آن‌طور که از شنیده‌هایم در اولین سفر آقای احمدی نژاد به نیویورک می‌دانم، ایشان تمایل داشتند در همان سفر، بنده را قبل از دیگر سفرا برکنار کنند، اما ظاهراً مورد توافق رهبری قرار نگرفت.

گروه سیاسی مشرق - محمد جواد ظریف در کتاب آقای سفیر، با اشاره به روی کار آمدن احمدی‌نژاد و اولین سفرش به نیویورک برای حضور در سازمان‌ملل می‌گوید: آن‌طور که از شنیده‌ایم در اولین سفر آقای احمدی نژاد به نیویورک می‌دانم، ایشان تمایل داشتند در همان سفر، بنده را قبل از دیگر سفرا برکنار کنند، اما ظاهراً مورد توافق رهبری قرار نگرفت.

مخالفت رهبری با برکناری ظریف

نهایتاً در طول دو سال اول ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد، یعنی تا مرداد 1386 بنده کماکان سفیر ایران در سازمان ملل متحد بودم، اما نقشی در پرونده هسته‌ای و در پرونده‌های دیگر نداشتم.

پس از من معلوم شد که این روش با افراد دیگر نیز به صورت مشابه انجام گرفته است، زیرا انتخاب سفیر ایران در سازمان ملل متحد، مانند انتخاب بعضی از وزرا نیاز به تأیید رهبری داشت. علی‌رغم تأکید رهبری بر ادامه مسئولیت بنده، اینجانب فقط در آنجا حضور داشتم و کاری به من محول نمی‌شد. [1]



[1] - آقای سفیر، ص 267


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 213
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 60
  • حیدر ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    2 1
    به نظرم رهبری داره زیاد از ظریف حمایت می کنه ... والسلام
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 1
    اين چه تيتريه كه زديد.بهتره توي تبتر به زمانش هم اشاره كنيد وگرنه بنظر ميرسد عملكرد آقاي ظريف خوب بوده ولي خواننده با اين تيتر فكر ميكنه الان صحبت بركناريش بوده نه 7 سال پيش
  • ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    2 2
    احمدی نژاد از همون موقع میدونست که ظریف می خواد توی وین ... دم احمدی نژاد با بصیرتی که ولایتش مستقیم به امام زمان وصل بود گرم مشرق جون خجالت نکش، تایید کن
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    2 1
    احمدی دلاور پیرو خط رهبر
  • حسینی ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    2 0
    اقای ظریف کاری از دست شما بر نمیاد در این مدت مذاکرات چکارکردید نهایت رئیس دولت 11 دارد...
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 2
    احمدی نژاد از همون اولم فقط دنبال قدرت بود و میخواست به ولایت مشت کنه تا اینکه بلاخره دستش رو شد..
  • ناشناس ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    مسافر میخواستم جوابت رو بدهم یادم افتاد جواب ابلهان خاموشی است .
  • mohtaj ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    شما سرت به کار خودت باشه و نمیخاد در کار رهبری فضولی کنی همین مونده که شما برای رهبری تعیین و تکلیف کنی
  • ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    از رهبری مایه نذار برادر
  • ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    همون! ایشون الان بیشتر ژیرو هست تا پیرو...
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    ماشا الله هزار ماشالله احمدی نژاد در برکنار کردن رکورد زد باید تو کتاب گینس بنده خدا را ثبت می کردند گمانم آمریکا سنگ اندازی کرده !
  • مسافر ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    مشرق چرا کامنت منو سانسور کردی؟ من مگه ی نوشتم؟ گفتم احمدی نژاد بی تجربه بود
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    تاریخ...........................گذشته خبر............................سوخته
  • مسافر ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    تو در حدی نیستی که برای رهبری تکلیف تعیین کنی و حرفی بزنی، برو خجالت بکش
  • ایمی ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    برادر این قضیه ماله ساله ۸۶...خیلی وقته ....خوابی....
  • مرتضی ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    هرچی بود گذشت عملکرد حالا مهم که نسبتا ضعیفه
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    3 0
    الان چه گلی به سر مملکت زدی ظریف جان فکر کردی که مشکلات مردم را حل کردی . نـــــــــــــه
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    چرا ادعای ظریف را باور کردید؟
  • علی ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    چه اشکالی داره ملت در مورد نظرات حضرت آقا رهبری معظم ، نظر بدهند؟! این طرز تفکرهای غیر شرعی و غیر انقلابی امثال شماها ، کار را به جایی رسونده که تو این مملکت که مدعی اسلامی بودن است فریضه واجب امربه معروف و نهی از منکر سالها تعطیل شد...!!!!!
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    منفیم اشتباهی بود
  • حسام ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    خاک تو سرت.همین
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    گفتم مرگ بر ضد ولایت فقیه!! چرا سانسور کردی؟؟ دوست داری احمدی نژاد دوباره بیاد و خیانت کنه و ابروریزی کنه؟؟ وقتی شما نظرات ما خودیها رو سانسور میکنید انتظار دارید پشت سر سایت جی بگن؟؟
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    این بنده خدا فقط نظرش رو گفت...بعید می دونم شمایی که با چنین لحن زشتی پاسخ دادی از طرفداران رهبری عظیم و شان ایران باشی برادر
  • nima ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    آقای حسینی خواهشا ترجمه فارسی نظرات گرانبهاتون رو پایینش بنویس.ماکه چیزی نفهمدیم
  • مهدی ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    آقای ناشناس تودیگه خیلی پرتی چی وبه چی وصل میکنی.
  • ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    فقط نظرشو داد ولش کنید !
  • nima ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    ظریف چکار کنه.بیکفایتی ها و خرابکاری های دولت قبل با 10تا ظریف هم حل نمیشه...درود بر ظریف
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    چشم دشمنای احمدی کور
  • doodomeh ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    دوستان معذرت میخوام منم اشتباه منفی دادم
  • امیر ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    خودتون رو انقلابی میدونید ولی جای اینکه درست بشینید با هم بحث کنید مثل ... پاچه میگیرید فقط
  • علی ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    2 0
    جانم فدای رهبر
  • امان از طاغوت ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    ! من هر دو بار به احمدی نژاد رای دادم و الان هم از طرفداران فعالیت هاشم و می دونم کسانی که این حرف ها رو در موردش می زنند فقط قصد خراب کردنشو دارند.
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    فعلا منفیاتو بخور کم حرف بزن
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    فعلا که ما به لطف شما ها در سازمان ملل هنوز نماینده نداریم کدخدا نزاشته
  • مردم ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مشرق جان ... خودتی! خیانت نکن به رای مردم بعضی از کامنت ها رو + زدم - ثبت کرد و برعکس!!! حالا برو درستش کن! به هر حال خودتی!
  • ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    ما منتظر احمدی می مونیم.
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    ما منتظر احمدی می مونیم.
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    ما منتظر احمدی می مونیم.
  • رضا ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    خدا روشکر که رهبر داریم والا احمدی نژاد گل میکاشت
  • ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ایشون تو کار خودش خرابکاری نکنه بقیه مسایل پیشکش
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    ما منتظر احمدی می مونیم.
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    شما که هر دفعه میای از این نظرات گهربار میدی یه مسئول نام ببر که ان قلتی تو کارش نباشه
  • ایرانی ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    همین مونده ما و شما راجب فرمایش حضرت آقا نظر بدیم!! نظر آقا حجت و فصل الخطاب ، در تمامی موارد ، والسلام . . .
  • ramin ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    بمون تا خسته شی‌!!!!
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    هر چی باشه نظر رهبری بالاتر از شماست و باید مطیع رهبری باشید نظر هم ندید
  • علیا ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    بصیرتی که ولایتش مستقیم به امام زمان وصل بود؟ یعنی احمدی نژاد با امام زمان رابطه داشته؟ من تکذیب نمیکنم چون ما نمیتونیم در این موارد نظر قطعی بدیم. اما ادعایی خیلی خیلی خیلی بزر هست و باید در ان دنیا برای این ادعاها جواب پس بدیم ها. خدا از سر تقصیرات همه ی ما از جمله خود من بگذره
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    شماها تا ابد منتظر احمدی نژاد بمونید!.، چون توام خوب نمیشه!!
  • هوشیار ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    هر کس خیانت کرده باشد دست روزگار جوابش خواهد داد
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    احمدی نژاد در دور اول ریاست جمهوری بی تجربه بود. این رو میشه قبول کرد. اما در دوره ی دوم که اینجوری نبود. و متاسفانه اکثر بزرگان نظام حتی همه ی اونایی که طرفدار احمدی نژاد بودند الان میند که احمدی نژاد در دور اول خوب بود و در دوره ی دوم فاجعه. کاش احمدی نژاد در دوره ی دوم هم بی تجربه باقی میموند چون به نفع جامعه بود
  • ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    دوست خوبم. شما چقدر از مطالب حساس و محرمانه ی نظام خبر داری؟ همه ی ما چیزهایی میشنویم. اما حضرت علی میگه فاصله ی بین حق و باطل 4 انگشته. (فاصله ی بین چشم و گوش) تورو خدا با برداشت های عجولانه و بدون آگاهی کامل از تمام جزییات آخریت خودمون رو به چیزی بیهوده نفروشیم.
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 1
    همین که رهبری موافق ظریف بودن و احمدی نژاد به ایشون پشت کرد یعنی انحراف از ولایت.. پس دوباره مرگ بر ضد ولایت فقیه!!!!
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    من نمیتونم حرفهای ظریف روباورکنم 1- اگررهبرنذاشتن باراول ایشونو عوض کنن وبه محمود اجازه ندادن چرا پس باردوم محمودظریفو عوض کرد اینجا رهبر مخالفت نکردن ؟! نمیشه که تناقض داره حرفهای ظریف !
  • علیا ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    نظر میتونیم بدیم اما تعیین تکلیف نمیتونیم بکنیم. توی 88 هم مخالین اگر اظهار نظر میکردند که ما نظرمون فلانه و فلانه کسی کاریشون نداشت. اما اونها بدون توجه به اینکه در اقلیت هستند میخواستند برای نظام تعیین تکلیف کنند. این هم مثل همونه... و اینکه میگن فتنه 88 مرز بندیها رو مشخص میکنه به همین دلیله. مرز بندی بین کسانی که بدون صلاحیت میخوان برای دیگران تعیین تکلیف کنند و دیگران که حد خودشون رو میدونند
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    این روش تیتر زدن شرعی نیست . از شما بعیده .
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    حيف كه اسمت حيدره ....
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    به تو مریوط نیست
  • علی ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    تو هم شدی مشایی و باید بری هند؛
  • سيد عادل ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    سلام. تا وقتي كه زبان بيگانگان عوض نشده است وزارت خارجه بايد كمترين تغيير را داشته باشد. حسبناالله ونعم الوكيل نعم المولي ونعم النصير. التماس دعا ياعلي(ع)
  • در میدان می مانم ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    اگه این جماعت توی شعب ابی طالب با پیامبر بودن به نظرتون چکار می‌کردن؟ لابد می‌گفتن پیامبر تندرو و می‌رفتن دنبال ماه و خورشید
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    منم باور کردم حرف ظریف جون رو !
  • حسن ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    خخخخ احمدی نژاد و امام زمان؟ًٌٍ ادم نمیره خیلی چیزا رو میبینه
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    سلام علیک یا جلاله الامبراطور الایرنیه یا سلطان محمود!!
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    یا خدا ببین این دیگه کیه، از اون ور بوم داره میوفته.
  • مملی ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    تن شاه محمودآباد باد/ سرش سبز بادا دلش شاد باد چنانش ستودم که اندر جهان /سخن ماند از آشکار و نهان مرا از بزرگان ستایش بُوَد/ ستایش ورا در فزایش بُوَد
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ای دلواپس شما و طیفتان شناخته شده هستید.
  • ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    عجب منبع موثقی داره این مطلب من که کلا قانع شدم !!!
  • مسافر ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    خب خنگی دیگه
  • ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    درسته، می فهمم طرفدارشی، اما دیگه آخرتت به یه کسی که شخصیت ظاهریش دوست داری نفروش. یک درصد احتمال بده آنگونه که تو میگی نباشه اونوقت باید جواب امام زمان رو بدی. کلا مواظب خودت باش.
  • ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    آره پیروی از خط رهبر یعنی یازده روز خونه نشینی، یعنی نپذیرفتن حکم حکومتی، یعنی... اصلا ولش کن.
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    آره راست میگی کار از نظر شما یعنی اینکه دو سه تا قطعنامه گرفتن، تحریم همه جانبه شدن، قرار گرفتن در فصل هفتم منشور ملل متحد شدن.
  • ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    نخیر ایشون نه تنها رکورد دار برکناری ریاست جمهوری این دوره هستند بلکه رکورد دار مجموع برکناری ها از دوران بعد از ورود اسلام به ایران هم می باشند. در ثانی ایشون مخترع سنیگالیزاسیون هم می باشند.
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ایشون کاملا تجربه ی استفاده از تمام بندها و تبصره ها یی که در قانون وجود داشت رو داشتند ایشون کلا تجربه ی دور زدن قانون رو داشتند.
  • ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    منم از یه نهاد خدماتی بیام بشم رئیس جمهور یه کشور بزرگ میشم لنگه ی احمدی نژاد.
  • ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    وی پی ان آمریکایی درستش اینه کدخدا نذاشته. تکرار می کنم نذاشته.
  • علیرضا ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مشرق عادت داره تیترهای قشنگ قشنگ بزنه :D فقط متعجبم چرا اینبار تیتر قشنگ قشنگ رو برای مسئولین دولت روحانی زده ...
  • ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    خوب الحمدالله کدخدا استفاده از وی پی ان کشورش برا شما مجاز دونسته.
  • ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    برو بابا خیلی وقته ما به این سایت سر میزنیم اما حتی یه مورد اینجوری که میگی ندیدیم
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ساکت شو دیگه یه بار گفتی خوندیم
  • کیوان ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    برو گاگول ........................
  • ویکتور ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    آدم باشید عین آدم تیتر بزنید. توی این هیاهو همچین تیتری می زنی، بعضیا فکر میکنن چه خبره. از اونجاییکه می دونستم چنین تیترهایی مسبوق به سابقه هست و بعضا بی تقوایی می کنید، حدس زدم که یک موضوع تاریخی است، نه برای اکنون. آدم باشید.
  • کیوان ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ایول مسافر خوشمان امد
  • معتدل ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    رهبر ن تنها از ظریف بلکه از این دولت داره حمایت میکنه ولی خوارج دارن وظیفه ی خوارجی خودشونو به نحو احسن انجام میدن اصلی ترین دلیلی که من از این دولت حمایت میکنم اینه که رهبر ازش حمایت میکنه لطفن در پاسخ ، حرف تکراری و صد من ی غاز ( طبق معمول ) نزنید..
  • یک نفر ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    حیدر بی ادبی نکرده منظورش اینه که موافق ظریف نیست. و درست گفته من هم موافق ظریف نیستم اما به خاطر رهبر ایران کوتاه میام
  • معتدل 2 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مشرق جان دیدی که نظر ما زیادیم لولو خرخره نیست و تاییدش موجب آشوب و انقلاب و تحریم و ... نمیشه؟ البته بعضی حضرات ممکنه که از گفتن حقایق مکدر بشن ولی نزرشون اثلن محم نیصط :))))
  • ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مشرق جان، خوب داری تخریب میکنی ها!!! آسیا به نوبته گفته باشیم
  • سیدیاسر ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اه اشتباه مثب دادم خدایا منو ببخش
  • ندا ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    دقیقا موافقم باهاتون
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اقای ظریف کاش دلایله مخالفت رهبری روهم میفرمودن .
  • علی ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    بابا اقای ظریف ادم خوب وزحمتکش ولی این بند خدا هم صددرصدنگفته نظرشان این بوده حالا ماسرچی دعوا میکنیم رهبری از دولت قبل هم حمایت میکردند پس بهتره خودمون هم حواسمون باشه ایشان که نمیتوانند برای هر مسئله جزئی تذکر بدهند بابا یک کم ای کیو...
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    احمدی نژاد باید بخاطر تاراج این مملکت محاکمه شود.
  • ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    احمدی نژادو بهش انتقاد دارم ولی معتقدم ولایی ترین رییس جمهور بوده (البته بین هاشمی به بعد)
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مشرقیون هرچه باشند امانتدار رای مخاطبان هستند
  • ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    این فردی که شما میگی بیشتر به هاشمی میخوره داداش
  • ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    -خوشبین نیستم -در دنیای سیاست خوشبینی و بدبینی معنی ندارد نظرت چیه؟
  • ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ولایت مدار کسیه که بصیرت داشته باشه میدونی یعنی چی؟ یعنی صلح امام حسن (ع) رو با جان ودل بپذیره ولی بدونه کیا این جام زهر رو نوشاندند
  • ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    آقا از همه دولتها حمایت کردند همونطور که امام حتی از بنی صدر حمایت کرد تااا... اگه ولایت مداری برو حرفای آقارو با دقت بخون
  • ramin ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    تو اصلا ایرانی‌ نیستی‌!!!!ساکت شو بابا!!!!
  • برنا ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ناشناس :بمونم نتظراحمدی خیلی خوش خیالی مگه اگه دوباره بیادشورای نگهبان تأییدش می کنه اون که دل رهبری روخون کرد.((احمدی به تاریخ پیوست))
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    با این نظر گهربارت ظهورو یه 50 - 60 سال عقب انداختی شما احمدینژادی ها که آبروی ایران و اسلام و طیف اصولگرا رو بردید لطفن دیگه ابروی امام زمان رو نبرید
  • ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    کاملن موافم
  • این درسته ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    کاملن موافقم
  • ramin ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    چه لطیف!!!!!!چقدرم این شعر با ادبیات محبوبتون جور در میاد!!!!
  • مسلم ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    احمدی نژاد در قلب مردم هستش ومورد تایید رهبری مساله ده روزه هم اختلاف نظر بوده که خود رهبری هم به اون اشاره کردند واختلاف نظر با ولایت پذیری در تضاد نیست وبرای همین رهبردر اطراف خود درحوزه های مختلف مشاور دارد واختلاف نظر باعث پیشرفت کشوره ورهبرهم در پایان ریاست جمهوری احمدی نژاد گفتند ایشان تنها رئیس جمهوری بود که هیچ وقت از مسیر اصلی انقلاب خارج نشد دقت کنید پایان دولت دهم این حرف رازدند
  • جواد ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    شما قشر خوارجی هستی
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    رهبری از دولت سابق هم حمایت کرد آنهم در اوج حملات شما و مخصوصا از سیاست خارجی آن دولت. مگر شما اهمیت دادید؟
  • جواد ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    عالم های ما از این ادعا ها نمیکنن آیت الله بهجت این ادعا رو نداشت اون وقت ایشون به قول رهبر انقلاب در عبرت عاشورا میگن از هر طرف که حرکت کنی میرسید به خواص
  • جواد ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    احمدی دلاور دل رهبر رو خون کرد
  • جواد ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    احسنت
  • جواد ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اگر تایید شد اسمم رو عوض میکنم
  • جواد ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    آفرین من به این دولت رای ندادم در خیلی کار هم مخالف دولتم اما به جز اینکه عقل داریم گوش به فرمان رهبر هم هستیم
  • نیما ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    یک نظر مثبت یامنفی قرارنیست که تاابد مثبت یا منفی بمونه حتی اگر مربوط به رهبری باشه!انسانها با مقتضیات زمان درمسائل مختلف به استثنای قوانین الهی تغییرفکر وایده وجهت میدن.حال آنکه نظر مقام معظم رهبری درموردآقای ظریف ازاین قائده مستثنی نیست!
  • ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    نشر الان این خبر یعنی اینکه که مجلس گوشی دستت باشه کاری به ظریف نداشته باشید.. چه ربطی داره تو اون برهه رهبری صلاح دیدند ممکنه الان شرایط فرق کنه
  • ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    نظرت مفت نمی ارزه
  • shadman ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    دیگه حنای خاتمی و احمدی نژاد رنگی نداره اون با فتنه و این با انحراف همین
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    به دایه های دلسوز از تر از مادر برای رهبری می شود بپرسم چرا خود رهبری بک هزارم شما نگران این به اصطلاح نافرمانی های احمدی نژاد نبود؟ می شود بپرسم چرا همه دشمنان شناسنامه دار رهبری ، دهسال است دارند احمدی نژاد را می کوبند؟
  • ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    از کجا معلوم ظریف راست می گوید . ببینیم آخر کارت به کجا می انجامد اگر خوب بود که دعایت می کنیم اگر بد بود از خدا میخواهیم که تو را ببخشد ولی خداوند اگر کسی به خون شهدا و این مردم که با تحمل این همه مشکلات به پای این انقلاب مانده اند خیانت کند بیچاره اش می کند هم در این دنیا و هم در آن دنیا ، در ضمن بالاترین مقام در این نظام رهبری هستند .
  • سلطان محمود ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    علیکم سلام و رحمه الله یا رعایا :))
  • ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    تا زمانی که از رهبر سبقت بگیرین محکومین به فناااااااااا
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ببخشید حضرت آیت الله العظمی ناشناس .
  • ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مصلحت میدونی چیه ؟
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    البته یه چنتایی غنچه کاشت :)
  • ۲۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    انقدر منتظر بمون تا علف زیر کیبوردت سبز بشه.
  • معتدل ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    مشرق درسته که بعضی وقتا حرف حق مخاطبانش رو نشر نمیده ولی ما همچنان دوستش داریم و این چیزی که شما فرمودید کذب محض است
  • ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    خدارو شکر که همفکر من زیاده امیدوار شدم اشک تو چشمم حلقه زده :))))
  • ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    آخه شما باید از خودت بپرسی که این مشکلات رو کدام منحرف از ولایت بوجود آورد؟؟؟ اسمشو بلدی یا بگم برات؟ بگم؟ بگم ؟!!!
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    چرا شما اکثر اوقات میزارین؟ اون اشکال نداره؟ این حقیقت تاریخی اشکال داره؟!!
  • این از همش درست تره ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    وای وای وای وای اصلا ً موافق نیستم الان *زیاد*شو دیدم تو زیاد شکر میخوری حیدر خان بپا یه وقت دیابت نگیری ........................................... همینتون مونده که برا رهبر هم تعیین تکلیف کنین خوارج نابکار مشرق اون نظری رو که گفتم کاملن موافقم رو بردار لطفن خدایا توبه خاک بر سر من بی دقت احمق الدنگ !!! تورو خدا ورش دار. یا اینو بذار زیرش که حیدر خان متوجه بشه که مث مرادش منحرف شده
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    به تو اصلا ربطی نداره
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اینکه مربوط به چندسال پیشه؟ به صحبتهای امام خمینی(ره) در آخر وصیت نامه ایشان مراجعه کنید:ملاک حال فعلی افراد است(نقل به مضمون)...........
  • محمد ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اشتباه + زدم نظرم - هست
  • مهاجر ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    یکی به من بگه عنوان این خبر و الان چه معنی داره به غیر از اینه که برخی سیاست بازی ها و دست های پشت صحنه هدف خاصی را دنبال می کنن . و ما و شما صحنه گردان بازی شون هستیم .
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    خود امام خامنه ای گفته لازم نیست نظر من و شما یکی باشه (در جمع دانشجویان) ولی تمامی فقها از جمله امام خامنه ای توهین رو حرام دانسته اند
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    با نظر دوست "امان از طاغوت" موافقم
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم
  • ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ادب ادب ادب ادب
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    بعضیا کاتولیک تر از پاپ شدن
  • عباس م 61 ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اینجا چرا این مدلیند مگه حیدر چی گفت اصلا دوست دارن فقط بپرن سر یه نفر.
  • f ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    شما 3 میلیونی ها خیلی رو دارید.ظریف مرد محبوب 72 میلیون ایرانیه.جلیلی وقت هدر داد ولی ظریف داره مردونه کار می کنه
  • ناشناس ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    به عشق هر چی مَرده ؛ احمدی بر می گرده
  • ناشناس ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    کاملا" موافقم احسنت .
  • ناشناس ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    بازهم مثل همیشه ؛ احمدی برنده میشه
  • ناشناس ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    دکتر احمدی نژاد مرد بزرگی است که دشمنان حقیری دارد.
  • ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    lمعنی مرد هم فهمیدیم
  • معتدل ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    فقط اعتدال
  • ناشناس ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    رکورد برکناری دست روحانی میباشد با برکناری 3000 نفری مدیران قبلی !
  • این از همش درست تره ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    من یکی از اونهام که گفته کاملن موافقم آقا از شما چ پنهان که من بی دقتی کردم و *زیاد* رو ندیدم اشتباه هم به این نظر خوارجی مثبت دادم از همه مخصوصا رهبر انقلاب عذر میخوام ببخشید حلال کنید
  • ناشناس ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    اصلا" کامنت تو را نباید منتشر کنه مسافر بیسواد .
  • ناشناس ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    تعلیق فعالیت های هسته ای و راکتور آب سنگین اراک و افزایش تحریم ها دست گل ظریف است .
  • ناشناس ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    ضد ولایت فقیه کسانی بودند که صحنه گردان اصلی فتنه 88 بودند و باعث این تحریمهای ظالمانه شدند .
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    با این تفاوت که رهبری نگران انحراف نبود اما هر روز از خطر فتنه می گفت تا الان.
  • ناشناس ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    خرابکاری و بی کفایتی دولت کارگزاران و اصلاحات خیلی بیشتر بوده و سالهای 68 تا 84 را فراموش نکنیم .
  • ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    خدا لعنت کند کسی که نظراتم را منعکس نمی کند اما نظرات دشمنان احمدی نژاد را منعکس می کند.
  • ناشناس ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 0
    عاملان فساد بزرگ کرسنت و استات اویل مملکت را تاراج کردند.
  • ناشناس ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    0 1
    درود بر احمدی دلاور / پیرو خط رهبر
  • حسین ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    شما بهتره نظراتون را برای خودتون نگه دارید
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    ایشون گفتن «ظاهراً» بنابراین صحت این حرف مورد تردیده!
  • ناشناس ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    1 0
    عمروعاص هادرهرزمانی وجود دارند وازخداهم نمیترسند پشت سرعلی (غ)نماز میخواند اما سرسفره معاویه مینشت آخر وجدانش بهش میگفت نماز علی ع مقبولتر است اما شکمش یهش میگفت سفره معاویه رنگینتر
  • ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    کاره ظریف درست نیست که ازرهبری برای خوب بودن خودش هزینه کنه . حالا صحت صحبتهاش بمونه ، دلیل مخالفت رهبری روهم نگفته . ممکنه صدتا دلیل وجودداشته باشه که اقای خامنه ای با برکناری ظریف مخالف بوده. ظریف داره میگه منو عوض نکردن چون رهبراجازه نداد همینم شاهد اورده برای خوبی خودش ولی متوجه نیست که اگربخوایم اینجوری نگاه کنیم پس وقتی دوباره عوض شده پس حتما اقای خامنه ای این دفعه اجازه داده یامخالفت نکرده که اینم میشه شاهده بدیش و حتی خیلی بدتر به خاطراینکه احمدی نراد کلا ظریفو ازوزارت خارجه کنارگذاشته بود وظریف فقط تدریس میکرد . اینجا ظریف دلیلشو نمیتونه بگه ؟! الانم اگه حمایت میکنن به خاطراینکه فردا دولتیها وروزنامه هاشون نگن ما میخواستیم هسته ای رو حل کنیم ظریفو انتخاب کرده بودیم بره مذاکره ولی باحضور ظریف  مخالفت شد .
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    چشم حسود کور...
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    حالم از اسمش بهم میخوره..باز طرفداراش چقدر بیسوادن که بعد از اینهمه گندی که زد باز حمایتش میکنن خلایق هر چی لایق...
  • علی ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    این بنده خدا نظرشو داد، شما افراطیها چه حقی دارین به مردم منتقد اینقدر توهین میکنید؟! کاسه داغتر از آش نشین لطفا ! در ضمن این اقا حیدر دروغ که نگفته، حضرت آقا در سخنرانیها هم فرمدند که از روحانی و ظریف حمایت میکنند و کارها و کلا عملکرد دولت روحانی و دیپلماسی ظریف را قبول دارند و حمایت میکنند. حالا چه دروغی گفته شده که بعضیها بهشون برخورده و توهین میکنن؟! اینها واقعیت براشون تلخه!!!! مشرق جان سانسور نکن لطفا ! همه جور نظری رو منعکس میکنی نظر ماروهم منعکس کن. یاعلی
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    شیمون پرز هم در مصاحبه با رادیو فردا همین حرف را زده که : احمدی نژاد باید محاکمه بشه
  • ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق لطفا نظر جدید رهبری را هم منتشر کنید....
  • ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    دوستان به جمله آقای ظریف دقت کنید: «آن‌طور که از شنیده‌هایم در اولین سفر آقای احمدی نژاد به نیویورک می‌دانم، ایشان تمایل داشتند در همان سفر، بنده را قبل از دیگر سفرا برکنار کنند، اما ظاهراً مورد توافق رهبری قرار نگرفت.» شنیده‌هایم! ظاهراً مورد توافق رهبری قرار نگرفت! اینها نظرات و برداشتهای آقای ظربف از شنیده هایش هست، از کجا معلوم که مطابق با واقعیت باشد. وقتی مسئولین مملکت در مورد رهبری معظم انقلاب اینگونه رفتار میکنند چه توقعی از مردم می شود داشت. حداقل ما مردم مثل مسئولینی نباشیم که بدون تحقیق و بررسی از قول دیگران حرف میزنند، چه رسد به نقل از شخص اول مملکت.
  • ابي ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    ميره كه اينجور باشه
  • ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    بمون تا امورات بگذره
  • ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    وظيفته
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    ظریف بتونه برای نماینده ایران در سازمان ملل ویزا بگیره هنر کرده بقیه کارها مثل مذاکرات هسته ای پیشکش .
  • علیرضا کاویان ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    خداوندا همه ما گمراه شده ایم و جز خودت یاوری نداریم لطفآ راه درست را به ما بنده گانت نشان بده تا در روز قیامت رو سیاه نشویم.آمنین
  • سعید ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    برای بعضی ها متأسفم که هنوز هم به تأیید ظریف توسط رهبر ایمان و اعتقاد ندارند و خودشان را هم اصول گرا می دانند
  • ناشناس ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 1
    انشاءالله دکتر احمدی نژاد دلاور باز میگردد.
  • چای روضه ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    حیف ... حداقل به منفی هات نگاه بنداز
  • ناشناس ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    جناب ظریف فقط 2 سال فرصت دارند که توانایی خودشان را به مقام معظم رهبری ثابت کنند در غیر این صورت باید خداحافظی نمایند.
  • ناشناس ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 1
    به عشق هر چی مَرده / احـمـدی بر میــگرده
  • سلمان ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    جناب حیدر شما نمی تونی برای مقام عظمای ولایت تعیین تکلیف کنی ، البته این حمایت رهبری برای حفظ حداکثری حقوق و منافع ملی هست و تذکرات ایشان درباره عدم اعتماد به غربی ها رو هم در مذاکرات هسته ای شنیدیم ولی هرجا حضرت آقا احساس کنند که منافع ملی و نظام اسلامی از سوی تیم مذاکره کننده زیر پا گذاشته بشه مطمئنا با قدرت عمل خواهند کرد
  • محمد علی ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    این حمایت ها تا جایی است که مصلحت عالیه ی امت اسلامی اقتضا کند مطمئن باشید رهبری هر جا بدانند مصلحت نظام در آن چیز واقع شده لحظه ای درنگ را جایز نداسته و یک تنه هم که شده به وظیفه ی خطیر اسلامی و ولایی خود عمل می نماید.از طرفی این حمایتها برای اتمام حجت برای این حضرات و حامیان آنها می باشد تا عذر و بهانه ای بعدا نیاورند که اگر...
  • سلمان ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    ناشناس 07:44 عمل به این وظیفه افتخار ماست ما اگه الان برای دفاع از نظام اسلامی و ولی فقیهی که نایب امام زمان ماست کاری نکنیم فردای به وقت ظهور هم کاری برای امام زمان (عج) نخواهیم کرد اونوقت هم فرقی نداره در سپاه سفیانی باشیم یا بی طرف بمونیم چون هر دو عین خیانته شما هم برو دنبال انجام وظیفه خودت .
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    شما چکاره اید؟
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    ما هم حالمون از امثال توئه بی بصیرت بهم میخوره
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    پس شیمون پرز هم درست گفته
  • معتدل 3 ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    جالب اینجاست که خود منم به این دولت رای ندادم والله العظیم به جلیلی رای دادم ولی نگاه ما در هر شرایطی به رهبره ولا غیر..
  • سلمان ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    ای ول ناشناس 20:05 حرفت درسته
  • مریم ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    من دلواپسم اما این سخن چند موضوع رو در پس خودش داره 1 - این اتفاق در زمان احمدی نژاد رخ داده 2- شما معتدلین دلتان را به حمایتهای رهبری خوش نکنید چون حضرت آقا ازهمه دولتها تا روز آخر حکومتشان حمایت کردند و می کنند این رویه رهبر عزیز و فرزانه است . 3 - مطیع رهبر هستیم و خواهیم بود واسه همین مثل شما تو فتنه 88 که فرد مورد نظرمون رای نیاورد تو خیابون نریختیم و اغتشاش و فتنه نکردیم 4- طبق اظهار نظر نوبخت این امر دلیه شما با احمدی نژاد تا لحظه اخر حکومتش صاف نشدین پس ............ مطیع رهبریم و سکوت می کنیم
  • حامد ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    نظر فقط نظر رهبری....اقای ظریف هم کار بلد هستن و مطیع رهبری....دعا کنید دار و دسته احمدی نژاد دیها نیان سر قدرت با صدای بلند همگی آمین
  • سلمان ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    به هر حال بغض و کینه آقای ظریف نسبت به احمدی نژاد اظهر من الشمس هست عدم معرفی کسانی که این مورد رو به ایشون گفتند هم باعثه تضعیف قبولی این روایت میشه کاش آقای ظریف کسانی که این خبر رو ازشون شنیدند معرفی می کردن وگرنه در علم رجال مبحثی داریم مبنی بر شناخت راویان موثق از ضعفا و کذابین حالا ما وقتی ندونیم چه کسانی این خبر رو به آقای ظریف رسوندن چه طور می تونیم صحت این مطلب رو تشخیص بدیم
  • ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    ناشناس 20.05 طرز حرف زدن شما شبیه برادران منافق است جام زهر؟؟؟؟؟؟ امیدوارم من اشتباه کنم
  • این درست تره ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    مرسی مشرق :* :* :*
  • سلمان ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    با توجه به اتکای آقای ظریف بر شنیده های خود و عدم معرفی گوینده این مطلب به ایشان نمیشه به قطعیت در این مورد اظهار نظر کنم ولی در صورت صحت این مطلب هم نمیشه گفت که آقای احمدی نژاد عمل خلافی انجام داده چرا که تا سال 86 یعنی پایان دوره آقای ظریف ایشان در پست خود حضور داشتند و پس از آن رئیس جمهور وقت مسلما با مشورت با مقام معظم رهبری جایگزین آقای ظریف را تعیین کرده چون در غیر این صورت برکناری بدون مشورت ، واکنش حضرت آقا رو در پی می داشت . نطیر قضیه استعفای آقای مصلحی از وزارت اطلاعات که در اون زمان رهبری با قدرت وارد شدند و آقای مصلحی هم سر جای خود باقی ماند و قضایای خانه نشینی احمدی نژاد پیش آمد
  • سلمان ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    اون ابوهریره بود نه عمروعاص
  • صفدر ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    به نظرم حیدر و رفقاش زیادی شبیه خوارج هستند ... والسلام
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    برای دروغ گویی گفتن آنچه نمی دانی کافیست مشرق
  • امیرحسین ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    تو گفتی ما هم مثل بقیه حرفات باور کردیم!
  • امیرحسین ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    تو گفتی ما هم مثل بقیه حرفات باور کردیم!
  • زهرا ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    مشرق................این چه تیتریه زدی اخه
  • محسن ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    0 0
    تاریخ دقیق این را بنویس مشرق مال الان نیست که برادر ضمن اینکه هرچه رهبری مصلحت بدانند برای همه مطاع است
  • ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    مستقیما وصل بود ولی به مشاعی منحرف
  • زندی ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    رهبر دوستت داریم
  • سجاد ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    خب! خوب دیگه شلوغش نکنید! بنده خدا این طور به نظرش اومده! فقط به نظرش اومده! که البته نظرش اشتباهه! نظرش در حد یه نظره! حالا برادرا شمایی که مسلمونی دیگه انگ خوارج و داعشی و .... رو به بنده خدا نچسبونین دیگه! انصاف داشته باشید و به نظر و فکر دیگرون هم احترام بگذارید! با این هجمه ها و بی احترامی به این بنده خدا شخصیت رهبری رو پایین نیاریم! ما ایرانی هستیم! در ضمن این گفته آقا حیدر که قربون اسمش بشم ، فقط یه نظره! که بدرد خودش میخوره! و وحی منزل هم نیست! از طرفی یه نظر شخصی که به معنای تعیین تکلیف برای رهبر مملکت نیست! یا علی(ع)
  • جواد ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    نظر شما برا خودت مهمه
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    با اون گندی که اخر زد به نظرت اصلا تایید صلاحیت میشه که بخاد...
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    ظریف دوستتداریم
  • یک معلم ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    آقای بزنا اگه احمدی نژاد دل رهبر رو خون کرده چطور رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نطام دعوتش کرد؟؟؟؟؟؟
  • یک دانش آموز ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جناب یک معلم رهبر بخشنده هستند و این کار را کرد که بی شرمی و بی چشم و رویی احمدی نژاد را شرمنده کند ..
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    شما میخواستی هنوز برای اون دولت قبلی تیتر بزنه آقا علیرضا؟
  • یک معلم ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    جناب یک دانش آموز: در اینکه مقام معظم رهبری احمدی نژاد رو بخشیده شک نکن ولی حالا بفرما که همین رهبر بخشنده چرا موسوی و کروبی رو نبخشیدند و چرا خاتمی رو به مجمع دعوت نکردند؟کمی فکر کن تا تفاوت احمدی نژاد و اربابانت رو در نظر مقام معظم رهبری بفهمی.
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۷
    0 0
    اينو كه گفتي تا حدي موافقم البته احمدي 9 و10 با هم فرق داشتن ولي روحاني در دولت يازدهم غوغا كرد
  • علی ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    ببین عزیزم، رهبری تمام کارهاش از رو حکمته. فقط آقای ظریف باید قدر اين حمایت ها رو بدونه
  • یکی ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    احمدی نژاد تنها چیزی که نبود همین پیرو خط رهبری بود
  • افشین تهران ۱۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    درو غه.
  • کیان ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    اتصال به ولایت امام زمان از مسیر ولایت فقیه ممکنه. گوش‌تان به دهان رهبر باشد، چون ايشان گوششان به دهان حضرت حجت‌ است.علامه حسن زاده آملی
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    0 0
    ظریف چیزی رو شنیده و نقل کرده و اگر خلافش ثابت بشه هم خواهد گفت من شنیدم. احتمالا اشتباه شده! و این وسط عده ای که فحاشی و درود میفرستن ..... :) واقعا عده ای از روی آگاهی و با هدف تخریب ایران و عده ای هم از روی جهل چنان درگیر این ادعاهای کم ارزش شدیم که واقعیت امروز رو داریم فراموشمی کنیم. واقعیتی که به نظر می رسه آقای ظریف با طرح این مسائل قصد داره اون ها رو تحت تاثیر بزاره ....
  • ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
    1 0
    اتاق فرمان BBC هر چی به شما بگه همونو بلغور می کنید :))) احمدی نژاد و تاراج مملکت :))) این عقده پراکنی شما از احمدی نژاد تنها به خاطر عملکرد ایشان در فتنه هست که امثال پدرخوانده های مالی و سیاسی و جریان های ضد ولایت رو چنان معرفی کرد که به خونش تشنه شدید مثل رئیستون پرز و ....
  • محمد حسنی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    1 0
    خوش به حال خودم که نسخه ی موبایل مشرق رو میخونم و میرم. هرچی آدم احمقه میاد تو قسمت نظرات نظر میذاره. یکی میگه احمدینژاد به امام زمان مستقیماً وصله و بقیه میان انگار که خود احمدینژاد گفته باشه به احمدینژاد فحش میدن!/خخخ. کی به شما اینترنت داده بیاین آبروی فضای مجازی رو ببرین. ؟!.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس