هواداران فولاد خوزستان امروز با حضور در ورزشگاه غدیر اهواز برای تشویق دیگر نماینده خوزستان با هواداران استقلال متحد شدند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های سپاهان و فولاد خوزستان از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز در حال برگزاری است.

*در نیمه اول این دیدار از زمانی که هواداران اهوازی حاضر در ورزشگاه متوجه شدند فولاد خوزستان موفق شده است دروازه راه‌آهن را باز کند، از این خبر خوشحال شده و به شدت این تیم را تشویق کردند.

*حدود سه هزار نفر برای تماشای مسابقه در ورزشگاه حضور دارند و نکته جالب اینکه در بین هواداران استقلال خوزستان، تعداد زیادی از هواداران فولاد نیز با لباس و پرچم قرمز حضور دارند و جالب اینکه امروز هواداران استقلال و فولاد برای تشویق تیم آبی‌پوش خوزستانی متحد شده‌اند.

*حدود 15 تماشاگر اصفهانی برای تماشای مسابقه خود را به ورزشگاه رساندند. نکته قابل توجه اینکه قبل از آغاز بازی هواداران اهوازی به سمت اصفهانی‌ها رفته و در کنار آنها مستقر شدند که این موضوع با اعتراض رسول خوروش به نیروی انتظامی همراه شد. در این میان مأموران نیروی انتظامی هواداران سپاهان را به جایگاه ویژه ورزشگاه انتقال داد.

*قبل از آغاز مسابقه به خاطر فوت محمدرضا صفاریان یا همان رضا چاچا، لیدر معروف خوزستان یک دقیقه سکوت اعلام شد.

*همچنین قبل از آغاز این دیدار عبدالله کرمی و محمدرضا خلعتبری دو بازیکن سپاهان به سمت ویسی رفتند و از سوی دیگر عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان که سابقه حضور در سپاهان را دارد با دسته گلی قرمز به سمت نیمکت تیم اصفهانی رفت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس