کد خبر 1820343
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۵ - ۱۵:۲۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی الجزیره به فارسی گزارشی منتشر کرد از شیوع آنفلوانزا در نیروی هوایی آمریکا نوشت:

سربازانی که قربانیِ «سیاست» شدند؛ روایت شیوع آنفلوانزا در نیروی هوایی آمریکا



*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۱
    0 0
    اره باشه اینا از انفلزا مردن نه تو جنگ
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۲
    0 0
    بسیار حبر مهمی است ! اینکه تعدادی بیمار شده اند ابدا اهمیت ندارد و مطلب عادی و فصلی است اما اینکه آن خبیث جبر را در ارتش برداشته غیرعادی است. مرگ سرباز هم بابت آنفولانزا غیرعادی است. ترس سربازان هم غیرعادی است. صف کشیدن آنها بواسطه ترس و ترغیب برای دریافت واکسن هم غیرعادی است. بازخورد این حادثه اول در جامعه خودشان و سپس در جهان هم میتواند غیرعادی باشد! از کجا معلوم قرار نیست با ویروس جدید یک پاندمی دیگر راه اندازی کنند؟ از هیات حاکمه رژیم امریکا همه چیز بر می آید. جامعه درمانی ما باید بشدت مراقب باشند هر واکسنی وارد نکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس