به گزارش مشرق، ژینگچو ژیانگ (Xingchu Xiang) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به هیچ وجه نگران آینده و رقابت در بازار ایران نیستیم، تاکید کرد: فارغ از تحریم و دیگر روابط غیر عادی تجاری علیه ایران، به دنبال بهبود فناوری و افزایش توانایی تولیدات خود و شریک تجاری مان(کرمان موتور) آماده پاسخگویی مطلوب به نیاز مشتریان ایرانی هستیم.
وی، رضایت و وفاداری را مهمترین راهکار جی.ای.سی و کرمان موتور در رقابت با رقبا دانست و افزود: کسب رضایت مشتریان، رفع نیازها و بهره مندی از تقاضای مناسب در بازار ایران را جزء رموز موفقیت جی.ای.سی اعلام کرد و از ترسیم افق روشنی برای آینده حضور در ایران و همکاری با کرمان موتور خبر داد.
مدیرعامل جی.ای.سی همچنین با توجه به برخی تصویرهای ذهنی مخدوش در بین مشتریان ایرانی نسبت به کالا و محصولات چینی اظهار کرد: برای بهبود تصویر و ارتقای نام و برند JAC در ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و هرچند که تغییر تصویر در اذهان مصرف کنندگان ایرانی یک فرآیند بلند مدت و نیازمند تلاش زیاد است.
وی در ادامه از تولید و عرضه سه محصول S5 ، A30 و S3 در بازار خبر داد و افزود: براساس نظرسنجی یک پایگاه اینترنتی، هر سه خودرو جز لیست 10 خودرو برتر کشور چین ارزیابی شده است.
ژیانگ، گفت: پنجم شهریورماه امسال محصول S3 رونمایی شد و تاکنون 9000 دستگاه از این خودرو فروخته شده که نشان از نقطه نظر مشتریان نسبت به کیفیت و زیبایی این خودرو است.
مدیرعامل جی.ای.سی با اشاره به اینکه با سرمایه گذاری بیشتر به دنبال بهبود عملکرد موتورهای تولیدی و کم مصرف هستیم، اذعان داشت: طی پنج سال گذشته و با بررسی سه نهاد ناظر بر عرضه و تولید موتور خودرو، بر روی شش موتور خودروهای سواری جی.ای.سی، هر 6 موتور در لیست 10 موتور برتر قرار گرفته که نشان از فناوری و کیفیت بالای تولید است.
وی همچنین از عرضه نسل جدید خودروهای برقی این شرکت تا پایان سال جاری میلادی خبر داد که تا 200 کیلومتر با هر بار شارژ حرکت می کند و مناسب فضاهای شهری است.
ژیانگ، در پاسخ به این پرسش که برای رقابت با برندهای مطرح اروپایی که کم کم شاهد حضور آن در بازار ایران هستیم، جی.ای.سی چه استراتژی در پیش گرفته است؟ تاکید کرد: ما در بازار چین که شاهد حضور تمام برندهای مطرح جهانی است رقابت موفقیت آمیزی داشته ایم به طوری حجم فروش محصول S3 در زمان رونمایی و پس از آن نشان دهنده توان بالای رقابت پذیری این مجموعه است.
مدیرعامل جی.ای.سی موتورز، با تاکید بر ظرفیت رقابت پذیری این شرکت با برندهای اروپایی به بازار کشور برزیل اشاره کرد و گفت: به دلیل فروش بالای محصولات جی.ای.سی در برزیل، برخی خودروسازان اروپایی و امریکایی دولت برزیل را مجبور به افزایش تعرفه و مالیات برای محصولات JAC کردند که منجر به افزایش قیمت این محصولات در این بازار شده است.
وی با بیان اینکه به هیچ وجه نگران آینده و رقابت در بازار ایران نیستیم، تاکید کرد: فارغ از تحریم و دیگر روابط غیر عادی تجاری علیه ایران، به دنبال بهبود فناوری و افزایش توانایی تولیدات خود و شریک تجاری مان(کرمان موتور) آماده پاسخگویی مطلوب به نیاز مشتریان ایرانی هستیم، ضمن اینکه صد داریم با افزایش تنوع در محصولاتمان در بازار ایران، تقاضای بیشتری را جذب کنیم تا به سهم 10 تا 15 درصد در بازار خودروهای سواری ایران بین 3 تا 5 سال آینده دست یابیم.
ژیانگ، رضایت و وفاداری را مهمترین راهکار جی.ای.سی و کرمان موتور در رقابت با رقبا دانست و افزود: کسب رضایت مشتریان، رفع نیازها و بهره مندی از تقاضای مناسب در بازار ایران را جزء رموز موفقیت جی.ای.سی اعلام کرد و از ترسیم افق روشنی برای آینده حضور در ایران و همکاری با کرمان موتور خبر داد.
مدیرعامل جی.ای.سی همچنین با توجه به برخی تصویرهای ذهنی مخدوش در بین مشتریان ایرانی نسبت به کالا و محصولات چینی اظهار کرد: برای بهبود تصویر و ارتقای نام و برند JAC در ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و هرچند که تغییر تصویر در اذهان مصرف کنندگان ایرانی یک فرآیند بلند مدت و نیازمند تلاش زیاد است.
وی گفت: خوشبختانه هم در بازار چین و هم بازارهای خارجی نام تجاری جی.ای.سی را به عنوان شرکتی با محصولات کیفی و عملکرد خوب به خاطر دارند.
ژیانگ ادامه داد: شرکت جی.ای.سی از فاکتورهایی چون توانایی فنی، مرکز تحقیق و توسعه، و شرکای تجاری مطرح برای ارائه محصولات با کیفیت برخوردار است، به طوری که ارتقای تولیدات و تلاش برای رفع نیاز مشتریان محدود به مرز مشخصی نمی شود.
وی، خودروسازی جی.ای.سی را تنها خودروساز چینی دانست که از تمام بازرسی های دولت معاف شده است و به دلیل اهمیت مقوله کیفیت و مدیریت کیفیت در این گروه، تمام آزمون ها و تست های مرکز بازرسی JAC مورد تایید دولت است.
مدیرعامل جی.ای.سی با اشاره به اینکه بسیاری از شرکای خارجی فقط به دنبال سهم بازار هستند، تاکید کرد: حرکت ما در جی.ای.سی بلندپروازانه و همراه با آرزوهای بزرگ است تا با ارتقای محصولات به سهم بازار بالا دست یابیم.
ژیانگ با بیان اینکه صنعت خودروسازی چین را دارای سابقه 100 ساله بوده و هم اکنون روند توسعه سریعی دارد، تاکید کرد: به رغم این سابقه طولانی، همان طور که ژاپنی ها از اروپایی ها و کره ای از ژاپنی ها برای طراحی محصولات استفاده کردند ما نیز در این مسیر از شرکای خارجی و دیگر شرکت های مطرح جهانی بهره برده ایم.
وی از نظارت شدید بر روی جی.ای.سی برای طراحی محصولات جدید با تکیه بر ایده های جدید و خلاقانه و بدون کپی برداری از طرح های دیگر شرکت ها خبر داد و افزود: در آخرین نمایشگاهی که محصول S3 عرضه شد یک گروه خارجی افزون بر چهار ساعت برای بررسی طراحی خودرو و عکاسی از بخش های مختلف آن وقت صرف کردند.
مدیرعامل جی.ای.سی، از افزایش تولید 40 درصدی خودروهای سنگین در "جک" و کسب رتبه اول در بین خودروسازان چینی خبر داد و متذکر شد: در اگوست 2014 نیز به نمایندگی از گروه جک برای تامین 5 هزار دستگاه کامیون سنگین با کشور ونزوئلا قرارداد بسته ایم.
به گفته ژیانگ، خودروسازی جی.ای.سی در تولید خودروهای تجاری سبک(کامیونت) جزء دو شرکت اول و در صادرات رتبه اول چین را دارا است.
مدیرعامل جی.ای.سی موتورز در پایان با توجه به اینکه در تولید تمام موتورهای دیزلی 1.8، 2.7، 2.8، 4.8 و 7.2 و ... لیتری به جایگاهی رسیده ایم که تکنولوژی تمامی موتورها داخلی سازی شده است، خاطرنشان کرد: به تازگی و با صرف یک میلیارد یوان کارخانه موتورسازی 2.8، 3.2 و 4.8 لیتری برای تولید موتورهایی با استاندارد یورو4 و 5 با فناوری بومی و به منظور تولید انبوه انواع موتور راه اندازی کرده ایم.
وی، رضایت و وفاداری را مهمترین راهکار جی.ای.سی و کرمان موتور در رقابت با رقبا دانست و افزود: کسب رضایت مشتریان، رفع نیازها و بهره مندی از تقاضای مناسب در بازار ایران را جزء رموز موفقیت جی.ای.سی اعلام کرد و از ترسیم افق روشنی برای آینده حضور در ایران و همکاری با کرمان موتور خبر داد.
مدیرعامل جی.ای.سی همچنین با توجه به برخی تصویرهای ذهنی مخدوش در بین مشتریان ایرانی نسبت به کالا و محصولات چینی اظهار کرد: برای بهبود تصویر و ارتقای نام و برند JAC در ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و هرچند که تغییر تصویر در اذهان مصرف کنندگان ایرانی یک فرآیند بلند مدت و نیازمند تلاش زیاد است.
وی در ادامه از تولید و عرضه سه محصول S5 ، A30 و S3 در بازار خبر داد و افزود: براساس نظرسنجی یک پایگاه اینترنتی، هر سه خودرو جز لیست 10 خودرو برتر کشور چین ارزیابی شده است.
ژیانگ، گفت: پنجم شهریورماه امسال محصول S3 رونمایی شد و تاکنون 9000 دستگاه از این خودرو فروخته شده که نشان از نقطه نظر مشتریان نسبت به کیفیت و زیبایی این خودرو است.
مدیرعامل جی.ای.سی با اشاره به اینکه با سرمایه گذاری بیشتر به دنبال بهبود عملکرد موتورهای تولیدی و کم مصرف هستیم، اذعان داشت: طی پنج سال گذشته و با بررسی سه نهاد ناظر بر عرضه و تولید موتور خودرو، بر روی شش موتور خودروهای سواری جی.ای.سی، هر 6 موتور در لیست 10 موتور برتر قرار گرفته که نشان از فناوری و کیفیت بالای تولید است.
وی همچنین از عرضه نسل جدید خودروهای برقی این شرکت تا پایان سال جاری میلادی خبر داد که تا 200 کیلومتر با هر بار شارژ حرکت می کند و مناسب فضاهای شهری است.
ژیانگ، در پاسخ به این پرسش که برای رقابت با برندهای مطرح اروپایی که کم کم شاهد حضور آن در بازار ایران هستیم، جی.ای.سی چه استراتژی در پیش گرفته است؟ تاکید کرد: ما در بازار چین که شاهد حضور تمام برندهای مطرح جهانی است رقابت موفقیت آمیزی داشته ایم به طوری حجم فروش محصول S3 در زمان رونمایی و پس از آن نشان دهنده توان بالای رقابت پذیری این مجموعه است.
مدیرعامل جی.ای.سی موتورز، با تاکید بر ظرفیت رقابت پذیری این شرکت با برندهای اروپایی به بازار کشور برزیل اشاره کرد و گفت: به دلیل فروش بالای محصولات جی.ای.سی در برزیل، برخی خودروسازان اروپایی و امریکایی دولت برزیل را مجبور به افزایش تعرفه و مالیات برای محصولات JAC کردند که منجر به افزایش قیمت این محصولات در این بازار شده است.
وی با بیان اینکه به هیچ وجه نگران آینده و رقابت در بازار ایران نیستیم، تاکید کرد: فارغ از تحریم و دیگر روابط غیر عادی تجاری علیه ایران، به دنبال بهبود فناوری و افزایش توانایی تولیدات خود و شریک تجاری مان(کرمان موتور) آماده پاسخگویی مطلوب به نیاز مشتریان ایرانی هستیم، ضمن اینکه صد داریم با افزایش تنوع در محصولاتمان در بازار ایران، تقاضای بیشتری را جذب کنیم تا به سهم 10 تا 15 درصد در بازار خودروهای سواری ایران بین 3 تا 5 سال آینده دست یابیم.
ژیانگ، رضایت و وفاداری را مهمترین راهکار جی.ای.سی و کرمان موتور در رقابت با رقبا دانست و افزود: کسب رضایت مشتریان، رفع نیازها و بهره مندی از تقاضای مناسب در بازار ایران را جزء رموز موفقیت جی.ای.سی اعلام کرد و از ترسیم افق روشنی برای آینده حضور در ایران و همکاری با کرمان موتور خبر داد.
مدیرعامل جی.ای.سی همچنین با توجه به برخی تصویرهای ذهنی مخدوش در بین مشتریان ایرانی نسبت به کالا و محصولات چینی اظهار کرد: برای بهبود تصویر و ارتقای نام و برند JAC در ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و هرچند که تغییر تصویر در اذهان مصرف کنندگان ایرانی یک فرآیند بلند مدت و نیازمند تلاش زیاد است.
وی گفت: خوشبختانه هم در بازار چین و هم بازارهای خارجی نام تجاری جی.ای.سی را به عنوان شرکتی با محصولات کیفی و عملکرد خوب به خاطر دارند.
ژیانگ ادامه داد: شرکت جی.ای.سی از فاکتورهایی چون توانایی فنی، مرکز تحقیق و توسعه، و شرکای تجاری مطرح برای ارائه محصولات با کیفیت برخوردار است، به طوری که ارتقای تولیدات و تلاش برای رفع نیاز مشتریان محدود به مرز مشخصی نمی شود.
وی، خودروسازی جی.ای.سی را تنها خودروساز چینی دانست که از تمام بازرسی های دولت معاف شده است و به دلیل اهمیت مقوله کیفیت و مدیریت کیفیت در این گروه، تمام آزمون ها و تست های مرکز بازرسی JAC مورد تایید دولت است.
مدیرعامل جی.ای.سی با اشاره به اینکه بسیاری از شرکای خارجی فقط به دنبال سهم بازار هستند، تاکید کرد: حرکت ما در جی.ای.سی بلندپروازانه و همراه با آرزوهای بزرگ است تا با ارتقای محصولات به سهم بازار بالا دست یابیم.
ژیانگ با بیان اینکه صنعت خودروسازی چین را دارای سابقه 100 ساله بوده و هم اکنون روند توسعه سریعی دارد، تاکید کرد: به رغم این سابقه طولانی، همان طور که ژاپنی ها از اروپایی ها و کره ای از ژاپنی ها برای طراحی محصولات استفاده کردند ما نیز در این مسیر از شرکای خارجی و دیگر شرکت های مطرح جهانی بهره برده ایم.
وی از نظارت شدید بر روی جی.ای.سی برای طراحی محصولات جدید با تکیه بر ایده های جدید و خلاقانه و بدون کپی برداری از طرح های دیگر شرکت ها خبر داد و افزود: در آخرین نمایشگاهی که محصول S3 عرضه شد یک گروه خارجی افزون بر چهار ساعت برای بررسی طراحی خودرو و عکاسی از بخش های مختلف آن وقت صرف کردند.
مدیرعامل جی.ای.سی، از افزایش تولید 40 درصدی خودروهای سنگین در "جک" و کسب رتبه اول در بین خودروسازان چینی خبر داد و متذکر شد: در اگوست 2014 نیز به نمایندگی از گروه جک برای تامین 5 هزار دستگاه کامیون سنگین با کشور ونزوئلا قرارداد بسته ایم.
به گفته ژیانگ، خودروسازی جی.ای.سی در تولید خودروهای تجاری سبک(کامیونت) جزء دو شرکت اول و در صادرات رتبه اول چین را دارا است.
مدیرعامل جی.ای.سی موتورز در پایان با توجه به اینکه در تولید تمام موتورهای دیزلی 1.8، 2.7، 2.8، 4.8 و 7.2 و ... لیتری به جایگاهی رسیده ایم که تکنولوژی تمامی موتورها داخلی سازی شده است، خاطرنشان کرد: به تازگی و با صرف یک میلیارد یوان کارخانه موتورسازی 2.8، 3.2 و 4.8 لیتری برای تولید موتورهایی با استاندارد یورو4 و 5 با فناوری بومی و به منظور تولید انبوه انواع موتور راه اندازی کرده ایم.