموزش،درست به جوانان باعث بی دینی ویا حتی بی خدایی شدید استغفرالله
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    9 5
    خوب همین طوری بدحجابی را هم کنترل کنید
  • کوروش بزرگ IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 13
    هیچ کجای دنیا وارد حریم خصوصی مردم نمیشن و به مردم چیزی رو تحمیل نمیکنن به جز ایران.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      7 2
      اتفاقا این طور نبست، در فرانسه می خواهند داشتن حجاب را مخالفت با قانون کنند.
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      9 0
      حجاب حریم خصوصی نیست، حریم عمومیه.
  • احد. یاحقی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    12 2
    دیکر بی حجابی و داشتن سگ شده افتخار برای بعضی از دختران ایران واقعا روز گار تغییر نموده اکثر دختران بی بند وباری ونیمه عريان بودن و مشروب خوردن و سیگار کشیدن برای این دختران عادی شده
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 2
    مشرق قانون یعنی فصل الخطاب؟ پس این دو تابعیتی ها در دولت و مجلس چه میکنند؟
  • کارآگاه IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 3
    مزدوران عجانب و بیگانه گان در صدد هستند تا با سو استفاده از مسایل مورد اختلاف در کشور ایجاد تنش و بحران های بکنند که تبعات آن اختشاش در گیری تظاهرات وسرنگونی جمهوری اسلامی باشد
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 6
    دغدغه اجرا کنندگان این شو حجاب نبوده ونیست،مسئله آنها ایجاد نا امنی با نیت زمین زدن دولت است.اتاق فکر سایه متاسفانه هیچگاه نیت خیر نداشته است
  • علی IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    8 1
    مهمترین شاخص دگردیسی اجرای کنسرت آنچنانی در تهران و ناگهان همینطور خود بخود جمع‌آوری متحثنین اجرای قانون حجاب جلوی مجلس شورای ....؟
  • ناشناس IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    4 7
    اگر همان روز اول تحصن پلیس مداخله میکرد کار به اینجا نمی‌کشید. همه در برابر قانون یکسانند .از کشور رئیس جمهور دارد .
  • نادر شاه IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    8 12
    یک عده آدم ساده لوح و بی سواد که ملعبه امثال جلیلی و ثابتی و.....شدند جالب اینجاست که تو کل کشور نهایت ۱۰هزار نفر هم نیستند فقط هوچی گری راه انداختن .
    • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      5 1
      اگر حرفات درست بود، اسم یه جنایتکار رو روی کامنتت نمینوشتی ای بی دین. با نادرشاه محشور بشی.
  • احمد IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 1
    مثل اینکه یادتان رفته که اول جناب پزشکیان به قانون حجاب عمل نکرد و به همه یاد داد که میتوان بطور سلیقه ای با قانون رفتار کرد.
  • سعید IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 4
    یعنی شما باور میکنید وسط تعطیلات عید و با این لگام گسیختگی اقتصادی تنها دغدغه شون حجاب باشه ؟! چه خودجوش ! عجیب نیست ؟ من خودم مخالف بی بند و باری هستم ولی به نظرتون این کارها دهنکجی به اکثریت مطلق مردم نیست ؟؟
    • IR ۰۲:۴۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      1 2
      اولا نتیجه این حرکت که حمله به حجاب نشون میده ریشه اش از کجا آب میخوره از همون جایی که به نفعش تموم شد دلم برا ساده هایی میسوزه که با قصد قربت شرکت کردن
  • IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 4
    از کسی که الگوش امثال رائفی پور و پور ازغدی و ثابتی و رسایی و پناهیان و علم الهدی و... باشه جز تحجر چه انتظاری دارید؟
  • ایران IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    1 4
    بابی‌قانونی‌میخان‌قانون‌را‌اجرا‌کنن‌عجب.!خوارج‌نهروانم‌خودشون‌برحق‌میدانستن.‌
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 0
    در ضمن آقای مشرق برای همچنین احکامی که مدعی شدید یک مرجع هنوز هست که فرمودند مردم باید مطالبه گری داشته باشند . خوب مجوز بدهند مگر خواسته نامعقولی داشتند ، اجرای قوانینی که خودتان زمانی سنگ آن را به سینه می زدید مثل حسن فریدون و محمدخاتمی و دیگران یادتان رفته . اگر مشکلی هم بوده فکر نمی کنم اینها حرف منطق را قبول نمی کردند
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 15
    دوتارنخ موچیه که اندازه یه تاریخ ۲۰۰ساله براش توضیع دادین زنراخداافریده بدون روسری چه اشکالی داره عراق که ۴شهرمزهبی داره اینطور گیرنمیدهدبه زنان درایران این یک بهانه بی ارزش رادرپیش گرفتن دراخرپوچ پوچه آیا کشورهای مسلمان را این مسعولان نمیبینندخدایا ملت ایران راازدست این بیسوادان نجات بده ،نه ملت ایران بلکه بادنیاهم سرشاخ دارن
  • یوسف IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 2
    باید حساب مسایل دینی را کلا از نظام جدا دانست این نظام متاسفانه در راستای دین و اعتقادات صحیح حرکت نکرد و غیر از اسم و بازی با بعضی از معتقدات که ایمان مردم را تضعیف کرد کاری نکرد و بهترین دلیل این است که زنان بی حجاب شدند و مساجد خلوت و روحانیت بی ارزش شد و با وقاحت روزه خواری علنی گردید پناه می بریم به خدای یکتا
  • روزبه IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    7 1
    دقیقا سال 58 درچنین روزی دانشمند بزرگ استاد مطهری جمهوری اسلامی راتفسیر کردند جمهوریت غالب این حکوت است واسلامیت محتوای این ظرف ببنید چه کسانی بااجرانکردن قانون عفاف سعی درتخریب وعقیم کردن نظام اسلامی هستند .مشرق جان ولله خیر الماکرین
  • مصطفی IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    6 10
    آقای قالیباف دروود بر شما
  • مصطفی IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    12 5
    بنده تا الان فدایی نظام بودم ولی دیگر با این حمایت از بی حجابی حتی در انتخابات هم شرکت نمی کنم.
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    8 0
    تهمت به مومنین با غیرت نزنید
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    13 1
    این قلم یکی از دو دوزه بازترین قلم های روزگار است! جای قضاوت نیست فقط آنچه اظهر من الشمس است اینه که صاحبش از خدا و آخرت خودش هیچ ترسی ندارد.
  • IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    11 2
    از من بپرسند میگم اینبار دیگه واقعا از کوره در رفته اند
  • محمد حسین IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    3 7
    بعید نیست خیلی از این کامنت نویس‌ها زیر این پست که در حمایت از این جماعت هستند و مردم رو نسبت به حاکمیت و نظام بدبین می‌کنند پول بگیر چپ‌های نانجیب یا رسانه‌های خارجی باشند.
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      4 0
      چقدر شما عجیبید
    • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
      3 0
      ای بابا
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    27 4
    وضع بی حجابی و بی ناموسی رو در جامعه نمی بینید لامذهبان بی دین؟ مصلحت اندیشی و سیاست بازی تا کی و کجا؟ اون دنیا هم می تونید جواب خدا و شهدا رو بدید؟ رسول خدا و امام علی هم مثل مسئولین این نظام مصلحت اندیشی می کردند؟؟
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    2 10
    تحصن و بست نشینی ۴۸ روزه این جماعت از مصادیق اختلال در عبور و مرور، ایجاد آلودگی صوتی، راهبندان، مزاحمت برای نوامیس و مردم آزاری و صدها بیماری رذیله دیگر هست که از حوصله ما خارج هست.
    • IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      2 0
      خب قانون رو اجرا کنید
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 17
    امام هم به خاطر همین تفکر مصباح را قبول نداشت
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      4 0
      لابد امام موافق بی حجابی بود
    • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      3 0
      منبع؟
    • علی رسولی IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      2 0
      غلط زیادی،،،امام فرمود آمریکا را بیرون کردیم اما از تفکر آمریکایی به این راحتی ها خلاص نمیشیم...
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    19 0
    ابن عزیزان هم حق دارند، موضوع پیچیده ایه، ساده نبینید
  • رجب IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    5 14
    همه این شوی حجابی که درآوردن کار رسایی و همدسته هاش بود برای تخریب قالیباف...تمام
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 2
      احسنت
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    16 4
    یعنی مسئولین ارشد مملکت نمیفهمن که حجاب دستور صریح قرآنه و بی حجابی در ملاء عام اهانت به دستور خداست؟؟؟؟؟؟ لعنت و عذاب خدا بر مسئولین منفعل و بی غیرتی که جلوی ابلاغ و اجرای قانون حجاب رو گرفتن و ذره ای نسبت به زیر پا گذاشته شدن حکم خدا از خودشون غیرت نشون نمیدن
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۰
    13 2
    واقعا بابت این تغییر مشرق باید تاسف خور
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    صبور باش بشین و تماشا کن
  • رضا IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    3 5
    دست پلیس درد نکنه مرحبا به استاندار تهران قانون باید اجرا بشه ، وقتی میگن تحصن غیر قانونی است ، می بایست بگن چشم بعدش برن خونه هاشون غلط اضافه کردن با پلیس درگیر شدند من اگه پلیس بودمبا اون خانم که مثل وحشی حمله کرد قطعا قانونی برخورد می کردم
    • زهره پهلوانی IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      5 3
      قانون حجاب قانون خداست باید اجرا بشه اون خانم اشتباه کرده که به پلیس حمله کرده ولی بی حجابی بنیان خانواده ها را از هم پاشیده وجوانان را به حرزگی کشیده ،کاراینها غیر قانونی بوده ولی روز های اول عید که عزای عمومی بود توی شیراز آرامگاه کورش بی حجاب جمع بشندو بی حجاب بزنند وبرقصندو شعار علیه رهبر بدند غیر قانونی نیست ویلیس نباید بره جلوشون را بگیره پلیس میخاست بره اونجا ببینه این آدمهای بی قیدو بند چی به سرشون در مییارند
  • مهدی IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    1 0
    چی شده مشرق ژست روشنفکری گرفتی
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 3
    دمت گرم مشرق که تریبون آزاد میگذاری که عقاید مختلف بدون جنگ و دعوا و خطر درگیری فیزیکی گفته و مبادله میشه. تا جایی که بنده اطلاع دارم کاری که الان شما دارید انجام میدید در تاریخ بی سابقه است 💖🌹
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    دیدن این فیلم جرم است! انجام تحصن هم جرم است!
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    1 0
    خواهشاً بی راهه نروید.
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    1 0
    ۲۱:۳۸ حالا اینقدر مطیع رهبر هستید اینو میگم همون رهبری گفته بیحجابی حرام شرعی و سیاسیه حالا ببینم بازم میتونید پشت رهبری قایم بشید
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    بعضی که هی خوارج خوارج می کنن ، اصلا خوارج رو نشناختن
  • علی رسولی IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    3 0
    لعنت به اراجیف کثیفی که میبافی
  • حامد US ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    اگر تظاهرات ضد حجاب بود راضی می شدید
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 1
    اینا و بری رهگیری کنی می بینی همشون ازساکنین شمال تهران هستن ازترس ازدست دادن ثروت بادآورده اومدن اونجا
  • IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    4 4
    بی حجابی حرام سیاسی و حرام شرعی است.
  • مرعشی FI ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 2
    برجام فرهنگی مبارک باشد
  • محمد IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 1
    وقتی حاکمیت دراجرای قانون مماشات میکندزمینه برای اقدامات سلیقه ای ومردمی فراهم میشود
  • ح ن IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    5 0
    اگر قانونی تحت عنوان حجاب و عفاف تصویب شده و تعدادی از نمایندگان مجلس به آن رای داده و تبدیل به قانون شد چرا اجرا نمی‌شود وقتی که حکومت قانون تصویب شده را زیر پا گذاشته و اجرا نمی‌کند آنوقت تحصن در مقابله با این بی قانونی را بی قانونی اعلام می کنید مشرق نیوز مسیر خودت را گم کردی
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      0 0
      چون برخی نمایندگان خود را از برخی دیگر نماینده تر می دانن
  • جواد IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    4 2
    مشرق، نا امیدمان کردی رفت. لااقل بگو این مطلب را از خبر آنلاین نقل کردی و موضع و چرخش خودت نیست. شیرینی روز قدس را تلخ کردی عزیز برادر.
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 4
    تقصیر رئیس جمهور که قانون حجاب اجرا نمیکنه
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    4 2
    تحصن‌شون کاملا قانونی بود، محتوای مطالبه‌شون قانون خدا بود، مجلس هم لایحه‌ی حجاب رو به عنوان قانون تصویب کرده بود. اکنون بی‌قانون، متجر و تندرو کیست؟ پرتقال‌فروش رو پیدا کنید.
    • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      0 2
      پرتقال فروش سر کوچه وایساده.
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    5 4
    همه ارزشها ، همه قوانین، اصلا دین و نظام و انقلاب دارن فدا می شن
  • IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    ناراحت نشین. چیزی نشده
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      0 0
      عجب
  • IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    8 8
    امان از دست این متحجرین و به ظاهر سر به سجود اسلام چقد هزینه باید بده
  • DE ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    تخم نفاق و قانون شکنی را نکارید
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    4 0
    حرف بیخود نزن
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    عده ای برای کسب قدرت در پی تحریک متدینین هستند تا خود را در راس جای دهند. اگر ب روز قیامت اعتقاد دارید، بدانید خداوند زشت وزیبا را می‌بیند و قضاوت می‌کند و گرنه روز قیامت لزومی نداشت.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 0
    دراینکه اون زنی خیلی وقیح بودشکی نیست ولی شما هم باید قانون حجاب را اجرا کنید
    • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
      1 0
      خدا اون خانم رو در پناه خودش حفظ کنه
  • ندا IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    0 3
    اگر قانون برای همه باشه برای ما هم محترمه تا اینجا که به اسم دین فراقانونی خیلی کارها شده برای همین از هر چی که پوشش دینی داره میترسیم
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    6 5
    مشرق چه عجب بالاخره یه حرف حساب زدی ؟
  • رضا IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    2 0
    وای بر شما
  • IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۱
    4 0
    مشرق چقدر خوب شده و ما نمی دونستیم!
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    0 2
    اتحاد اتحاد همه نیروها حول محور انقلاب تنها رمز پیروزی
  • IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    0 2
    بابا با هم اتحاد داشته باشید یه ذره شما کوتاه بیایید یه مقدار هم طرف مقابل
  • IR ۰۵:۲۳ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    4 2
    کارهای غیرقانونی شیاطین را نمبینید
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    2 0
    رها کردن زنان در بیایانهای مرقد امام خمینی (ره) هر چند غیر قانونی رفتار کرده بودند هیچ توجیه نه قانونی دارد نه شرعی اگر خلاف کرده بودند آنها را دستگیر و در دادگاه میکوم می کردید چرا به چنین کار غلطی متوسل شدید
  • شهرام IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    4 4
    انسان را یاد قوم خوارج می اندازند.
    • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
      2 0
      رفتارهای تو یادآور چه قومیه؟
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    2 4
    اینا از صدتا دشمن بدترن
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    0 2
    بعضی ها هنوز متوجه نشده اند اگر خواستار اجرای قانون مصوب مجلس و شریعت اسلام باشند به درخواست دولت و تشخیص شورای امنیت ملی مخل امنیت ملی تشخیص داده شده و نیروی انتظامی دستور برخورد میدهند .ولی اگر بیحجاب به اماکن بروند شعار های هنجار شکنانه بدهند و دست به تخریب بزنند و بعضا" برهنه شوند بر طبق اصل وفاق کسی حق برخورد ندارد و اگر مامور نیروی انتظامی هم بخواهد چپ چپ نگاه کند فورا"به دادسرای انتظامی احضار میشود و حکم میگیرد
  • mkh DE ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۲
    0 0
    من موندم واقعا با قاتل حاج قاسم مماشات و مذاکره ؟
  • صادق IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۴
    2 2
    علت ناهمجاری ها درمورد حجاب عدم برحوردبانیان تعرض به حجاب وعفاف
  • سلی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۵
    6 0
    مقصر دولت که قانون حجاب رو ابلاغ نمی کنه.
  • سلی IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۵
    1 0
    بی قانون آنهایی هستند که با لباس های نامناسب میان بیرون.
  • هومن IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۴/۰۱/۱۵
    2 0
    خجالت بکش این اراجیف را چرا برای بی حجاب ها نگفتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس