کد خبر 300907
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۶

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه خیلی خوب است، دلیلی نمی‌شود که شخص فتح‌الله‌زاده هم مدیرعامل بزرگی باشد.

به گزارش مشرق، کارلوس کی‌‌روش، سرمربی تیم ملی ایران قبل از عزیمت تیم ملی به اردوی آفریقای جنوبی گفت:‌ در مورد تیم ملی هیچ صحبتی ندارم و فقط می‌خواهم در مورد یک موضوع صحبت کنم.

وی ادامه داد: فقط می‌خواهم به آقای فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال گوشزد کنم که او به عنوان رئیس و مدیرعامل استقلال است، اگر می‌خواهد به کشورش یا بازیکنانش یا هر فرد دیگری توهین کند، هیچ ایرادی ندارد، اما به خاطر سمتی که دارد به هیچ عنوان اجازه توهین به شخص بنده را ندارد.

کی‌روش تأکید کرد: باشگاه استقلال مسلماً باشگاه بزرگی است و شخص بنده برای این باشگاه احترام خاصی قائل هستم، اما اینکه باشگاه استقلال یک باشگاه خیلی خوب است، دلیلی نمی‌شود که شخص فتح‌الله‌زاده هم مدیرعامل خیلی خوب یا بزرگی باشد.

سرمربی تیم ملی یادآور شد:‌ بنابراین مدیرعامل استقلال به هیچ عنوان حق توهین به من را ندارد و او از این واقعیت که مدیرعامل استقلال است، نمی‌تواند سواستفاده کرده و به شخص من توهین کند.

وی در پایان در خصوص سفر نبی، سرپرست تیم ملی به مالزی گفت: ای کاش می‌توانستم من هم در چنین فضایی به چنین سفری بروم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    هیس ...! دخترها فریاد نمیزنند
  • بابک ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    کی روش خودت و سر کار گذاشتی .ایران به درد تو نمی خورد؟
  • حاج احمد ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    کی روش جون به دلت نگیر بالاخره از 6تایی ها انتظاری هم بیش از این نمیره اونم هرچی باشه یه خویی هستش دیگه
  • ایرانی ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    دست بنده خدا کیروش رو گذاشتن تو پوست گردو و حالا که تیم می خواد بره اردوی آفریقا ، کفاشیان و نبی که رفتن مالزی چون می دونستند قراره چه اتفاقی بیافته !! اون از همکاری استقلال و سپاهان ! با توجه به این که من استقلالی ام، فکر کنم صعود ایران از گروه خودش در جام جهانی خیلی شیرین تر از صعود استقلال و سپاهان در گروه اسیایی باشه !!
  • استقلال دسته 3 ایی ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    .حاج احمد عزیز.........این 6تایی ها که به تازگی چند ماهیه که مزین به 4تایی ها هم شدند،قرار بود 3 تا جام بگیرند ..........خخخخخخخ
  • مهرداد ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    هه هه هه هه هه لنگیااا دم از شخصیت میزنن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ اون علی لابی حتما با شخصیته
  • کی روش نادان ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    "اگر می‌خواهد به کشورش یا بازیکنانش یا هر فرد دیگری توهین کند، هیچ ایرادی ندارد، اما به خاطر سمتی که دارد به هیچ عنوان اجازه توهین به شخص بنده را ندارد." نادان میگه به ملت و مملکت توهین کن ولی به من توهین نکن تو مگه کی هستی همچین حقی برای خودت قائلی پول همین مملکت که تو داری با هاش حال میکنی . خب طرف حق داره تو میخوای نتیجه بگیری باید دیگران ضرر کنند اصلا بدون مطالعه و تحقیق بیخود کردی اومدی تو ایران سر مربی شدی.
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    برو با سنگ پااااااا.............
  • یونس ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    حاج احمد جون، فتح تهران تیم دسته اول. همیشه یادت باشه. جام حذفی سال 73. در مورد کی روش جونت هم زیاد جوگیر نشو. یه اجنبی بیشتر نیست. مربی های داخلی به مراتب ازون بهترن. فقط چون اجنبیه خیلی خوشگله.
  • سیاوش ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    مشرق جان کجای نظر من اشکال داشت که اونو درج نکردی؟ از اینکه گفتم نباید به کشور یا افراد توهین کرد نارحتی؟
  • صادق ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    من يه پرسپوليسي ام اما در ماجراي اخير بين تيم ملي و باشگاه استقلال،‌ حق رو به استقلال ميدم. واقعا نميشد اردوي تيم ملي رو 10 روز ديرتر برنامه ريزي و برگزار كنن تا به استقلال لطمه نخوره؟؟ جالبه كه قبل از عيد در بسياري از روزهايي كه روز فيفا بود و ديگران مشغول آماده سازي تيم هاي ملي شون بودن و باشگاه هاي ما هم مشكلات كمتري داشتن،‌ تيم ملي علاف بود!!
  • رضا ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    اولا که آقای فتح الله زاده به کی روش توهین نکرده ثانیا خود آقای کی روش توهین است نیازی به توهین کردن ندارد. ثالثا به اقای کی روش بگویید که گنده تر از دهنش حرف نزند.صد سال دیگه به گرد پای آقای فتح الله زاده نمی رسد.
  • لونگ پول لیس ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۶
    0 0
    حاج احمد کشورهای عربی برا سعودتون به آسیا جشن گرفتن . مخصوصاً الغرافه که منتظره 5 تا دیگه بزاره تو کاسه تون .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس