کد خبر 399268
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵

جديدترين سريال مهدي فخيم زاده كه باز هم متعلق به ژانر پليسي است، سرگذشت عجيبي داشته تا كنداكتور را به دست بياورد.

به گزارش مشرق،  سريال فوق سری كه نيمه اول امسال كليد خورد، ابتدا قرار بود در هفته نيروي انتظامي در اوايل مهر ماه روي آنتن رود و سپس با وقفه هايي كه در توليد آن پيش آمد، به عنوان گزينه پخش در فصل زمستان از آن نام برده شد.
در نهايت هم مديران سيما تصميم گرفتند تا آنرا براي پخش در ايام نوروز آماده كنند. زماني كه در اسفند ماه، عوامل تولید سریال «فوق سری» در شهرک سینمایی دفاع مقدس كه صحنه های مربوط به سکانس های پایانی این سریال را تصویربرداری مي كردند، خبرنگار باني فيلم راهي پشت صحنه آن شد تا گزارشي تهيه كند.
طبق اعلام کارگردان،  تصويربرداری این مجموعه با سرعت و فشردگی زیاد در حال انجام است و درصورت مساعد بودن شرایط جوی و آب و هوایی، تصويربرداری تا اواخر اسفند پایان می یابد. هم اکنون صحنه های خارجی شامل سکانس های تعقیب و گریز، در حال ضبط است و مهدی فخیم زاده، محمد صادقی، حبیب دهقان نسب و امیر محمدزند بازیگران این بخش هستند.
در حاشیه تصويربرداری صحنه های عبوری و خیابانی با دو تن از بازیگران اصلی این مجموعه یعنی محمد صادقی و حبیب دهقان نسب به گفتگو نشستیم.

 

محمدصادقی درباره سریال «فوق سری» گفت: من در این سریال مجید باستان را بازی می کنم و در واقع به نوعی او ضد قهرمان فیلم است.
این بازیگر ادامه داد: قصه سریال داستان بدیعی است با موقعیت های نو که توام با طنز را به تصویر می کشد و فکر می کنم چیدمان بازیگران در این کار ارتباط خوبی با مخاطبان برقرار کند.
صادقی با بیان اینکه سریال فوق سری کمدی صرف نیست بلکه طنز موقعیت است، تصریح کرد: دلیل آن هم این است که قصه سریال در ژانر پلیسی است که مانند سایر آثار آقای فخیم زاده که رگه های طنزی در کارهایش دیده می شود، «فوق سری» هم دارای چنین فضایی است.
بازیگر فیلم ابراهیم خلیل الله ادامه داد: حضور من در روند سریال نسبت به سایر بازیگران کم رنگتر است که از قسمت سوم یا چهارم بازی من شروع، اما از نیمه های سریال حضور من پر رنگ و تاثیرگذار می شود. او درباره ارزيابي خود از موفقیت این سریال در جذب مخاطب در نوروز 94 هم گفت: مردم ما قصه را خیلی دوست دارند و از آنجایی که سریال فوق سری داستان خیلی خوبی دارد، فکر می کنم قصه خوب این سریال و بازی خوب بازیگرانش بتواند بینندگان را در نوروز راضی نگهدارد.

 

حبیب دهقان نسب هم که با ایفای نقش در سریال فوق سری پنجمین تجربه همکاری با مهدی فخیم زاده را در کارنامه بازیگری اش تجربه می کند،  درباره این سریال و کاراکترش گفت: من در این سریال نقش سرهنگ احمد نادری را بازی می کنم که در واقع یک افسر نیروی انتظامی است که به کمک سرهنگ نصراللهی (مهدی فخیم زاده) در حال پیگیری و کشف یک باند بزرگ مواد مخدر در کشور هستیم.
او افزود:  سرهنگ نادری و سرهنگ نصراللهی دو دوستی هستند که از دوران کودکی با همدیگر بزرگ و با یکدیگر وارد نیروی پليس شدند و در این ماموريت بسیار سری با هم همکاری می کنند.
بازیگر سریال مختارنامه درباره تم طنز سریال فوق سری هم گفت: این سریال از ابتدا قرار نبود که برای نوروز ساخته شود، اما حالا که قرعه پخش نوروزی به نام این سریال خورده باید بگویم که اصولا سریال های پلیسی آقای فخیم زاده نگاه طنز هم به موضوع دارد و این رگه های طنز را در سریال فوق سری هم خواهید دید.
این بازیگر افزود: زمانی که مشخص شد سریال فوق سری قرار است در نوروز 94 پخش شود، مایه های طنز آن بيشتر شد و تصور من این است که هم به خاطر ژانر پلیسی بودن و هم به خاطر موقعیت های طنزی که دارد، قطعا سریال برای مخاطبان نوروزی کار جذابی از آب در خواهد آمد.

کارگردان سریال هم به باني فيلم گفت: تا به حال بیش از 10 قسمت این سریال ضبط و مونتاژ و برای پخش آماده شده است.

مهدی فخیم زاده در پاسخ به این سوال که این سریال پیش از این قرار نبود در نوروز پخش شود، تصریح کرد: این سریال پلیسی است و قبلا نگفته بودند که قرار است در نوروز پخش شود، قصه‌ای طراحی کردم که برای تولیدش بازه زمانی در نظر گرفته نشده بود.

او ادامه داد: از قبل دورخیزی برای مناسبت نوروز نشده بود، اما فوق سری مبتنی بر طنز موقعیت است اما از جنس طنزهای صرف کمدی نیست.مهدی فخیم‌زاده درباره تغییر نام سریال هم گفت: پیش از این اسم سریال «قورباغه و قناری» بود که بعد متوجه شدم یک پیش قضاوت ایجاد می‌کند که شخصیت‌ها طنز و کاراکترها لوده هستند.

در حالیکه سریال فاقد چنین مساله‌ای است و فیلمنامه ما از همان ابتدا فوق سری نام داشت به دلیل پیش داوری اسم را تغییر دادیم.

کارگردان سریال فوق‌سری خاطرنشان کرد: تصویربرداری ما تا روزهای پایانی سال ادامه دارد و تنها سکانس های خیابانی تعقیب وگریز باقی مانده است که آنها را نیز انجام خواهیم داد.
 در خلاصه داستان سریال فوق سری آمده است: سرهنگ احمد نادری درکنار سرهنگ علی نصرالهی با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شوند. همچنین سرهنگ نادری (حبیب دهقان‌نسب) که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با مواد مخدر است با سرهنگ نصرالهی (مهدی فخیم‌زاده) دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند.

قصه این سریال درباره عملیات فوق سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر از آن اطلاع دارند. مهدی فخیم‌زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه‌ساز، گلناز خالصی، حمید قلی‌خانی، رانا قیصر نژاد، مهدی محمودی نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند.


منبع: بانی فیلم


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس