کد خبر 470567
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۲

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: به دلیل مشکل خانوادگی و روحیه بدی که داشتم نتوانستم امروز گرم کنم.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان نفت تهران بعد از شکست این تیم مقابل استقلال گفت: بچه‌ها سنگ تمام گذاشتند تا آخرین لحظه بازی همراه کادر بازی را تماشا می‌کردم و حتی در برخی دقایق بازیکنان را تشویق هم کردم. هیچ مشکلی نداشتم که روی نیمکت نشستم چون از نظر روحی و روانی آمادگی نداشتم نتوانستم گرم کنم. به همین دلیل روی نیمکت نشستم.

وی افزود: قبلا هم چنین اتفاقی افتاده بود که وقتی من گرم می‌کردم دروازه‌‌بان ذخیره با من وارد زمین نمی‌شد. من به خاطر مشکل خانوادگی با روحیه‌ای که داشتم نتوانستم امروز همراه با دیگر بازیکنان گرم کنم.

دروازه‌بان نفت تهران در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کنی دروازه‌بان جایگزین توانست خوب کار کند، اظهار داشت: وحید خوب کار کرد و تمام تلاشش را به کار گرفت. به او تبریک می‌گویم. او در این مدت هیچ وقت برای من مزاحمت ایجاد نکرد و هر وقت من بازی کردم هیچ صحبتی نداشت. از همه بازیکنان نفت عذرخواهی می‌کنم.

بیرانوند ادامه داد: من هیچ مشکلی نداشتم و اگر شرایط فراهم می‌شد ورزشگاه را حتی ترک می‌کردم اما با تمام کادر بازی را تماشا کردم. شنیده‌ام برخی گفته‌اند من مصاحبه تندی انجام دادم اما این طور نیست.

وی در پایان در پاسخ به این سؤال که اعلام شده منصوریان از شما ناراحت است، خاطرنشان کرد: خیر چنین چیزی نیست.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس