کد خبر 361112
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴

آرمین روشنی گفت: به دور از احساسات با شخص وزیر صحبت‌ کردیم.

به گزارش مشرق، عضو تیم ملی کاتا در مورد دیدار با وزیر ورزش اظهار داشت: روز گذشته با هماهنگیهای انجام شده در حاشیه سفر وزیر ورزش و جوانان به تبریز با ایشان دیدار داشتیم و در خصوص دلایل عدم اعزام تیم ملی کاتا به مسابقات جهانی آلمان با ایشان گفتگو کردیم.

وی ادامه داد: دکتر گودرزی به ما گفتند به دلیل سفر، به طور کامل در جریان عدم اعزام تیم ملی کاتا به مسابقات جهانی نیستند اما پس از شنیدن صحبتهای ما حتما این موضوع را پیگیری خواهند کرد.

آرمین روشنی در مورد صحبتهایی که اعضا تیم ملی کاتا با وزیر انجام دادند، گفت: ما به دور از احساسات با شخص وزیر صحبت کردیم و حتی با تنظیم نامه ای دلایل عدم اعزام تیم ملی کاتا از سوی فدراسیون کاراته را توضیح دادیم. دکتر گودرزی نیز به ما اعلام کردند، دید مناسبی نسبت به فدراسیون کاراته ندارند و پس از بازگشت تیم ملی حتما این مسئله را از فدراسیون کاراته پیگیری خواهند کرد.

عضو تیم ملی کاتا در مورد صحبتهای دبیر فدراسیون در مورد دلایل اعزام نشدن این تیم، عنوان کرد: صحبتهای آشوری را شنیدم اما ایشان بیشتر به دنبال عوامفریبی و حاشیه سازی بودند. دلایلی که ایشان مطرح کردند فرافکنی بود چرا که صحبت از بحث سهمیه کردند در حالی که بحث سهمیه مربوط به مسابقات آُسیایی و المپیک و اصلا ربطی به مسابقات جهانی کاراته ندارد. تک تک ما از فدراسیون جهانی دعوتنامه برای حضور در این مسابقات داشتیم و دلیل اول ایشان فرافکنی است.

وی در ادامه افزود: دلیل دومی که ایشان برای عدم اعزام تیم ملی کاتا عنوان کردند مربوط به محدودیت دریافت روادید بود، در حالی که طبق مقررات فدراسیون جهانی هر تیم برای حضور در مسابقات جهانی از چهار مربی می‌تواند استفاده کند اما مسئولان فدراسیون کاراته در سفر به آلمان ۸ مربی اعزا کردهاند و برای یک مربی درخواست ویزا کردند که اصلا به دلایلی به همراه تیم ملی به این مسابقات نرفت. سوال ما این است با توجه به صحبتهای مسئولان فدراسیون کاراته مبنی بر صدور روادید از سوی سفارت آلمان برای ۳۱ نفر، تیم ملی کاتا هیچ جایگاه بالاتری نسبت به مربیان اضافه‌ای و همراهانی که به مسابقات اعزام شدند، نداشت؟ چه تفاوتی میان تیم ملی کاتا بانوان و آقایان وجود داشت که برای این تیم ویزا گرفته شد اما برای ما گرفته نشد.

روشنی در ادامه با ابراز ناراحتی خاطرنشان کرد: دو تیم فینالیست مسابقات کاتا یعنی مصر و اسپانیا را ما در مسابقات کاراته وان به راحتی شکست داده بودیم و واقعا با شنیدن اخبار این مسابقات افسوس می‌خوریم. ما به راحتی یک نشان مسابقات جهانی را از دست دادیم و فدراسیون در این زمینه به دنبال همچین هدفی بود که به هدف خود رسید.
منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس