کد خبر 326548
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸

درپی کودک آزاری در یکی از مهدهای کودک اردبیل، مدیر و خدمه خاطی این مهد بلافاصله بعد از ورود به دادسرا دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل، با اشاره به اینکه مهدکودک ستایش یکی از مهدهای سه ستاره استان می‌باشد، افزود: بعد از شکایت والدین از این مهدکودک و پخش فیلم کودک آزاری این موضوع را بلافاصله به رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل ارجاع دادیم که یک روز بعد از این شکایت طبق اعلام کتبی سازمان بهزیستی کشور، پلمپ مهدکودک مصوب شد و پرونده جهت بررسی نهایی به تهران ارجاع داده شده است.

احمدیان گفت: به خاطر حیاتی بودن این مسئله حتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز به شدت پیگیر حق و حقوق این کودکان بی گناه هستند.

وی در ادامه به بازدید 5 موردی اکیپ بازرسی سازمان بهزیستی در طی بهمن ماه سال 92 تا تیر ماه سال 93 از این مهدکودک اشاره کرد و افزود: ما برای بررسی وضعیت تمامی مهدهای کودک استان، اکیپ‌های بازرسی مستمر برای در جریان قرار گرفتن کارها و اقدامات مهدهای سطح استان می‌فرستیم.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان اردبیل، گفت: خوشبختانه تصاویر این کودک آزاری توسط مربی این مهدکودک که به مدت 4 ماه در این مهد مشغول به کار شده، گرفته شده و در اختیار ما قرار گرفته که تمامی تلاش ما بر این خواهد بود که از حق و حقوق کودکان بی گناه دفاع کنیم.

دستگیری کودک آزاران مهد+تصاویر

احمدیان افزود: کسانی که داوطلب تأسیس مهدکودک هستند حتماً باید دارای تحصیلات عالی و مرتبط با رشته‌های کودکیاری و همچنین افراد قابل اعتماد و صالح باشند.

دستگیری کودک آزاران مهد+تصاویر

وی به مشاوره رایگان 7 جلسه‌ای برای تمامی کودکان حاضر در این مهدکودک نیز اشاره کرد و افزود: تمامی هزینه‌هایی که خانواده‌ها به مهدکودک پرداخت کرده‌اند، توسط اداره کل بهزیستی بازگردانده خواهد شد که والدین هم می توانند با شماره‌های ارتباطی که در هنگام ثبت نام به آنها ارائه می‌شود به صورت مستقیم با بازرسی سازمان بهزیستی کشور در ارتباط باشند و انتقادات و شکایات خود را اطلاع دهند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 3
  • گنجعلی زاده ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    مربی مهد کودک اززمانی که فرزندم 8ماهه بود در مهد کودک فعالیت دارندتا الان که سن فرزندم سه ساله هست.این یک آمار غلط می باشد که مسئولان بررسی فرموده اند.
  • نانا ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    1 0
    تمام این خبرها به دلیل بودن کشور ونبود نظارت برکار مهدها ومدرسه هاست باید اشد مجازات برای مدیران و عاملین باشد تا برای بقیه درس عبرت شود مسو لین مقصرند وباید جوابگو باشند .
  • امیرحسین ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    مشرق زده بودی که شمال غرب تهران اصلاح شود
  • امیرحسین ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    عذر خواهی ا اشتباه دیده بودم
  • بنده خدا ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    1 0
    اين شخص بايد حداقل چند ماه زنداني بشه... در ضمن از كار كردنش جلوگيري بشه...... واي خدا... اگر كسي با بچه من اين كار رو بكنه، كارش با كرام‌الكاتبينه....
  • فاطر ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    1 0
    اعصابم از شنیدن و دیدن این حرف داغون شده اقایان مسول کجا تشریف دارن مهد های ارومیه بر از داروهای خواب اوره .مهد کودک میلاد بچه ازاری داره مهد کودک الین ارومیه نظارت نداره شکایتامونو به کی بگیم یا باید حتما کسی این وسط بمیره شما دست ه کار بشین
  • سعید عباسپور ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    بهتره که قانونی تصویب کنند که مهدهای کودک و مدرسه ها مجهز به دوربین مدار بسته بدون نقطه کور بشند اینطوری مربیانی که پتانسیل بدرفتاری رو دارند به نحوی یک چشم رو بالای سر خودشون میبینن ..
  • مرمر ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    1 0
    خدایا دارم دیوونه میشم از وقتی این فیلمو دیدم خدا میدونه چند تا بچه اینجوری تو کل کشور دارن آزار میبینن توروخدااا رسیدگی کنین .این خانمه روانیه آخه تو مهد پیش بچه های معصوم چیکار میکنه:'(
  • ثامن ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    احساسات خیلی ها جریحه دار شده.بهزیستی این وسط مقصر اصلیه... باور کنید تو تمام مهدها این اتفاقات میفته ولی کسی حامیه این طفل معصوما نیست
  • شکرانه ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    مدیر کل بهزیستی استان اردبیل نحوه نظارتتون صحیح نبوده که شاهد همچین جنایتی هستیم و به جای سرسری گرفتن بهتره کارتونو به نحو احسنت انجام بدین و تجدید نظری در نحوه نظارتتون داشته باشین
  • دکتر ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    داغون شدم داغون
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    نه تنها این زن بلکه کل مسئولان این مهد از نظر روانی مشکل دارند...... فشار روانی شدیدی را بر این طفل معصوم این زن عوضی با این شیوه داره وارد می کنه وقتی با دست دیگرش بینی بچه را می گیره و حتی گذاشتن دست رو سر و صورت بچه.... وای خدای من چه وحشی هایی....
  • آنيا ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    به خدا همه مسيولان ميدوننكه فقط ميخوبن آقاي هاشمي فقط هزينه هاي آنچناني كنيدو بخوابيد بازرس نداري من جاي شما بودم استفاء ميدادم اين از وضع مهدكودك اون هم از وضع سالمندان كه پيرمردي را پرستار زده كشته و يك آب هم ازروش
  • مادر سه فرزندگل ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    سلام الان ساعت نزدیک چهارصبحه،این خبرودیشب تواخبار دیدم الانم از سایت دوباره دیدم،خون گریه کردم،خداروشکرکه خونه دارم وشاغل نیستم که مجبورباشم بچمودست روانی مث این بسپرم،خدایا قربونت کجایی؟چه صبری داری وقتی از عرشت اینو میبینی؟خدایا بهمون رحم کن.دنیا چقدرکثیفه.دلم خونه.اشکم تمومی نداره.بمیرم برااین طفل معصوم.مادرت بمیره،بایداجازه بدن مادراین بچه سیردلش این زن حرامزاده روبزنه،شاید آتیش دلش بخوابه.
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۲
    0 0
    جالب اینکه سه ستاره بوده وای به حال مهدهای دو ستاره و تک ستاره
  • مهدى ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
    0 0
    خدا صاحب اصلىشو برسونه
  • ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۹
    0 0
    من از خیر کارم گذشتم در صورتی که به پولشم احتیاج دارم خدایا چیکار کنم کاش یه زلزله نازل کنی همه بمیریم راحت شیم دارم دیونه میشم
  • الهام ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    من تصمیم داشتم پسرمو بذارم مهد با دیدن این فیلم پشیمون شدم.خدا ازشون نگذره
  • مهر ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
    0 0
    من خودم مدیر یکی از مهدهای کودک ارومیه ام.خودم با دیدن این خبر چند روزی مریض شدم.ولی به اطلاع دوستان عزیز بعد از این اتفاق تمام مهدکودکها مجهز به دوربین شدن و تمام پرسنل مهد گواهی سلامت روان mmpiوانگشت نگاری تست مرفین و صلاحیت فردی جز بایدهای هر مهد محسوب میشود ومدیر هم حق ترک مهد را ندارد.
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    0 0
    خیلی زن عوضی هست تیکه تیکه شی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس