کد خبر 462547
تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر سوریان به خوبی سر وزن برسد و آماده باشد به راحتی مدال طلا را از دست نخواهد داد.

به گزارش مشرق، احد پازاج درباره شرایط تیم ملی کشتی فرنگی پیش از حضور در مسابقات جهانی گفت: 5 اردوی سخت و پرفشار را برای حضور در این مسابقات پشت‌سر گذاشته‌ایم و بچه‌ها از نظر جسمی و روحی در شرایط خوبی به سر می‌برند. فرنگی‌کاران در شرایط مطلوبی قرار دارند و با توجه به اینکه مسابقات از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است تمام تیم‌ها با آمادگی کامل گام به این رقابت‌ها خواهند گذاشت.

وی افزود: تلاش می‌کنیم  تمام سهمیه‌ها را در آمریکا کسب کنیم. هدف اصلی کسب سهمیه‌های المپیک است و سعی می‌کنیم بیشترین سهمیه را به دست آوریم. هر چند کشتی قابل پیش‌بینی نیست و برخی مواقع آن چیزی که فکر می‌کنیم رخ نمی‌دهد، اما تیم باتجربه‌ای داریم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی تصریح کرد: چند کشتی‌گیر جوان در ترکیب تیم هستند که برای نخستین بار حضور در مسابقات بزرگسالان را تجربه می‌کنند. تلفیقی از جوانان و باتجربه‌ها در تیم هستند و تلاش ما حضور در کورس مدعیان قهرمانی است و امیدوارم از حیثیت کشتی فرنگی ایران دفاع کنیم.

پازاج اظهار داشت: اطلاعات تمام تیم‌ها را داریم و در تمام اوزان آنالیز حریفان را انجام داده‌ایم حتی تا روز مسابقه هم آنالیز حریفان ادامه خواهد داشت تا با آمادگی کامل روی تشک برویم. انتظارات از کشتی فرنگی بالاست و همه از ما انتظار قهرمانی دارند در حالی که کشتی آزاد با این همه پیشینه تاکنون نتوانسته از عنوان قهرمانی خود در جهان دفاع کند. نشان داده‌ایم در این سال‌ها همواره در کورس مدعیان قهرمانی بوده‌ایم. هدف ما موفقیت در المپیک است تا با دست پر از این میدان مهم برگردیم.

وی درباره احتمال بازگشت نوروزی به تیم ملی برای حضور در المپیک گفت: از بهترین ظرفیت‌ها برای موفقیت در المپیک استفاده خواهیم کرد و نوروزی هم یکی از بهترین‌های ایران در وزن 66 کیلوگرم است که نباید به راحتی از کنار نام او بگذریم.

پازاج درباره سوریان و علیاری گفت: این حریفان سوریان هستند که باید از او بترسند چرا که 7 سال است در جهان طلا می‌گیرند و اگر امسال به خوبی سر وزن برسد و آماده باشد به راحتی مدال طلا را از دست نخواهد داد. برای علیاری هم برنامه داریم تا این کشتی‌گیر در سنگین‌ وزن باشد چرا که در این وزن مشکل داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آیتکین ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    انشالا نابغه کشتی یه طلای دیگه هم میگیره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس