کد خبر 1820654
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۷:۰۴
واکنش چمران به وضعیت زباله‌گردی در تهران

رئیس شورای شهر تهران نسبت به وضعیت زباله‌گردی در شهر تهران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران اظهار کرد: مشاهدات عینی ما و همچنین گزارش‌های شهرداری و مردم نشان می‌دهد، زباله‌گردی به شدت کاهش یافته است.

وی گفت: با این حال، متأسفانه هنوز وجود دارد و باید از آن جلوگیری شود.

رئیس شورای شهر تهران اضافه کرد: اما افرادی که اکنون فعالیت می‌کنند، مثلاً در جمع‌آوری کاغذها، مقواها و زباله‌های خشک، معمولاً با اجازه و مجوز شهرداری و تحت یک سازوکار مشخص فعالیت می‌کنند و این کار را با وسایل مناسب انجام می‌دهند، نه به شکل غیر بهداشتی.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس