دو فرنگی‌کار کشورمان با شکست برابر حریفان خود شروع ناامید کننده‌ای برای تیم ایران رقم زدند.

به گزارش مشرق، در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان که در شهر سالوادور برزیل و در سالن جودو پان آمریکن آغاز شده 2 فرنگی‌کار کشورمان برابر حریفان خود شکست خوردند.

در وزن 50 کیلوگرم که 17 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند که رضا خدری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مرات هاکان از ترکیه و با نتیجه 9 بر صفر مقابل وی پیروز شد. خدری در دور سوم با برنده مبارزه کشتی‌گیران برزیل و اوکراین مسابقه می‌دهد.

در وزن 60 کیلوگرم عرفان سعادتی‌فر در دور اول با نتیجه 6 بر یک مغلوب اسماوادزه از گرجستان شد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 22 کشتی‌گیر حضور دارند.

در وزن 74 کیلوگرم که 23 کشتی‌گیر به روی باسکول رفتند و مهدی ابراهیمی در دور اول با نتیجه 4 بر یک یاروسلاو فیلچاک از اوکراین را شکست داد اما در دور دوم با نتیجه 4 بر 4 مغلوب بلوکوادزه از گرجستان شد تا وی نیز برای ادامه کار در گروه بازنده‌ها منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

در وزن 96 کیلوگرم امیرحسین حسینی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 کوین بومان از استونی را شکست داد و گام به مرحله بعد گذاشت. وی در دور سوم با برنده مبارزه کشتی‌گیران آذربایجان و آمریکا مبارزه خواهد کرد. در این وزن 18 فرنگی‌کار حضور دارند که کشتی‌گیران روسیه و قزاقستان نیز در گروه نماینده ایران هستند.

مسابقات چهار وزن دوم و پایانی فردا، چهارشنبه برگزار می‌شود که میثم دلخانی در وزن 55 کیلوگرم، علی ارسلان در 66، مهدی فلاح در 84 و حمیدرضا کریمی در 120 کیلوگرم از ساعت 17 عصر امروز برای شناسایی حریفانشان روی باسکول خواهند رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس