کد خبر 517838
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: در نشست امروز آقای وزیر از مسئولان باشگاه به دلیل صدرنشینی و آرامشی که در باشگاه استقلال حکمفرما شده از سایر اعضای هیأت مدیره تشکر کرد.

به گزارش مشرق، شهاب جهانیان سخنگوی هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص جلسه امروز هیأت مدیره استقلال با وزیر ورزش اظهار داشت: در نشست امروز آقای وزیر از مسئولان باشگاه به دلیل صدرنشینی تیم و زحمات آنها تشکر کردند. همچنین وزیر ورزش به دلیل آرامشی که در باشگاه استقلال حکمفرما شده از سایر اعضای هیأت مدیره قدردانی کرده و در ادامه راه برای باشگاه و تیم استقلال آرزوی موفقیت کردند.

وی ادامه داد: در نشست امروز گزارشی توسط مقداد نجف‌نژاد به سایر اعضای هیأت مدیره ارائه شد و همچنین پرویز مظلومی نیز در خصوص عملکرد نقل و انتقالات باشگاه استقلال و اینکه بازیکنان مدنظرش تا امروز به دلیل اینکه با باشگاه‌هایشان قرارداد دارند جذب تیم نشدند گزارشی را به هیأت مدیره ارائه کرد.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا مظلومی گلایه‌ای از نجف‌نژاد به خاطر مصاحبه‌اش داشت، گفت: امروز وزیر در جلسه حضور داشت و اصلا در خصوص این مباحث حرفی به وسط نیامد. به هیچ وجه در این خصوص در نشست امروز صحبت نشد.

جهانیان در پاسخ به این سوال که آیا استقلال به اردو می‌رود، گفت: اگر از من می‌پرسید فقط می‌توانم بگویم این احتمال وجود دارد ولی باز هم در این مورد بحثی صورت نگرفت.

وی در پایان انتخاب رئیس آکادمی استقلال را به جلسات آینده هیأت مدیره موکول کرد و گفت: قرار است در نشست‌های آینده پیرامون این مباحث صحبت شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس