تلفات زلزله فیلیپین به دستکم ۱۵ کشته و ۱۲۹ زخمی فزایش یافت.
نظر شما
نظرات
- انتشار یافته: 5
- در انتظار بررسی: 0
-
یه دبیر فیزیک داشتیم میگفت تو هشت ونه ریشتر دیگه قیامت واقعا خدا بهشون رحم کنه کم مونده بود زمین شکافته بشه
-
طفلکی بچه ها چه ترسیدن به خاطره لرزش زمین . خدا میدونه وقتی آمریکاییای وحشی و اسرائیلیای حرامی به مدرسه میناب حمله کردن چی به بچه های مدرسه گذشته . خدا هزاران هزار بار لعنت کنه ترامپ و نتانیاهوی حروم لقمه رو
-
تو روح ترامپ ونتانیاهو
-
طفلی ها بمیرم براشون چقدر ترسیدن حالا خوبه جاشون تقریبا امن بود ساختمون بلند نبود ولی زلزله ی صدایی داره و خیلی هم هول و هراس داره خدا رحم کنه
-
اولین چیزی که بعد از دیدن ترس بچه ها به ذهنم رسید ترس بچه های مدرسه میناب موقع حمله اون سگهای هار بود اونم نه یکبار چندین بار.هراس و بی پناهی بچه ها در اون لحظه ها دل آدمو تکه تکه میکنه و رذالت و پستی و حرومی بودن حمله کننده خون آدمو به جوش میاره برای سیاه ترین نفرین ها





۱۵:۱۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۱۸