کد خبر 415998
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به چرایی استفاده خود از فیسبوک،‌ گفت: فیسبوک وسیله‌ای شده تا کسانی که به هیچ وجه من الوجوهی نمی‌توانند با یک وزیر ارتباط برقرار کنند، درخواست‌ها و مشکلات خود را از این طریق با من در جریان می‌گذارند.

به گزارش مشرق، علی جنتی با اشاره به صفحه منتسب به خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی و اینکه چرا دولتمردان علی‌رغم منع قانونی برای مردم از این شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند، اظهار داشت: من به عنوان یک شهروند عادی از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: این روزها فیسبوک وسیله‌ای شده تا کسانی که به هیچ وجه من الوجوهی نمی‌توانند با یک وزیر ارتباط برقرار کنند، درخواست‌ها و مشکلات خود را از این طریق با من در جریان می‌گذارند.

وی در پاسخ به این سوال که یعنی شما تمامی کامنت‌ها و نوشته‌های مردمی در صفحه خود را مطالعه می‌کنید؟، گفت: البته که  قادر به خواندن تمامی کامنت‌ها نیستم ولی نامه‌ها و درخواست‌هایی را که برای من ارسال می‌شود را مطالعه می‌کنم، از آن‌ها پرینت می‌گیرم و در صورت لزوم دستورات لازم را ضمیمه آن می‌کنم.

جنتی خاطرنشان کرد: خیلی از فیلمسازها، هنرمندان، اهل کتاب و اهل قلم و مردم عادی از این طریق با من در ارتباطند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حتی در طول این مدت، برخی از مشکلات اساسی در مجموعه وزارت ارشاد که به طور طبیعی ممکن بود من متوجه آن‌ها نشوم را از طریق این مکاتبات شناسایی و با آن‌ها برخورد کرده‌ام.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    به عنوان وزیر شما سعی کن قانون رو رعایت کنی ! به عنوان وزیر فرهنگ هم سعی کن فرهنگ رعایت قانون رو ترویج کنی !
  • ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    مگه با شبکه های اجتماعی داخلی چنین کاری را نمیشه کرد؟ مزیت فیسبوک نسبت به شبکه های داخلی چیه؟ آقای وزیر عمر فیسبوک بیشتره یا کلوپ؟
  • وطن پرست ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    با عرض سلام وادب من از این مساله در تعجبم در زمان پیامبر ص نه فیسبوکی بود ونه غیره هر کسی با ایشان کار داشت به دیدار آن بزرگوار می رفت ومشکلات یا مسا عل خود را با آن بزر گوار مطرح می کرد حالا شما چه شخصیتهای والا یی دارید که هیچگاه در میان مردم ظا هر نمی شوید وخودتان را صبای از مردم می دانید. و متا سفانه فراموش کردهاید که شما به عنوان خادمین مردم بر سر کار هستید نه ارباب متاسفانه ومتاسفانه حرفهایتان با عملتان یکی نبوده و نیست وهیچگاه بابت برخی از اشتبا ها تتان نمی آیید وبه مردم توضیح دهید که چرا چنین مشکلاتی بوجود آمده است
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    آخییی یعنی مردم ایران به وسیله سایت کلوب ایرانی نمی تونن با وزیر ارتباط بگیرن ولی با فیس بوک آمریکایی می تونن
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    خب بزرگوار چرا نمیرید از شبکه های اجتماعی cloob و netiran استفاده کنید؟ اینجوری دسترسی مردم به شما راحتتر میشه چون فیلتر هم نیستن.
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    آقای وزیر راستگویان! شما میتوانید در سایت شخصی خود یک چت روم یا یک ایمیل یگذارید تا مشتاقان و مدهوشانتان در آنجا با شما ارتباط بگیرند. نیازی هم به فیسبوک نیست!
  • ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    ایمیلو که نمیشه لایک کرد ، حال نمیده!
  • حمید ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    واسه چی لقمه رو دور سرمون بچرخونیم ؟!! جهان سومی حرف نزن لطفا !
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    خخخخ واقعا چه دلیل دندان شکنی دارداین آقای وزیر خداخیرش بده ما بیصوادها فقط درک نمیکنیمش
  • مهدی ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    فرهنگ= آداب + سنن+ دین + اعتقادات و ... فیس بوک که فقط و فقط و فقط واسه جاسوسیه و تهاجم فرهنگی آقای وزیر "مثلا" فرهنگ . حتی قادر نیستی یه سایت شخصی واسه اینکار درست کنی؟ یا یک شبکه اجتماعی ملی را تبلیغ کنی؟
  • 100 ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
    0 0
    آقای جنتی به روز هستند دمش گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس