کد خبر 1821611
تاریخ انتشار: ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۰:۲۲

به گزارش مشرق، کانل تلگرامی شید تی وی به نقل از مار اسپینار نماینده مجلس مادرید و سیاستمدار اسپانیایی نوشت:

"خانم آیوسو، کدام زنان ایرانی باید از ترامپ تشکر کنند؟ آیا مادرانِ آن ۱۶۰ دختری که در مدرسه به قتل رسیدند، باید سپاسگزارِ عاملانِ این کشتار باشند؟

کشتار به نام حقوق بشر، اقدام شایسته نیست؛ عین شرارت است"





*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    8 0
    لعنت بر اغتشاشگران داخلی که جرقه جنگ را زدند
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    4 0
    دمت گرم افرین به این شیر زن
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    انسانیتت محشره
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    پاسخ به مادران میناب رفتیم مذاکره.
  • یزدان IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    درود بر شیر زن عدالت طلب آزادیخواه اسپانیایی نفس گرم دختران شهیده میناب سنا را در مبارزه با آمریکا و عوامل آمریکا در اسپانیا کمک کند.
  • IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۵/۰۴/۰۷
    0 0
    مادر اغتشاش گران مزدور دشمن قطعا از ترامپ تشکر کردن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس