کد خبر 269995
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵

باید امیدوار بود ظرفیت لیونل مسی بالاتر باشد و احیاناً او یا همین مجری خانم گفت و گوهایی با غول های خبری جهان درباره حملات سایبری ایرانی‌ها نداشته باشند که اگر داشته باشند، توسط گروهی نهایتاً 50 هزار نفری ضربه بدی به اعتبار و چهره مردمانِ ایران نزد جهانیان وارد می آید.

به گزارش مشرق به نقل از تابناک، مجری زن برنامه قرعه کشی جام جهانی که صفحه هوادارانش در فیس بوکش مورد هجمه سنگین گروهی از ایرانیان عصبانی قرار گرفت، پس از افزایش این حملات، صفحه هوادارانش را برای عموم مسدود ساخت تا بدین طریق از هجوم دیگر چهره های مودبی که او را مورد خطاب قرار داده بودند، کاسته شود و البته ماجرا به شدیدترین نقطه ممکن رسید.

 انگار حاشیه های قرعه کشی جام جهانی برای کشورمان پایان ندارد و سلسله حرکت هایی که برخی از ایرانی‌ها پس از این اتفاق انجام دادند، حالا کم کم عوارضش را نشان می‌دهد تا تنها بتوان ابراز امیدواری کرد این دامنه اثرگذاری بیش از این توسعه نیابد و ثلمه‌ای به چهره ایرانیان در سراسر جهان وارد نسازد.



هنوز از عوارض حملات به صفحه هواداران لیونل مسی خبری در دسترس نیست و به جز آنکه 51 میلیون نفر در سراسر جهان نوشته های فارسی و انگلیسی و عربی هموطنامان مشتمل بر شدیدترین توهین ها به این بازیکن تیم ملی آرژانتین را دیدند و برخی رسانه ها نیز اشاراتی به این حملات داشتند، بازیکن تیم ملی بارسلونا و ملی پوش آرژانتین واکنشی نشان داده و با سکوت از کنار این حملات مملو از توهین و تحقیر گذشته است.

در کنار او اما «فرناندا کاما پریرا لیما» مجری، مدل و بازیگر ۳۶ ساله برزیلی شرایط متفاوتی داشت و هجم هتاکی به او و همسر و فرزندانش با شنیع ترین الفاظ جنسی همراه شد و در واقع هرچند حجم نظردهندگان به صفحه هواداران این مجری زن، کمتر از یک چهارم حمله کنندگان به صفحه هواداران لیونل مسی بود اما در عین حال نوع نظرات به مراتب بی ادبانه تر و دارای تعرض بیشتر به حریم شخصی بود و حقیقتاً هر خواننده ای را شرمنده می ساخت.

تفاوت اساسی آنجا بود که صفحه این مجری برزیلی بیش از حد شخصی بود، حال آنکه فضای صفحه مسی با 51 میلیون هوادار به مراتب رسمی تر بود. حملات به پیج فرناندا لیما حتی به نظرسنجی صفحه او نیز کشیده بود، تا جایی که نظرسنجی که او طرح کرده بود با حجم وسیعی از گزینه های فارسی رکیکِ افزوده شده توسط فارسی زبانان همراه شده بود که اتفاقاً این گزینه ها بیشترین رای ها را گرفته بود.

در این میان نکته جالب آنجا بود که این عده ظاهراً در اعتراض به نوع پوشش این مجری که باعث شد صداوسیما نتواند مراسم را حتی به طور غیرزنده نشان دهد و دقایق بسیار اندکی از قرعه کشی پخش شد، به صفحه او و همسرش در فیس بوک حمله کرده بودند اما در عین حال صفحه او را لایک می کردند تا به این تفریح شان در بلندمدت ادامه دهند و اینچنین شد که به یک باره صفحه چند هزار لایکی این مجری به 35 هزار لایک رسید که اکثراً ایرانی بودند!

حال این مجری احتمالاً با مطالعه این کامنت ها که مترجم گوگل نیز برخی شان را به سلیسی می تواند ترجمه کند، به این نتیجه رسیده که نمی تواند با این حملات مقابل به مثل کند و در تازه ترین اقدام که از ساعتی پیش رخ داده، صفحه فیس بوکش را برای عموم مسدود نموده و بر روی صفحه ای لینک کرده که تنها مشخصاتش ذکر شده است. این جدی ترین واکنش به رفتارها ایرانیان عزیزی است که قصد اعتراض به این مجری را داشتند و ممکن است برخی تصور کنند ایرانی نبوده اند اما مگر می توانیم خودمان را گول بزنیم؟!

البته شاید این اقدام مجری زن برزیلی در مسدود کردن صفحه فیس بوکش را برخی به حساب بی جنبگی او بگذارند، چرا که در ورزشگاه آزادی، بارها یکصدهزار نفر یک صدا، داور یا بازیکنان را با رکیک ترین الفاظ مورد خطاب قرار داده اند و بازیکن یا داور نیز زمین را ترک نکرده اند که ای کاش چنین می کردند و تماشاچی فوتبال را وادار می ساختند تا حداقل برای خانواده ورزشکاران حرمت قائل شود!

با این اوصاف باید امیدوار بود ظرفیت لیونل مسی بالاتر باشد و احیاناً او یا همین مجری خانم گفت و گوهایی با غول های خبری جهان درباره حملات سایبری ایرانی‌ها نداشته باشند که اگر داشته باشند، توسط گروهی نهایتاً 50 هزار نفری ضربه بدی به اعتبار و چهره مردمانِ ایران نزد جهانیان وارد می آید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 98
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • yaser ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    واقعا اینا کیان؟ آخه چه خصومتی با فرهنگ کشورمون دارن اینا؟ آدم چقدر باید کودن باشه،البته ناگفته نماند که احتمالش هست پان ها مقصر این بازی با فرهنگ ایران باشن.
  • محبی ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    وای این عده دارن چیکار می کنن؟ با این کارها و توهین ها دیگه فکر نکنم ابرویی واسه ما ایرانی ها تو دنیا مونده باشه واقعا واسه این افراد متاسفم که ابرو وحیثیت ایران و ایرانی رو خدشه دار کردن
  • hamid ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    واقعا جاي تاسف داره...اي کاش حداقل فرهنگ استفاده از فيس پپپپپپوک را پيدا ميکرديم...
  • علی م ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ای کاش بعضی از هموطنانمان بخود می آمدند و میفهمیدند بی جنبه گی بعضی از آنها باعث ریختن آبروی ایران و اسلام در جهان شده است و دشمنان ایران از این مسئله بیشترین سوء استفاده را خواهند کرد!!!
  • رضوي ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اين نشان از فرهنگ ما ايرانيان متمدن هست
  • فريدون ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اله اكبر بايد اين خانم تنبيه بشه اگه يه پيرن خوب ميپوشيد ميمرد
  • جلیلوند ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    حالا دوستانی که بخاطر بیرون بودن مو چند خانم در عکس های این سایت می نویسیند: شهدا شرمنده ایم.... الان چی می خواهن بگن؟؟؟؟؟؟
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    بنازم به فرهنگ غنی ایران که یک لحظه هم از کلام آقای رئیس جمهور پیشین زمین نمی افتاد!!
  • میترا1 ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    2 0
    در این میان نکته جالب آنجا بود که این عده ظاهراً در اعتراض به نوع پوشش این مجری که باعث شد صداوسیما نتواند مراسم را حتی به طور غیرزنده نشان دهد و.......................................................کار اون هموطنای !!! بی ادب که قابل توجیه نیست ! ولی همین اشاره ی فردوسی پور به لباس این خانوم تو اون روز باعث این ابرو ریزی شد ! عادل دیگه داره شورشو در میاره
  • ذوالفقار ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    حتی یک لحظه هم به فکرتون نمیرسه ممکنه این افراد ایرانی نباشن ممکنه از گروه های مخالف ایران باشن حتی یک لحظه به فکرتون نمیرسه حق با اون مردم ایران هستش خوش به حالتون چقدر مردم ایران رو خ............ر فرض کردین و چقدر مردم ایران رو ............. بی فرهنگ میدونین چه اعتماد به نفسی دارین شما در مورد اعتراض به این خانوم هم این حرف حق هستش بی عفتی این خانوم موجب شده مردم نتونن قرعه کشی رو ببینن مشرق تو ایمان داری یا دنباله رو فرهنگ غرب هستی ازاده باش
  • ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    مانده ام بس که عجب کزچه سبب ساخت مرا یاچه بودست مراد وی از این ساختنم
  • ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اینا کیان؟ همونهایی که برای ظریف لایک می گذارند!
  • محمد ۰۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ناشناس عاشقتم
  • سعید ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    این هجمه ها در روز های اول قابل قبول بود که تعدادی جو گیر شوند و برای تفریح یا موضع گیری و بی توجه به عوارض آن این اقدامات را انجام دهند . اما ادامه ان رفتار ها برگرفته از توطئه فرهنگی می باشد که باید از طریق واحد های سایبری رصد شود. یاعلی
  • محمد ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    عادل نمی گفت . برای سوتی صدا و سیما را که برای یک ثانیه اون خانم را نشون داد و همه فهمدین جریان از چه قراره چه جوابی داری؟ اتفاقاً عادل فردوسی پور صداقتش را نشون داد و مثل بعضی ها نگفت تصویر همینطوری به دست ما می رسه و به مشکل فنی برخوردیم
  • ایرانی شرمنده ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    آقای فردوسی پور درست عین یک جوان تازه به سن رسیده میمونه بلوغش تازه شروع شده و هنوز برای رشد راه درازی داره معلوم نیست با آن لحن گفتار و ادبیات و اداء اطوار چطوری مجری شد . آقای شفیع را باآن متانت و ادب کنار گذاشتند چند تا بچه دبیرستانی لوس تو صدا و سیما جولان میدند کی اینارو میاره ؟اشاره به لباس منشوری خانم با هرهر خنده عین دخترهای 14 ساله یعنی چی ؟ حالا تو زمین جواب مارو میدند با سه شکست برمیگردیم ایرانیهای حاضر در جام به عنوان تماشاچی در معرض تعرض قرار میگیرند اثراتش بیشتر از این حرفهاست منتظر باشید .از خانم برزیلی و لیونل مسی تقاضای بخشش میکنیم امیدواریم به بزگواری خودشون بددهنی برخی از مردم مارو ببخشند .
  • مجيد ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    دردنياي مجازي گمنامي كامل وجوددارد.اينكه فكر كنيم آنها ايراني اند سخت در اشتباهيد.من با گوشي خودم وقتي وارد وبلاگم مي شوم پرچم فرانسه جلوي IPمن مي افتد.اينها خارجي هايي هستند كه سعي دربدنامي ايرانيان دارند.
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    چرا شورش رو در میاره؟ عادت کردین به دروغ گویی؟ چرا باید همه چیز رو از مردم مخفی کرد؟ تا کی میخواین مسخره عالم و آدم باشن. مگر سانسور مراسم دلیلی غیر از پوشش اون خانم داشت؟ چرا نباید راست و پوست کنده به مردم بگیم چرا مراسم داره اونجوری تیکه پاره پخش میشه؟ دروغ و فریبکاری و دورویی رو کجای اسلام نوشته که شما به اسم دین شدین مبلغش؟ یاد بگیر آدم وقتی یه کاری میکنه سرش رو میگیره بالا میگه من این کار رو کردم و اینم دلیلیش بود نه اینکه مثل بزدل ها به هزار رنگ و ریا متوسل بشه. درود بر عادل که با مردم صادقه
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    تا کی می توان ظاهر سازی کرد ؟؟؟؟
  • جواد ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خوب اونا که اسم این اشخاص را میدانند هم ماهواره دارند و هم فیلترشکن غیرقانونی. از قانون گریز چه انتظاری دارید.؟
  • علی ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    پس قبول دارید که فیسبوک و ماهواره چرا ممنوع است.
  • علی ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خوب شما از ماهواره لابد دیدی که پیرن نداشته؟
  • علی ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خوب جگر. در دوران رییس جمهور سابق کی از این اتفاقها افتاد. یادمون نره که رییس دولت که با شعار روحانی مچکریم مواجه شده بود گفت جوانها در فضای اجتماعی چه غوغایی کردند که بلافاصله زایتسف ایتالیایی مورد هجمه قرار گرفت. فرهنگ ایران با غرب سازگار نیست. الان یه عده دارن فرهنگ غرب را از ماهواره و فیسبوکی که برای فضای غربی طراحی شده، کپی میکنند و نتیجش همین میشه.
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    همه که نباید تابع ایران باشن....
  • علی ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خوب اطلاع رسانی که بد نیست. ضمن اینکه عادل اسم مجری رو که نگفت. اونا که ماهواره و فیلترشکن دارن میرن اسم و رسم یارو را پیدا میکنن دیگه.
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    این ربطی به فرهنگ استفاده از فیس بوک نداره و احتمالا قضایایی پشت اونه چون اخیرا می خواستند که فیس بوک رو رفع فیلتر کنند. کفن پوشها هم که همیشه آمادند
  • امیر ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    دیگه پخش زنده یا مرده نکنید... تمام
  • محمد ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ما ایرانیان چه قبل از اسلام وبخصوص بعد از اسلام فرهنگ غنی ومتعالی داشته ایم.اما امروز میخواهید فرهنگ قالب ایرانی را ببینید.میتوانید به دانشگاهها.ادارات.بازار...تشریف ببریدواینقدر خودمانرا به نادانی نزنیم.فعلا ماهمینیم.
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اقایون شلوغ نکنید اینها همه زیر سر امریکا است می خواد چهره ایرانی ها را در دنیا بد کنه ......والله!!!!!!
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    هيچ جاي دنيا از اين کارها نمي‌کنن فقط براي ما اين گونه چيزها مهم‌ است وگرنه اصلاٌ اونا توي خيابون هم به هم نگاه نمي‌کنن نه اين که مثل ماها ... فقط کافيه چند دقيقه توي خيابوهاي تهرون نگاه بکني به ماشين هاي آنچناني که ... واقعاً حيف
  • مهدی ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    توجه توجه مهم مهم سلام علیکم به قول برخی از کارشناسان مسائل سیاسی از کجا معلوم که این حرکت ناشایست کار ایرانی ها باشه و ساخته و پرداخته جریانی نباشه تا با کاهش محبوبیت ایران، زمینه بین المللی را برای حمله به ایران آماده کنه؟ ما باید این هجمه های خلاف اخلاق را محکوم و انکار کنیم. موفق باشید.
  • مجید ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ای کاش فیس بوک را برای ایرانیها کلاً ممنوع کنند
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اتفاقا این فرهنگ غنی مخالفان احمدی نژاد بود! طرفداران احمدی نژاد که عملا حضور زیادی در فیس بوک ندارند.
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    با توهم توطئه داشتن نمیتونین واقعیت های جامعه ایران رو به ترک های غیور نصبت بدید . من که کامنت ها رو میدیدم اثری از اذری ها توشون نبود متوهم
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ما تقصيري نداريم كه : چون نديد بديديم .....چرا بايد به وفق ميل ما لباس ميپوشيد....واقعا چرا....مگه ما از اسمون افتاديم همه بايد تعظيم كنن. در عرض يكسال كه فهميديم فيسبوكي هم وجود داره ،جوگير شديم بعله يكم جوگير شديم اونم توسط كيا ،....توسط كساني كه فيلتر شكن دارن يعني يك سري ادمايي كه قوانين سرشون نميشه ...مثلا همين افردي كه تو خيابون با ماشين با پول مفت و بي قانوني گيرشون امده ويراژ ميدم...بله همينا هستن كه يك شبه پولدار شدن جو گير شدن و حالا براي دنيا هم تعيين و تكليف ميكنن.... ادما با فرهنگ ما در حال گشت زني براي پيدا كردن يك لقمه نون هستن اصلا وقت ميكنن برن سراغ فيسبوك ...
  • ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    يادتون نره پاي دشمن در ميانه... ما ايرانيها رو چه به اين حرفا..... ما كه خيلي خوبيم... اصلا بهتر از ما وجود داره.... فكر نكنم
  • ایلیا ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    و از همه بارز تر ، فرهنگ ما در رانندگی تجلی می کند !!
  • مهدی ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    حالا فیسبوک ممنوع، خب رانندگی رو هم می خوای ممنوع کنیم، قبول کن ما از ایرانی بودن و مسلمان بودن فقط یه اسم رو یدک می کشیم، رانندگی ملتی که 35 سال حکومت اسلامی و دینی رو داشته چه چیزی رو نشون میده، قبول کنید یه جای کار می لنگه، حالا نمی خواد همه با هم به حکومت و دین و اسلام حمله کنیم و توجیه کنیم، فقط کافیه قبول کنیم اسلام ما داره خیلی قشری و سطحی میشه وگرنه اصل اسلام تاکید شدیدی بر حق الناس و اخلاق داره که فعلا ما داریم ازش دور میشیم در ضمن خودتونو هم بکشید با فیلتر و سانسور و فضای امنیتی هیچ مشکلی حل نمیشه همچنین با آزاد سازی و رفع فیلتر، فقط فرهنگ و شعور مردم باید بالا بره، اونم با آموزش صحیح و منطقی و غیر خرافی
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    من ميگم كار جدايي طلب هايي هستش كه ميخوان آبروي ايران رو ببرن
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    مانده ام سخت عجب کزچه سبب ساخت مرا احتمالا صحیح تر است
  • ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    تمسخر نکن آقا
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اون کارشناسان سیاسی متاسفانه نمی خوان ضعف فرهنگی ناشی از سیاست زدگی مردم رو درک کنن ملتی که به رئیس جمهور و وزیر و ... هم جوک درست می کنند و دائما در حال تمسخر خود و دیگرانند مشکل فرهنگی دارند مسئله اصلا سیاسی نیست
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    با این متلکها می خواهی چی رو ثابت کنی ؟
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    مشرق کار و بارش را ول کرده، شده مدافع یک زنی که اوج هنرش لخت شدن (منظورم لخت مادرزاد است) در مقابل دوربین هاست
  • رک و پوس کنده ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    انقدر به مردم از اینور فشار آوردین که از اونور زد بیرون
  • Behnam ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    این فرهنگ نشان از تربیت اسلامی ما داره
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    گرفتم جریان چیه واقعا که شیطون جلو شما جوجس
  • yaser ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    تربیت اسلامی یا تربیت من و تویی و شبکه های سلطنت طلب که هر 10 ثانیه یه فحش زیر زانو توشون گفته میشه؟ :) کافیه یکم دقت کنی که اکثرا کدوم قشر از این فضاهای بی در و پیکر استفاده میکنن.
  • ناشناس ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    هرکسی که این حرف هارا زده خیلی بی فرهنگ است
  • ناشناس ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ما درورزشگاه خودمان دیده ایم وشنیده ایم بیایید این افراد را به طریقی که امکان دارد متوجه کنید واینه دستشان بدهید تا خود را ببینند
  • کوروش ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    عزیز جان٬ نوشتی گروه پنجاه هزار نفری ضربه به حیثیت ایران زدن! اینطوری نباید حساب کنی که عزیز! باید حساب کنی که با این فیلترهای مخابرات ایران٬ چند نفر ایرانی کلا حساب فیسبوک دارند بعد حساب کنی از این عده فیسبوک دار٬ چند نفر اهل فوتبال هستند و بعد بیای درصد این ۵۰۰۰۰ نفر رو حساب کنی اونوقت از تعمیم منحنی آماری نتیجه بگیری چند درصد ایرانیها این فرهنگ غلط رو دارند .. فقط با اعلام تعدادشون مساله حل نمیشه عزیز!
  • کوروش ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    شما خودت بزرگترین پان هستی! پان که شاخ و دم نداره٬ شما هم پان-فارسی چه فرقی داره؟
  • کوروش ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    نه اینکه زبان فارسی جز زبانهای بین المللیه ... همه بلدندفارسی بنویسند .. از اون لحاظ ... هرکس که نداند ونداند که نداند در جهل مرکب ابدالدهر بماند
  • كامبيز ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    خب بنده خدارونشون ميدادين انتخاب ديدن يانديدن به مردم ميدادين-شايدهمه نخوان بهشت برن
  • مهدی ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ناشناس 10:59 فقط امیدوارم خدا شفات بده..!
  • ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    :))) راس میگه
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    من یه مدت عضو فیسبوک بودم دیدم گروه خونیم بهشون نمیخوره ادامه ندادم معمولا ادم درست حسابی بینشون پیدا نمیکنی اکثرا دنبال دوست یابی و انجام کارای چیز هستند این رفتارها از این جماعت بعید نبود
  • سید علی ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    عزیز اینا برخی شون یهودی هایی هستن که توی اسرائیل هستن و در راستای پروژه ی ایران هراسی دارن فعالیت میکنن .تمام این کارا برای اینه که مملکت مارو مثل سوریه بکنن !!!
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اتفاقا اینا اشخاص افراطی هستن که احتمالا به خاطر حجاب بد این مجری این الفاظ رو به کار بردن.
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    علی جان ماهواره ماهواره نکن تلویزیون ایران نشون داد این خانم رو.حالا مشخص شد که تمام تهمت هایی میزنی دروغه.این اشخاص به خاطر حجاب بد این خانم رفتن بهش تذکر بدن و مشخصا از افراد افراطی جامغه بودن.
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    عادل واسه اینکه خودشو شیرین کنه و نشون ندادن برنامه رو بندازه گردن یکی دیگه گفت ماجرا اینجوریه.
  • ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    این حرکت ساخته ی جریان انحرافیه.
  • ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ناشناس جان منم گرفتم این کارها کار عده ایه که میخوان کاری کنن فیسبوک کامل ممنوع شه و این اواخر که زمزمه هایی از رفع فیلتر فیسبوک شنیده شده این کارها زیادتر شده این کامنت بالا هم نتیجه گیری بعد از انجام عملیاته.
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    جریان انحرافی
  • ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ناشناس عزیز .......
  • مهم نیست ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    این حملات نشانگر شخصیت و فرهنگ اکثریت ایرانیان عضو فیسبوک است که در کرسی های آزاد اندیشی این ابزار را یک ابزار ارتباطی قلمداد کرده و مدعی باکلاس بودن خود هستند
  • سید اصولگرا ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ناشناس 10:59; مشرق داره می گه که آقایان یا خانم هایی که این کارها رو می کنید می دونید در رسانه های غربی و بهتره بگیم امپراتوری رسانه های غربی به اندازه کافی با گزارش های دروغین علیه کشور ما جو درست می کنن و به اندازه کافی چهره ی زشتی از ملت بزرگ ایران نشون می دن شما دیگه با این حرکات دور از ادب و دین و فرهنگ و تمدن و ... دیگه بهانه دست رسانه های اونوری ندید که چهره ی ما رو بدتر از این نشون بدن.
  • مهدی ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    ناشناس8:43++++++++++
  • tm ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اینچنین است فرهنگ فیسبوکی
  • ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    اووووه... این جام جهانی رفتن ما به کجاها که ختم نشد !!! یعنی تو کشورهای دیگه هم از این بحث ها هست؟یا دارن فقط خودشون رو واسه جام جهانی آماده میکنند؟‏!‏‏!‏
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    کار حمله کنندگان بسیار زشت بوده ولی خدا با آنچه لایقشه محشورش کنه. با اون لباسش واقعا حقش چی هست و چی باید بهش گفت؟ غرب کثیف از هر بهانه ای برای ترویج فساد و غرق شدن هرچه بیشتر در دنیا و فراموشی خدا استفاده میکنه و چه بهانه ای بهتر از فوتبال. واقعا فکر میکنید چرا چنین زنی کیپ اون به اصطلاح قرعه کشی کننده ایستاده؟ این بدبخت هم عروسکی است کوکی در دست شیطان و در دست عمال شیطان.
  • هبوط آدم ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
    0 0
    هر قدر که اینجا ادب موج میزنه شما در فیسبوق ضربدر 100000 کن!!!!
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    حقش بود. آخه این چه طرز لباس ÷وشیدن بود. واقعا نمیدونست باید یک لباس رسمی ب÷وشه؟ نمیدونست خیلی از جوامع اسلامی این رویداد را نگیه میکنند؟
  • سهیل ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    الان میفهممم چرا حدود 2 ساله دیگه تو هیچ شبکه اجتماعی ای نیستم... تو همین یه ذره جا همه به جون هم افتادن چه برسه به فیس بوک و ... واقعن ملت بی سوادی هستیم ، حالا دیگه هرچی که غربی ها بگن بهمون نباید بهمون بر بخوره چون هستیم...
  • ۰۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    این هم جزیی از برنامه صادر کردن فرهنگ بود. مدتها است که دیگر لباس رسمی در غرب معنی ندارد.
  • تیمور ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    حجاب زینت زن است
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    این کسانی که منفی میدن ظاهرا جزو همین عده هستن
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    خدا شفای عاجل بده شما رو برادر مگه ایرانه؟ چی میگی؟
  • مهدی90085 ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    جالبه ازیک طرف میگن چرا پلیس جرائم رایانهای داریم ا از طرف دیگر میگن اینها ایرانی نبودند . . خیلی ها هنوز فرهنگ استفاده از موبایل روهم ندارند چه برسه به اینترنت!!!!!!!
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اصولا غربی ها از هر فرصتی برای ترویج فرهنگ دین ستیزانه خود استفاده می کنن
  • پلنگ برفی ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    صدا و سیما نمیبایست مراسم رو مستقیم پخش میکرد چون سانسور تصاویر به قول مجری "فرامنشوری" محرکی شد که ملت برن ببینند این فرامنشوری کیه! اشتباه از صدا و سیما بود صد در صد قبول کنیم که جنبه نداریم اگه با تاخیر این مراسم پوشش داده میشد نهایتش چندتا روشن فکر صدا و سیما رو متهم میکردند ولی این تبعات رو نداشتیم
  • ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    پان ترکه اومده رو وال طرف هزارتا پست گذاشته که ما تحت سلطه فارسها هستیم و از این چرندیات تا دلتون بخواد بلغور کرده بعید نیست کار خود بی پدرشون باشه!هدفشونم بردن آبرئی ایرانی جماعته و ایجاد تفرقه
  • امیر ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    مشرق نباید این نظر رو منتشر می کردی
  • ناشناس ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    فرهنگ عمومی ما تخریب توهین به بقیه اس از سیاست تخریب نامزد انتخابات تا فوتبال مجرم همه چی فرهنگ کو ؟
  • میلاد ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    اصن پان چی چی هه؟؟؟؟
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    خودتی
  • آدمیزاد ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    آقای بهنام ،هر چند من خودم مذهبی نیستم ، اما اتفاقا مومنهای واقعی ایران، ادب و تربیتشان خیلی بهتر از امثال من است. توی فیسبوک و فضای اینترنت زشتترین چرندیات را خود بیدینها میگویند.
  • آدمیزاد ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    این حرف شما شاید هم درست باشد ، چون این اواخر هر وقت ازین خبرها منتشر میکنند بیدرنگ عده ایی به بهانه نظر دادن، به هویت ایرانی و زبان ملی ما فارسی توهین میکنند و تاریخهای ساختگی و من درآوردی" گرگهای خاکستری "را مطرح میکنند.
  • مصطفي ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    نمي توان از فرهنگ حال حاضر ما ايرانيها دفاع كرد وقتي كه در ورزشگاههاي فوتبال پسر نوجوان خودرا به دليل بي اخلاقي هايي كه ميشود به همراه برد ، در حالي كه مي بينيم در كشورهاي اروپايي مادر به همراه فرزند شير خوارش با آسودگي خاطرفوتبال باشگاه شهرش را تماشا مي كند.بايد دليل اين تفاوت را پيدا كرد و مسوولين فرهنگي چاره اي بينديشند.
  • مهدی ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    اگه رسانه نمی تونه پخش کنه به مجری چه ارتباطی داره یعنی اونقد وقیح شدید که نمی تونی موفقیت کسی و ببینی البته این تازه گی نداره تو والیبال هم این جریان بود بازیکن ایتالیا واقعا برا خودم متاسفم که با این جور جماعت زندگی می کنم برا دوست ناشناسم هم متاسفم که هر اشتباهی رو که هر کی می کنه به حساب نژاد غیر فارس میذاه .........
  • از تبریز ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    اینا همون خود ماها هستیم دوستامون برادر یا خواهرامون . با عقده دیده شدن ، فقط همین!
  • ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    نه، حتی یه لحظه هم به این دری وری ها فکر نکردم، خوشبختانه هنوز عقلم سر جاشه
  • ترک ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    این پارسی های عزیز عادتشونه که گندها رو می زنند بعد تقصیر رو می اندازند گردن ترک ها و عرب ها و ... اصولا شما همین که پارسی به دنیا تشریف آوردید کفایت می کنه و خود به خود بهترین هستید !!! والا قحش های رکیکی که ما روزانه در اماکمن عمومی می شنویم همگی به زبان شیرین فارسیه . این رو چی میگی پان فارس عزیز ؟!
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    هنوز فرهنگ آپارتمان نشینی و رانندگی رو یاد نگرفتند فیس بوک رو یاد بگیرند ؟ :)))
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    حالا چرا عین دخترها ؟! همیشه باید با تحقیر زن ها حرفتون رو بزنید ؟! این هایی که ریختند تو پیج مسی همگی پسرهای 14 تا 24 ساله بودند جناب شرمنده !!
  • آدمیزاد ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    جناب" ترک" اصلا چرا وقتی کسی از ایرانی دفاع میکند شما فورا به فارسی و ایراندوستان دشنام میدهید ، اینجا ما فارس و ترک و لر و کرد نداریم ما تنهای ایرانییم و زبان رسمی ما زبان غنی و کهن فارسی است و این هیچ ربطی به قومیت ندارد ، شما هم گول تیلیغات بیگانه را نخورید.
  • hldv ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 0
    قبول کنید این تهین به مسی و این مجری کار مردم خودمونه البته این جزو فرهنگ ما نیست ولی جامعه ما داره بهسمت بدی میره .اقایئنی که میگید بد حجابه اخه به تئ چه مربوط که اون حجاب نداره این سوال بزرگیه
  • یاشار ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    مردم بافرهنگ ایران!!! ده ها سال است که با توهین و تحقیر هم وطنان خود تفریح میکنند ، چه جکهای زننده ای که به رشتیهای عزیز یا لرهای قهرمان و ترکهای عاشق هویت و زبان ترکی نزده اند . حال در مقابل این بی فرهنگی که صورت هر بدبختی را که نام ایران در پاسپورتش است را سرخ میکند،شروع به فرافکنی میکنند غافل از اینکه باید به خود آیند و خود را اصلاح کنند واقعا جای تاسف دارد !!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس