کد خبر 343183
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

پرویز مظلومی گفت: با غلامحسین مظلومی مشکلی ندارم و هیچ موقع قهر نبودم و تنها گرفتاری کاری ما را از هم دور کرده بود.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در خصوص برگزاری مراسم نکوداشت غلامحسین مظلومی و گلایه‌ای که او از عدم حضور مسئولان استقلال انجام داده بود، اظهار داشت: من گله‌ای نکردم مسئولان استقلال و بازیکنان همه در مراسم حاضر شدند اما دیر آمدند. دست آنها درد نکند حضور در چنین مراسمی وظیفه کسی نیست بلکه به خود شخص بستگی دارد. باز هم از بازیکنان و کادر فنی استقلال تشکر می‌کنم که تمرین خود را جلوتر انداختند و در این مراسم حاضر شدند.

وی ادامه داد: از سردار احمدی‌مقدم، مدیریت دستحردی کمال تشکر و سپاس را دارم که نهایت همکاری خود را انحام دادم تا این مراسم به خوبی برگزار شود.

مظلومی در مورد اینکه افشارزاده در مصاحبه‌ای اعلام کرده پرویز و غلامحسین با هم قهر بودند و حالا چگونه به عدم حضور یکی دو نفر از استقلالی‌ها معترض می‌شوند، گفت: من هیچ موقع با غلامحسین قهر نبودم و با هم هیچ مشکلی نداشتم. گرفتاری‌های کاری ما را از هم دور کرده بود.

وی در مورد اینکه آیا حمایت لازم از غلامحسین مظلومی انجام می شود یا خیر، گفت: حمایت مالی که به هیچ عنوان انجام نمی‌شود اما برگزاری این مراسم از لحاظ روحی و روانی بسیار تاثیرگذار است. جا دارد از سردار احمدی‌مقدم و رادان تشکر کنم که در این مدت سنگ تمام گذاشتند. هم اکنون غلامحسین مظلومی طول درمانی خود را سپری می‌کند و جا دارد از پرسنل بیمارستان بهمن تشکر کنم. قرار است عملی انجام دهد که در کمرش پمپی نصب شود تا دردش کاهش یابد.

سرمربی سابق استقلال در خصوص اینکه آیا مسئولان صبا برای حضور او در این تیم صحبتی با وی انجام داده‌اند یا خیر، تاکید کرد: هیچ صحبتی با من نشده امیدوارم مرفاوی در این تیم بماند و مشکلات برطرف شود. تیم صبا را خودش بسته و می‌تواند در ادامه راه موفق باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس