محمد ایران‌پوریان کاپیتان تراکتورسازی پس از تمرین امروز با ناراحتی درباره جدایی قریب‌الوقوع تونی از تراکتورسازی صحبت کرد.

به گزارش مشرق، ایران‌پوریان که تمرین پرتنشی را پشت سر گذاشته درباره خداحافظی تونی در رختکن می‌گوید: امروز در رختکن تونی از بچه‌ها خداحافظی کرد و واقعا ناراحت هستیم، از او تشکر می‌کنم. تونی یک انسان بزرگ است، او در قلب ما جا دارد دوست داشتیم اینجا بماند ولی قرار نیست اینطور شود. امروز هم خودش تیم را تمرین نداد.

او در مورد حواشی اخیر که تراکتور درگیرش شده ادامه داد: واقعا همه‌اش حاشیه درست می‌کنند، تنها سالی است که می‌بینم تیم‌مان واقعا آرامش ندارد. همه روی تیم ما زوم کردند، از رسانه‌ها گرفته تا خیلی‌های دیگر مدام راجع به ما حرف می‌زنند. تا حالا نشده یک بار یکی با من تماس بگیرد و بپرسد بازی چطور بود. مدام می‌گویند تکلیف سربازانتان چه می‌شود. لطفا اجازه بدهید هر روزی که سربازها خواستند از جمع ما جدا شوند راجع به آن صحبت کنید نه از قبل چند وقت قبلش.

ایران‌پوریان در پایان افزود: جا دارد از آقای عباسی تشکر ویژه کنم که همه جوره تلاش می‌کند تا به تیم‌مان کمک کند اما همه چیزدست به دست هم داده تا این مشکلات پیش بیاید. در مورد رفتن آقای تونی هم در حیطه وظایف من نیست که صحبت کنم.

کاپیتان تراکتورسازی همچنین در مورد درگیری‌اش در تمرین امروز با بختیار رحمانی گفت: هیچ درگیری خاصی ایجاد نشد و فقط در یک صحنه پای من محکم به پای بختیار برخورد کرد که همان لحظه از او عذرخواهی کردم و گفتم اشتباه از من بوده. آخر تمرین هم سرش را بوسیدم.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس