کد خبر 302753
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۲

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تعامل دولت، شهرداری و شورای شهر گفت: قرار است به زودی بدهی‌های دولت به شهرداری طبق زمانبندی مشخص پرداخت شود.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به تعامل ایجادشده فی‌مابین دولت، شهرداری و شورای شهر اظهار داشت:‌در سال‌های گذشته این تعامل وجود نداشت که با روی کار آمدن دولت یازدهم، تعامل خوبی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: حضور وزرا در جلسات شورای شهر و پیگیری معضلات و مشکلات شهر تهران از جمله تعاملات به وجود آمده در این دوره است.

طلایی گفت: شهرداری تهران در سال‌های گذشته با مشکل منابع جهت توسعه ناوگان عمومی روبه‌رو بوده است که با پیگیری‌های صورت گرفته و وعده‌های دولت قرار است این بدهی‌ها به شهرداری پرداخت شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: دولت از قدم اول جرایم رانندگی به شهرداری تهران را پرداخت که امیدواریم در ادامه نیز مابقی بدهی‌ها به شهرداری پرداخت شود.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: با توجه به مقوله فرهنگ در سال جاری از جمله سیاست‌های اصلی شورای شهر محسوب می‌شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.irارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس