کد خبر 1820724
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۴۰۵ - ۱۶:۵۰
پزشکیان با رئیس‌جمهور پاکستان دیدار کرد

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور کشورمان که به اسلام‌آباد سفر کرده است، دقایقی پیش با رئیس‌جمهور این کشور دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «مسعود پزشکیان» که صبح امروز سه‌شنبه و به منظور انجام سفری یک روزه به پاکستان سفر کرده است، دقایقی پیش با آصف علی زرداری رئیس جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس‌جمهور پزشکیان امروز سه‌شنبه با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» (به یاد دانش‌آموزان مدرسه میناب) عازم پاکستان شد و در بدو ورود با استقبال آصف‌علی زرداری رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان وارد اسلام‌آباد پایتخت این کشور شد.

رئیس‌جمهور پیش از عزیمت به اسلام آباد، با بیان اینکه سفر به پاکستان با هدف قدردانی از تلاش‌هایی انجام می‌شود که دولت این کشور برای نهایی شدن تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا و پیگیری حق و حقوق ملت ایران انجام داده است، گفت: ما به دنبال اجرای کامل بندهایی هستیم که در چارچوب قوانین بین‌المللی و حقوق ملت ایران به امضا رسیده و در صورت تحقق این مهم، بسیاری از مشکلات منطقه کاهش یافته و دست متجاوزان و تجاوزکاران کوتاه خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس