کد خبر 1819953
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۸:۱۵
.

هیئت مذاکره کننده ایرانی «میناب ۱۶۸» دقایقی قبل راهی زوریخ سوئیس شد.

به گزارش مشرق، دکتر قالیباف رئیس و عراقچی وزیر خارجه، باقری معاون بین الملل دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، همتی رئیس بانک مرکزی، حمید بورد معاون وزیر نفت و رئیس شرکت ملی نفت ایران، غریب ابادی و بقایی معاونین وزیرخارجه و ... اعضای هیئت اعزامی کشورمان را تشکیل می دهند.

بنابراعلام بقایی سخنگوی هییت مذاکره کننده «میناب ۱۶۸»، این سفر جهت پیگیری اجرای تعهدات طرف مقابل است و هر توافق و تفاهمی وقتی محک می خورد که زمان اجرای آن رسیده باشد.‌

بقایی تاکید کرد: باتوجه به تجربه ای که از بدعهدی طرف مقابل داریم باید بصورت جدی تعهدات آن‌ها را مطالبه کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 10
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    24 1
    اینا همینقدر جالبن اسم پرواز رو از بچه های شهید میناب گرفتن و در تفاهم هیچ بندی برای گرفتن غرامت خون شهدا وجود ندارد درصورتیکه یکی از شروط رهبر همین غرامت خون شهداست،هر خونی، خون‌بهائی دارد که قاتلین جنایتکار شهیدان باید بزودی آن را بپردازند.|۲۶/اسفند/۱۴۰۴
    • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      0 0
      هر چند حتی مرگ همه این قاتلین جنایتکار هم به واقع تقاص خون به ناحق ریخته شده یکی از شهدای جبهه مقاومت و ایران هم نیست.
    • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      1 0
      عزیز اینا رفتن که امریکا رو متعهد کنن که به حرفاش عمل کنه هرچند زهی خیال باطل ولی بالاخره تجربه ای برای بی تجربگان میشه
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      0 0
      باید قدرت نظامی داشته باشی اول
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    9 1
    کدام تعهد را پیگیری میکنید ؟؟ چرا محاصره دریایی از ایران برداشته نشد ؟؟؟
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      1 4
      محاصره برداشته شده و میلیون ها بشکه نفت داره میره چین . لطفا بدون اطلاعات مزخرف نگویید
  • US ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    21 0
    تعطیلات آخر هفته در اروپا بدون مزاحمت مردم مبعوث!!.
    • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
      2 0
      سفرهای دوره ای جور شد.
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    قالیباف و پزشکیان گفتند بدون نظر رهبری هیچ کاری نمی‌کنند . الان با نظر ایشون رفتند سوییس ؟؟؟ قاعدتاً نه. مذاکره در پاکستان چه اشکالی داشت که رفتند سوییس ؟؟
  • ایران من IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    ونزوئلا سفارت امریکارو باز کرد ما هم باید همینکارو بکنیم مثل ونزوئلا چین روسیه و بقیه جهان . مراکز رقص و آواز هم باید آزاد بشه . اقلیت ۲۳ درصدی اصولگرا نمیتونه تمام نسل جوان مملکت رو از بین ببره .
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    چی بگم انتظار داشتم حداقل نیروهای مسلح در حمایت از آقا هم نظر باشن با آقای جلیلی ؛ نماینده رهبر در شعام
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    8 0
    این سفرها خیلی لذت بخش است. منو هم ببرین
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    11 0
    روحت شاد آقای شهیدم
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    درود بر فرمانده جنگ و دیپلماسی حاج باقر عزیزم ان شاالله تکلیف جنگ که تموم شد می رسیم به روشن کردن تکلیف جلیلی و احمدی نژاد و طرفدارهای پاچه بگیرش
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    تنگه هرمز تا عقب نشینی کامل صهیونیستها از لبنان بسته خواهد ماند.باید به گلوی اقتصاد جهانی فشار بیاریم تا صهیونیستهارو مجبور بشن مهار کنن
  • ... IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    0 0
    باید دوتا از نظامی ها هم میرفتن بدونن چی میدن مثل حسنک نشه
  • آرش IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۰
    2 0
    اگه به شهدا ارادت داشتید حداقل یه اسمی از میناب ۱۶۸ تو تفاهم نامه می آوردید نه اینکه اسم هواپیما رو بذا ید میناب ۱۶۸
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    7 0
    بعد از تشییع رهبری شهید هم تجمعات ادامه داره
  • US ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۵/۰۳/۳۱
    0 0
    دستور توقف حملات اسرائیلی به لبنان پس از اعلام بسته شدن تنگه هرمز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس