نمایندگان کشورمان موفق به کسب سه مدال در روز دوم مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس شدند.

به گزارش مشرق، پنجمین دوره رقابت‌های بین‌المللی ووشوی جام پارس از صبح روز گذشته (شنبه) با حضور نمایندگان کشورهای گرجستان، سوئد، پاکستان، افغانستان، عراق، روسیه، آمریکا، هنگ کنگ، ترکمنستان، فیلیپین، ارمنستان، اندونزی، قزاقستان، جمهوری آذربایجان، ازبکستان، ویتنام، هند و ایران آغاز شد و ایران به عنوان میزبان این رقابت‌ها با دو تیم پارس جنوبی و منتخب ایران به مصاف رقیبان رفته است.

در مسابقات فرم چیانگ شو که صبح امروز (یکشنبه) در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، رضا خلف‌زاده از پارس جنوبی با امتیاز 9.41 اول شد و بخشی‌زاده از منتخب ایران با 9.16 امتیاز و نامدو از هند با 9.1 از هند در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در فرم نن‌دائو طاهر قاسمی از پارس جنوبی موفق شد با امتیاز 9.51 به عنوان نخست دست یابد. فرشاد عربی که دیروز در فرم نان چوان به عنوان نخست رسید در این فرم با امتیاز 9.49 دوم شد وکایسر تین یو از آمریکا با 9.25 در رده سوم قرار گرفت.

همچنین مسابقات فرم دائو شو با درخشش نفرات کشورمان همراه بود. سامان احمدی از منتخب ایران موفق شد امتیاز 9.50 را به دست آورد و روی سکوی نخست بایستد. محمد رضایی از پارس جنوبی ایران با 9.47 دوم شد و حسین غفوری از افغانستان با 9.20 به عنوان سومی بسنده کرد.


منبع: سایت فدراسیون ووشو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس